A
AP
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä nuo esineet on tuolla etusivulla, siinä yläreunan kuvassa?
Ne on vanhoja kippoja, puisia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä nuo esineet on tuolla etusivulla, siinä yläreunan kuvassa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo onpa mukavaa, kun tulit käymään... ei mun mielestä sovi noin tuttavallisena muuten asiallisten tekstien alkuun. Muuten oli vallan mainiot sivut , mutta tuon alun jättäisin pois.
Itsekin sieltä päin kotoisin, ja sanoisin, että tuo kuulosti korvaan ihan siltä mitä paikallinen sanoisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Heini:Kannattaisi kuitenkin laittaa edes noin-hinnat. Hinta on asia, jota asiakas yleensä ensimmäisenä kysyy. Jos hinnasta ei ole mitään tietoa, ei sitä välttämättä lähdetä soitellen kyselemään. Joten harkitkaa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siltikin musta sun kannattaisi laittaa joku kaunis kuva etusivullekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siltikin musta sun kannattaisi laittaa joku kaunis kuva etusivullekin.
Tuo suntuubi on siitä paha, ettei sinne saa kaikkea, mitä sais, jos sivut koodais alusta asti itse.
Eli jos laittaisin kuvan etusivulle, tulis etusivusta galleriasivu ja lisäks se kuva näkyis pienenä linkkinä suurempaan kuvaan. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siltikin musta sun kannattaisi laittaa joku kaunis kuva etusivullekin.
Tuo suntuubi on siitä paha, ettei sinne saa kaikkea, mitä sais, jos sivut koodais alusta asti itse.
Eli jos laittaisin kuvan etusivulle, tulis etusivusta galleriasivu ja lisäks se kuva näkyis pienenä linkkinä suurempaan kuvaan. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Heini:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja vink:Hinnat olis kivoja
Hinnat on neuvoteltavissa, siksi ei tarkkoja hintoja voida laittaa esille.![]()
Kannattaisi kuitenkin laittaa edes noin-hinnat. Hinta on asia, jota asiakas yleensä ensimmäisenä kysyy. Jos hinnasta ei ole mitään tietoa, ei sitä välttämättä lähdetä soitellen kyselemään. Joten harkitkaa!
Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:minäkin haluaisin joitakin noista mööpeleistä kotiin, mutta kun ei ole mitään hintahaarukkaa niin en lähde edes sen tarkemmin kyselemään. ajatus on että on kuitenkin liian kallis meille.... vaikkei ehkä oliskaan oikeesti.
kyllä joku noin hinta pitäisi olla...
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:mulle taas pisti silmään tuo...
Yrityksemme sijaitsee...ja SE ostaa ja myy...
olisko parempi jos laittais: yrityksemme sijaitsee...jossa ostamme ja myymme...