Mitä tykkäät grillata kesällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja smaragdi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

smaragdi

Uusi jäsen
28.06.2012
3
0
1
Elikkä otsikko sen jo kertoo; mitä tykkäät kesällä grilliin pistää? Haen ideoita, oli suosikkisi
sitten se perusmakkara mutta muitakin ideoita olisi kiva saada korvan taakse :p

Itse olen aivan eniten tykästynyt Atrian Texas XXXL- grillipihveihin :heart: Ihana uutuus
tämän vuoden grillaustuotteisiin ja minun ja mieheni suursuosikki.. Ehdottomasti
tulee tirisemään meidän grillissä uudemmankin kerran.
Aikeissa on seuraavalle grillauskerralle ostaa niitä Atrian takuumureita naudan paistileikkeitä
ja Heimon Kala:lle on tullut jotain kala-grilliuutuuksia.. arvaisikohan niitäkin kokeilla kun
lohen ystävä olen? =)
Makkaroihin ollaan miehen kanssa aika ruhtinaallisesti kyllästytty, ei oikein tahdo alas mennä
joten jätän kauppaan seuraavan kerran ja keskitytään vaan noihin lihoihin ja kalaan..
Ihanaa grillauskesää kaikille ! :flower:

Kasviksia; kesäkurpitsaa, paprikaa, sipulia, maissia, tomaattia ja herkkusieniä jusstolla täytettynä ja pekoniin käärittynä.
Kanaa, oli aika hyviä sellaset oisko ollut kariniemen sisäfileet.
Mä en tykkää yhtään makkaroista ja lihaakaan en paljon syö, mutta noilla kasviksilla ja ehkä kanalla, saa jo vatsan hyvin täyteen.

Lihaa, kanaa, kalaa, kasviksia, ananasta, vartaita joissa kasviksia ja lihaa/kanaa, Herkkusieniä paketoituna pekoniin ja sisällä tuorejuustoa...Makkaraa tulee vähemmän grillattua. Vartaat ovat suosiossa, saa jokainen kasata itelleen sopivan. Yksi ei pysty syömään paprikaa, toinen sipulia jne...Lapsikin osaa tehdä.

Broileria, siihen lisäksi jotain kasviksia...En tykkää makkarasta enkä hirveästi punaisesta lihasta.

Noita XXXl-pihvejä täytyy varmaan kokeilla kun monet on kehuneet.

Nams :p
Te, jotka grillaatte makkaraa niin mitä makkaraa grillaatte? Meillä on ollut Kabanossit ja Wilhelmit yms.
perusmakkarat joihin ollaan siis täysin kyllästytty.. pitäis löytää joku hyvä ja vielä pitäisi
olla a-luokkaa eikä se saisi sisältää lihaan verrattavia valmistusaineita :stick:

Juhannuksena grillasin entrecote-pihvit jotka oli itse yrttimarinoitu - taisi olla parasta mitä olen ikinä grillistä lautaselle saanut.
Lisukkeeksi tein tomaatti-mozarella -paistoksen, johon valutin hitusen oliiviöljyä päälle ja ripottelin sitruunapippuria & yrttisuolaa. Grillin jälkeen lisäsin tuoretta basilikaa päälle.

Mulla grillissä yleensä ananasta, maissia ja sitte jalapenoja, joissa pekonia ympärillä, ja kanaa. Ja perunanyyttejä teen kanssa, sisällä vaihtelevasti sitte homejuustoa, tuorejuustoa.....

Yhteistyössä