Mitä tuumaatte? (ovistesti,raskaus..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Didi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Didi

Vieras
Tarvitsen nyt apuanne/mielipiteitänne. Elikkä bongasin oviksen tikuilla tässä kierrossa 21.7 (kp 19). Tänään minulla on kp 30/27-35. Eilen ja tänään tuli paperiin vessassa käydessä ihan kirkasta limaa. Hieman huono-olo on ollut ja ruoka/tupakka eivät ole oikein maistuneet. Tein sitten äsken huvikseni ovistestin (ei ollut r-testiä ) ja siihen pärähti sitten kaksi yhtä vahvaa viivaa.. Mitäs tämä nyt sitten on? Kokemuksia.. apuja..?

Kiitän.

Toivot tietenkin et vastauksena on että olet raskaana, mutta jos totta puhutaan niin yhtä todennäköistä on se et sulla on nyt toinen ovulaatio... Hae huomenna ihan oikea raskaustesti

Alkuperäinen kirjoittaja Didi:
Tarvitsen nyt apuanne/mielipiteitänne. Elikkä bongasin oviksen tikuilla tässä kierrossa 21.7 (kp 19). Tänään minulla on kp 30/27-35. Eilen ja tänään tuli paperiin vessassa käydessä ihan kirkasta limaa. Hieman huono-olo on ollut ja ruoka/tupakka eivät ole oikein maistuneet. Tein sitten äsken huvikseni ovistestin (ei ollut r-testiä ) ja siihen pärähti sitten kaksi yhtä vahvaa viivaa.. Mitäs tämä nyt sitten on? Kokemuksia.. apuja..?

Kiitän.
Lima viittaisi ovulaatioon, mutta se on jo ollut... Jotkut ovat kuulemma saaneet ovistestiin plussan, kun ovat olleet raskaana. Mutta samaten alkavat kuukautiset voisivat saada aikaan saman tuloksen.

En alkais tulkitsemaan tuota ovistulosta nyt ollenkaan, vaan kävisin raskaustestin viimeistään huomenna.

On täysin mahdollista, että olet raskaana..tosin, se on aika epäilyttävää, ettäkö se näkyisi jo ovistestissä plussana vain 11 päivää oviksen jälkeen..ovistesti näytti mulla selkeetä plussaa vasta joskus dpo 16, kun taas raskaustestissä se näkyi dpo 12. Pidellään kuitenkin peukkuja!

Toinen vaihtoehto on että eka ovulointi jäi tulematta lh-huipusta huolimatta (sitäkin tapahtuu) ja ovuloit vasta nyt. Nainen voi myös ovuloida 2 kertaa yhden kierron aikana, mutta lääkärin mukaan se tapahtuu hyvin lähekkäin ekan ovulaation kanssa.

Yhteistyössä