Mitä tykkäät Emmaljunga Celebration white/creme-vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunuaharkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaunuaharkitseva

Vieras
Mitä tykkäät Emmaljunga Celebration white/creme-vaunuista?

http://www.emmaljunga.no/celebration/allproducts/photos/25022_Nitro_white_alt1.jpg

Mitä hyvää tai huonoa?

Mä en vaan uskaltais toivoa, että nuo pysyis noin siistinä ja hohtavan valkoisena syksyn kura-ajan jälkeen :D Siksi en ostais.

Muoks. Ja sitä ketutuksen määrää, kun lähtis eskarilaista viemään pienempien kans marras-joulukuu aamuna koululle. Pääseekö noilla sohjossa mihinkään?

Mulla on noi vaunut, tosin tossa kuvassa oli joku muu runko.
Hyvät on ja väri ei ole niin arka mitä luullaan, lähtee liat ihan pyyhkäsemällä pois. Eikä tasrvii mitään myrkkyjä olla pesemiseen.

hienot kesällä mutta jos ajattelisin tuevaisuutta että pitäis kestää useammalle kuin yhdelle tai jälleenmyyntiin niin saattaa olla että tummuu... mutta senhän jo varmaan tiesitkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä en vaan uskaltais toivoa, että nuo pysyis noin siistinä ja hohtavan valkoisena syksyn kura-ajan jälkeen :D Siksi en ostais.

Muoks. Ja sitä ketutuksen määrää, kun lähtis eskarilaista viemään pienempien kans marras-joulukuu aamuna koululle. Pääseekö noilla sohjossa mihinkään?

No sii Emmaljungahan on juuri se merkki, jota suositellaan talvioloihin.

Renkaitten ja rungon puolesta aivan varmasti pärjää talvella ja sohjossa. Enemmän mua mietityttäis just toi väri. Käsittääkseni noi vaunut maksaa aika paljon enemmän kuin tavalliset Emmaljungat joten ovatko tosiaan saman verran paremmatkin? Millaisena nahka mahtaa pysyä kovassa käytössä. Raapiintuuko helposti kengistä, hiekasta jne, tummuuko? Aika ikävää jos nahka on täynnä raapaleita ja viiruja joita ei saa pois. Entä jaksaako joka kerta pyyhkiä ja puunata rattaat käytön jälkeen? Niin puhtaaksi ei saa lasta etteikö noissa tahroja näkyisi silloin kun ratasosa on käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Renkaitten ja rungon puolesta aivan varmasti pärjää talvella ja sohjossa. Enemmän mua mietityttäis just toi väri. Käsittääkseni noi vaunut maksaa aika paljon enemmän kuin tavalliset Emmaljungat joten ovatko tosiaan saman verran paremmatkin? Millaisena nahka mahtaa pysyä kovassa käytössä. Raapiintuuko helposti kengistä, hiekasta jne, tummuuko? Aika ikävää jos nahka on täynnä raapaleita ja viiruja joita ei saa pois. Entä jaksaako joka kerta pyyhkiä ja puunata rattaat käytön jälkeen? Niin puhtaaksi ei saa lasta etteikö noissa tahroja näkyisi silloin kun ratasosa on käytössä.

ei ne varmaan parmemat ole, mutta miellyttävät silmiä.

Oikeasti Emmaljungissa siis noissa kankaisissa versioissa on niin hyvät kankaat että on helppoa pitää puhtaana ja ihan vedellä lähtee puhtaaks ja isommat jäljet tavan saippualla jos on tarvetta. Itsellä just yhtä vaaleat kuin tuossa kuvassa olevat ja ovat vielä 4v. käytön jälkeen kankailtaan kuin uudet. Nahasta varmaan lähtee liat ihan pyyhkimällä ja eiköhän se käyttökin ja käytönjälki ole ajateltu jo noita suunniteltaessa niin, että ihan normaalikäyttöä kestää.

Yhteistyössä