Mitä tuumitte siitä että MINÄ palstailen täällä, kun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neiti"

Vieras
Olin 13-vuotias syksyllä 2007, kun löysin tämä palstan. Siihen aikaan äiti ei antanut mun rekisteröityä millekään nettipalstalle. Olisin halunnut rekisteröityä jollekin keskustelupalstalle, sillä monille palstoille voi kirjoittaa viestejä vain rekisteröityneenä. Ja halusin kirjoittaa viestejä.

En enää muista MITEN tämän palstan löysin, mutta muistan että olin tästä paikasta todella innostunut "Wau, tänne voi kirjoittaa viestejä rekisteröitymättä! Siis TOSI SIISTIÄ!"

Suurin osa tänne tekemistäni keskusteluista on KYSYMYKSIÄ tyyliin: "Mitä ajattelisit ihmisestä joka...?", "Kumpi näistä nimistä on kauniimpi..?" tai "Miten reagoisit jos oma teinisi sanoisi...?"

Olen kykenemätön käymään normaalia keskustelua. Rakastan kyselyä, inttämistä ja pikkuasioiden ihmettelyä.

En muista milloin, mutta jossain vaiheessa lisäsin tämän sivun Suosikkeihin. Käyn täällä lähes aina kun avaan koneen. Käyn täällä lähes yhtä usein kun käyn Demissä.

Nyt tuli ajatuskatko, en keksi enää mitään sanottavaa :O Mutta eiköhän kaikki olennainen ole selitetty :)

Niin että mitä tuumitte tilanteestani? :D

Näyttää kyllä siltä että olet vanhempi kuin mitä annat ymmärtää ja yrität vain provota ihmisiä kauhistelemaan "tilannettasi" jota ei edes ole olemassa.

[QUOTE="Inhimillinen tekijä";23918273]Ja sun "tilanne"(?) on "erikoisempi" kuin muilla syystä että...? Mä en tajua mitä tuossa pitäisi ihmetellä.[/QUOTE]

Siksi että olen teini-iässä, eikä minulla ole lapsia mutta palstailen täällä silti :) Se on joidenkin mielestä ihmeellistä, niin mulle on sanottu. Niin että halusin vain kuulla, mitä mieltä siitä ollaan? :O

No aina välillähän täällä käy jotkut teinit hihittelemässä aikuisten juttuja, joten sinällään ap:kin tarina voisi pitää ihan paikkaansa. Mutta.. mun mielestä tämä palsta ei missään nimessä ole 13-vuotiaan paikka. Toki netissä voi esiintyä ihan kenenä tahansa ja vaikka se 13-vuotiaskin voi esittää täällä vähän naamioituja kysymyksiä omaan elämäänsä liittyen, mutta täällä voi saada tosi kamalia vastauksia (siis siihen nähden että vastausten saaja on n. 13-vuotias). Joten toivon kyllä että palstailupaikkana olisi melkeinpä ihan mikä tahansa muu paikka (jopa av olisi parempi paikka) nuorelle. Ja joillekin aikuisillekin ;)

[QUOTE="neiti";23918377]Eli en kuulosta 16-vuotiaalta?[/QUOTE]

minkà takia pitàisi kuulostaa jonkin ikàiseltà? mnkà ikàiseltà minà sitten kuulostan, hih

ajattelen vaan, että aika outoa että ton ikästä kiinnostaa tällanen lähinnä äiti-ihmisille suunnattu palsta :D itseäni ei ois ton ikäsenä voinu vähempää kiinnostaa :p

Onhan tämä palsta hyvä siinä, että voi kysellä aikuisilta naisilta sellaista mitä ei omalta äidiltä kehtaa. Muutenkin voit saada täältä kypsempää(?) näkemystä kuin kavereiltasi. Hyvä vaan jos olet viihtynyt, ei täällä ikärajoja ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23918415:
about 55-60 vuotiaalta

kiva kuulla, mutta oikea ikàni ei ole mainitsemasi :) tààllà on kyllà muutama tosi hyvà suurinpiirtein tuon ikàinen palstailija. musta niillà on hyvià ja leppoisia juttuja ja muutenkin pilke silmàkulmassa. mutta iàllà ei ole silti vàlià, riippuu ihan persoonasta

Itse asiassa minäkin olen kohta 16, mutta mun tänne tulon lähtökohdat on aika erit. Mä olen siitä 13-vuotiaasta asti haaveillu vauvasta, ihan omasta lapsesta. Tiedän etten sellaista voi saada varmaan muutamaan vuoteen, tai koskaan, mutta musta on silti ihana lueskella Kaksplus-lehteä, näitä foorumeita ja keskusteluita ja sellaisia. Vielä kun löysin tämän "Mitäs nyt"-palstan, ihastuin :)
eli olen teini-ikäinen, minulla ei ole lapsia eikä niitä ole mitä luultavimmin lähiaikoina tulossakaan.
Onko vauvakuumeileva teini miten yleinen asia?

Yhteistyössä