Mitä tunteita tämä teissä herättäisi?

Kaukaa hyvän näkönen

Aktiivinen jäsen
30.12.2005
4 116
0
36
Lyhyesti; Miehen vanhemmat harrastavat parinvaihtoa, heillä ollut toinen pariskunta useamman vuoden.
Miehen vanhemmat olisivat halunneet, että olisimme kutsuneet tämän vaihtopariskunnan häihimme. Emme suostuneet.

Kuulin juuri, että miehen vanhemmat oli yrittäny häissä mun tätiä.

Mulle on aivan sama, mitä he tekevät, mutta onko siihen pakko sotkea mun sukua mun häissä, mieskin on melko nolona. Mä kiehun raivosta. En halua nähdä appivanhempiani juuri nyt. |O |O

Mun järkeen ei mee noi parinvaihdot jne... Kyllä mullakin vois olla hiukan vaikee nähä appivanhempia tommosen jälkeen... Vois olla et en ihan äkkiä menis kylään!

Hei ihan tosi, pelleiletkö? :o Vai oikeasti? :laugh:

miksi ihmeessä ne on teille kertoneet "harrastuksestaan"? :o Siis yöks... Tietenkään ette halunneet niiden vaihdokkaita häihinne... :/

Kehtasivat edes pyytää. :headwall: Ja tätisi vokottelu. :$ Ovatko he jotenkin seksiriippuvaisia, vai mikä heillä kriippaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
Siis mä kiehun raivosta |O |O
Mun täti on nuori ja onneks "ymmärtää", mut mua hävettää ihan kauheesti :snotty:

Tekis mieli laittaa suolasta viestiä.

Häät oli kesäkuussa ja asiasta sain vahingossa tietää viikko sitte

:hug: Eihän se sun vikas ole...
Anteeksi, naurattaa tommonen. :laugh: Aika hölmöt appivanhemmat.

Muista aina, että ikinä ei pidä myötähävetä, hävetkööt itse.

Oho :o Aika ajattelemattomia tyyppejä. Siis sinne häihinhän on tarkoitus kutsua TEILLE läheisiä ihmisiä, eikä suinkaan appivanhemmillenne. Ja on kyllä aika öh.. mautonta alkaa häissä haeskelemaan ihmisiä parinvaihtoon, ainakaan kenenkään sukulaisia.

Yhteistyössä