Mitä tykkäätte mun tekemistä sivuista NYT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo onpa mukavaa, kun tulit käymään... ei mun mielestä sovi noin tuttavallisena muuten asiallisten tekstien alkuun. Muuten oli vallan mainiot sivut , mutta tuon alun jättäisin pois.

Itsekin sieltä päin kotoisin, ja sanoisin, että tuo kuulosti korvaan ihan siltä mitä paikallinen sanoisi.

Varmasti, mutta sitten pitäisi olla kaikki tekstit samaan tuttavalliseen sävyyn. Nyt muokattuna on mun mielestä parempi!
Todella hyvät sivut!

Alkuperäinen kirjoittaja Heini:
Kannattaisi kuitenkin laittaa edes noin-hinnat. Hinta on asia, jota asiakas yleensä ensimmäisenä kysyy. Jos hinnasta ei ole mitään tietoa, ei sitä välttämättä lähdetä soitellen kyselemään. Joten harkitkaa!

Asiaa on harkittukin ja yrittäjä päätyi siihen, ettei ala arvuuttelemaan lopullisia hintoja. Tutustuin useisiin eri antiikkiliikkeisiin noita sivuja tehdessäni, eikä missän oltu eritelty hintoja.

Tää on sinänsä ihan ot, mutta tähän asti olen törmännyt aina jossain vaiheessa jonkinlaisiin ongelmiin, kun ääkkösiä on käytetty tiedostonimissä. Tällä tarkoitan noita kuvien nimiä.

Muut, mitä ajattelin, olikin jo sanottu.

Siltikin musta sun kannattaisi laittaa joku kaunis kuva etusivullekin.

Tuo suntuubi on siitä paha, ettei sinne saa kaikkea, mitä sais, jos sivut koodais alusta asti itse.

Eli jos laittaisin kuvan etusivulle, tulis etusivusta galleriasivu ja lisäks se kuva näkyis pienenä linkkinä suurempaan kuvaan. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:

Tuo suntuubi on siitä paha, ettei sinne saa kaikkea, mitä sais, jos sivut koodais alusta asti itse.

Eli jos laittaisin kuvan etusivulle, tulis etusivusta galleriasivu ja lisäks se kuva näkyis pienenä linkkinä suurempaan kuvaan. :/

PAITSI jos tekis tervetuloa-sivun... Hmmm... Täytyy harkita. Kiitti vinkistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:

Ahaa, ok. No sitten ihan kivat sivut. :)

Niin, ei kai niitä hintoja siellä pakko ole olla, jos ei se hyvältä tunnu. Jokaisen oma päätöshän se on. Ajattelin vain, kotini antiikilla täyteen ahtaneena :) ja muutenkin siitä kiinnostuneena...:) Muuten, on niitä hintatietoja aika monellakin sivulla, esim. Antiikkiliike Orteliuksella ja Globus Felixillä Turussa. Monilla muillakin, joita en ole suosikkeihin laittanut. Mutta ehkä raja menee siinä, myykö liike jotain netissä?

Alkuperäinen kirjoittaja Heini:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja vink:
Hinnat olis kivoja

Hinnat on neuvoteltavissa, siksi ei tarkkoja hintoja voida laittaa esille. :)

Kannattaisi kuitenkin laittaa edes noin-hinnat. Hinta on asia, jota asiakas yleensä ensimmäisenä kysyy. Jos hinnasta ei ole mitään tietoa, ei sitä välttämättä lähdetä soitellen kyselemään. Joten harkitkaa!

minäkin haluaisin joitakin noista mööpeleistä kotiin, mutta kun ei ole mitään hintahaarukkaa niin en lähde edes sen tarkemmin kyselemään. ajatus on että on kuitenkin liian kallis meille.... vaikkei ehkä oliskaan oikeesti.
kyllä joku noin hinta pitäisi olla...

Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
minäkin haluaisin joitakin noista mööpeleistä kotiin, mutta kun ei ole mitään hintahaarukkaa niin en lähde edes sen tarkemmin kyselemään. ajatus on että on kuitenkin liian kallis meille.... vaikkei ehkä oliskaan oikeesti.
kyllä joku noin hinta pitäisi olla...

Minä vinkkaan yrittäjälle tästä hintajutusta. Heidän hintatasonsa on kyllä Suomen alhaisimpia ja siksi kai myyntiä onkin niin paljon. :)

Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:
mulle taas pisti silmään tuo...
Yrityksemme sijaitsee...ja SE ostaa ja myy...

olisko parempi jos laittais: yrityksemme sijaitsee...jossa ostamme ja myymme...

Ei minusta. Oikeassa olet siinä, että jokin tuossa pistää silmään. Iisalmessa-sanan jälkeen kuuluisi pilkku.