Mitä tykkäätte tästä talomallista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:
Tykkään. Tuo yksi makkari on vaan tod.pieni. Ja toi on kiva, että kodinhoitohuoneesta pääsee vilvottelee omalla terassille.

Meillä on kaksi lasta, joten tuossa olisi molemmille lapsille sellainen suht normaali "koppi", sitten tuo neljäs pieni koppero jäisi työhuoneeksi. Saisi siihen varmaan aina vieraille juuri jonkinlaisen nukkumasijan laitettua.

Yhtään linkkiä "toimivampaan" pohjaan kyseisillä neliöillä ei ole ketjuun tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Pitkänmallinen khh on epäkäytännöllinen! :kieh:
Toinen miinus on se, et en HENK. KOHT. tykkää / ole nähny yhtään toimivaa saarekekeittiöö... Muuten varmaan ihan jees.

Meillä on 10 neljön pitkänmallinen kodinhoitohuone ja on oikeesti tosi toimiva. Ainut miinus on se et ovi tulee suoraa ulkoa siihen,et pitäis olla eteinen ennen kodaria jonne sais ulkovaatteet ettei ne olis kodarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:
Tykkään. Tuo yksi makkari on vaan tod.pieni. Ja toi on kiva, että kodinhoitohuoneesta pääsee vilvottelee omalla terassille.

Meillä on kaksi lasta, joten tuossa olisi molemmille lapsille sellainen suht normaali "koppi", sitten tuo neljäs pieni koppero jäisi työhuoneeksi. Saisi siihen varmaan aina vieraille juuri jonkinlaisen nukkumasijan laitettua.

Yhtään linkkiä "toimivampaan" pohjaan kyseisillä neliöillä ei ole ketjuun tullut.

Ei lasten makkareiden tarvi kovin isoja ollakkaan. Ja jos on työhuoneena niin se on just hyvän kokoinen sellaiseen.

No juu, työhuoneena/vierashuoneena toi on oikein hyvä. Sehän nuis yleensäon, että "pieniin" neliöihin tugetaan paljon huoneita. Meillä on 126 neliötä ja 3 makkaria. kaikki makkarit on väh.12 neliötä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toinen miinus on se, et en HENK. KOHT. tykkää / ole nähny yhtään toimivaa saarekekeittiöö... Muuten varmaan ihan jees.

Meillä on 10 neljön pitkänmallinen kodinhoitohuone ja on oikeesti tosi toimiva. Ainut miinus on se et ovi tulee suoraa ulkoa siihen,et pitäis olla eteinen ennen kodaria jonne sais ulkovaatteet ettei ne olis kodarissa.

Mä taas en antais mistään hinnasta khh:n ulko-ovea pois! Kaksi koiraa ja kaksi lasta + hoitolapset sit kun oon töissä, tosi hyvä, et ei tarvii koko huushollin läpi lompsia likasena pesuhuoneeseen. Mut näin me ollaan erilaisia, toiselle toinen ratkasu on hyvä.

Mut hei. Jos teille tulee vieraita niin kyllähän te keittiön siivoatte vaikka olis erillinenkin,et eikait se pitäis ongelma olla jos olkkarista näkee keittiöön.
Mä en ole koskaan sitä kokenut ongelmaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä taas en antais mistään hinnasta khh:n ulko-ovea pois! Kaksi koiraa ja kaksi lasta + hoitolapset sit kun oon töissä, tosi hyvä, et ei tarvii koko huushollin läpi lompsia likasena pesuhuoneeseen. Mut näin me ollaan erilaisia, toiselle toinen ratkasu on hyvä.

Eiku mä haluaisin,et ennen sitä kodaria olis iso eteinen kurasiepparilla jonne sais ne ulkovaatteet :) Ja et kodarin yhteydessä olis tilava vaatehuone/varasto johon sais tarpeettomat vaatteet yms.

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
http://www.jt-talo.com/talomallisto/ekoroope/141 meille tulossa tämä.

Samat neliöt =) ihan kiva teillä toi pohja myös.

Itse haluan, että kodinhoitohuoneeseen pääsee talon sivulta. Tontti on sen mallinen, että sopii hyvin. Tai toinen mahdollisuus olisi, että pääsisäänkäynti olisi sivuseinämältä.

Yhteistyössä