Mitä tykkäisit jos miehesi kaveri tekisi näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Miehesi olisi kavereineen illanvietossa, baarissa juomassa ja kavereiden treenipaikassa juomassa. Mies kotoalähtiessä on sanonut, että tulee aamuyöstä sitten kotiin. Lähtisivät kuitenkin jatkoille treenipaikalle. Heräisit aamulla 7 aikaan, eikä miestä näkyisi. Koittaisit soittaa eikä hän vastaisi. Puolen tunnin päästä mies vastaisi puhelimeen sekavana kun oli juuri herännyt puhelimen värinään. Sanoisi, että unohti ilmoittaa jäävänsä yöksi kun joi sen verran enemmän. Taustalla yksi kavereista huutelisi kovalla äänellä sinulle, että älä huoli, ei täällä ketään naisia ole ollut. Miehesi on nukkunut ihan kiltisti yksinään. Uskothan! Ei täällä ketään naisia ole.

Joo älytöntä huumoria. Muttei ihan 7 aikaan aamulla riitä huumorintaju tuollaiseen varsinkaan kun mies luvannut tulla yöksi kotiin. Ja tiedän tosiaan, että huumoria oli, mutta...

[QUOTE="eee";26927359]Siis mitä se miehen kaveri tähän liittyy?
Lähinnä miettisin ihan sen oman mieheni toimintaa.[/QUOTE]

Joo kyllä mies sai kuulla asiasta, koska olen pyytänyt, että jos meinaa johonkin jäädäkin yöksi, niin ilmoittaa vaikka pikaisesti soittaen tai tekstarilla, niin ei tarvi olla huolissaan, että onko jotain sattunut.

[QUOTE="vieras";26928477]Etkö oikeasti ole koskaan tavannu miehesi kavereita?

Voisi kyllä haitata jos ei tule sovitusti kotiin tai ilmoita mitään. Harvaa vaimoa se ei haittaisi.[/QUOTE]

No en oo. Mutta ei kai tässä vielä mitään paniikkia, kun ollaan oltu yksissä vasta vajaat 3 kk. Veljet perheineen olen sentäs tavannut. Mie oon senlaatuinen vaimo, että jos ite jumiudun johkii en ees huomais, että toinen poissa tai ite muualle jumiutuessani en muistais tulla kotiin. Ymmärrystä löytyy siis. Tuo on sellainen kotimies, etten oikein usko, että pitkällisiä ryyppyreissuja tavaksi ottaa.

[QUOTE="veera";26928049]ja minkähän ikäisiä ihmisiä kyseessä? ovatko miehesi kaverit yleensä huonotapaisia sikoja et ois tarvetta huolestua?[/QUOTE]

25-35

Eivät ole, joten huolestua ei tarvitse, mutta jotenkin tuo vitsailu siinä aamulla ei vain napannut kun huoli oli isompi siitä, että onko sattunut jotain.

Ja miehelle sanoinkin, ettei tuntunut kovin mukavalta tuollainen. Joku siitä voisi nostaa isommankin metelin ja epäillä miestä ties mistä. Enkä usko, että miestäkään innostaisi kuulla tuollaista vitsailua jos itse jäisin jonnekin yöksi ilmoittelematta vaikka olisin luvannut tulla kotiin.

Yhteistyössä