Mitä tuolle Rasmuksen Laurille on tapahtunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin muuten onkin mahtava biisi, mä oon ainakin ihan liekeissä kuunnella tätä viime ajat.. :ashamed: :D

Tulee jostain syystä mieleen sellasen bändin tuotokset kun Firevision, muistaakohan kukaan muu heitä?

Mua rassaa toi biisin alku ku tulee iha Savage Gardenin I want you biisi mieleen.. Ehk vaa siks ku nii nopeesti siin höpäijää mut silti :D

Ja oha tuo Lauri jo kolmekymppinen ni oha se iha hyvä jo alkaa aikuiselta näyttää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Niin muuten onkin mahtava biisi, mä oon ainakin ihan liekeissä kuunnella tätä viime ajat.. :ashamed: :D

Tulee jostain syystä mieleen sellasen bändin tuotokset kun Firevision, muistaakohan kukaan muu heitä?

oliko niillä sellanen biisi kun stars?

Tuosta Rasmuksen biisistä tulee aina mieleen kun olin karkkikaupassa, taustalla soi hiljaa tää biisi, porukka lappoi hiljaa pää painuksissa karkkeja pussiin. Niin ton kertsin aikaan pätkähti mieleen miten hienoa olisi ollut kun kaikki olis havahtuneet hoilaamaan kurkku suorana "OO-OO-OO-O" ja heiluttaneet käsiään ylhäällä ja sitten taas jatkaneet masentuneina hiljaa karkkien lappomista :whistle: :D :xmas: ..

Yhteistyössä