mitä tuliaisia veisin synnyttäneelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juulia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
musta ihanin lahja oli saada kaks muovipussillista itse tehtyä ruokaa.Sillä pärjäs pitkään. Tee siis jotain hyvää ruokaa ja vie sitä. Jos se ei tunnu tarpeeksi henkilökohtaiselta lahjalta niin toinen ihana on saada itse askarreltu lahjakortti, jossa lahjakortin antaja lupaa vaikkapa tulla hoitamaan vauvaa pariksi tunniksi erikseen sovittavana aikana tai siivoamaan vastasynnyttäneen äidin puolesta, tai jos äidillä on isompiakin lapsia niin hoitamaan heitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kääkkä:
Älä vie suklaata, se aiheuttaa vauvalle vatsanpuruja. Vie vaikka lakua, niin äiti pääse helposti kakalle!

Paitsi että jotkut, kuten minä, turpoavat kuin elefanttitautinen synnytyksen jälkeen. Siihen ei parane enää lakusta lisäsuolaa syödä.

Aina ei voi voittaa, mäkin äänestäisin enemmin suklaan puolesta. Tai sit ihan jonkun muun namin (hedelmäkarkkien). Totta, et jotkut vauvat saa mahanpuruja suklaasta, mutta ei kaikki.

Mä oisin vastaanottanut mielelläni sitä, mitä sainkin: marmeladia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Älä vie suklaata, se aiheuttaa vauvalle vatsanpuruja. Vie vaikka lakua, niin äiti pääse helposti kakalle!

Paitsi että jotkut, kuten minä, turpoavat kuin elefanttitautinen synnytyksen jälkeen. Siihen ei parane enää lakusta lisäsuolaa syödä.

Aina ei voi voittaa, mäkin äänestäisin enemmin suklaan puolesta. Tai sit ihan jonkun muun namin (hedelmäkarkkien). Totta, et jotkut vauvat saa mahanpuruja suklaasta, mutta ei kaikki.

Olen pahoillani, että sulle kävi niin! Tosiaan hedelmäkarkit on hyvä vaihtoehto. Ja mehukeitto oli ihan tajuttoman hyvää, nam!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Olen pahoillani, että sulle kävi niin! Tosiaan hedelmäkarkit on hyvä vaihtoehto. Ja mehukeitto oli ihan tajuttoman hyvää, nam!

Eikö mehukeittoa saa muuten osastoltakin? Ainakin muistelen, että meillä oli. :)

Ja juu, tuo turpoaminen johtuu kuulemma hormoneista. 5 päivää synnytyksen jälkeen olin turvoksissa kuin pieni possu. Kenkiäkään en saanut jalkaan, kun lähdettiin laitokselta.

Yhteistyössä