Mitä unta näit viime yönä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huvitutti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huvitutti

Jäsen
01.01.2006
525
0
16
Näin unta, että olimme ostaneet mieheni kanssa uuden asunnon ja meillä oli vielä tämä entinenkin myymättä. Olin raskaana ja mieheni ilmoitti minulle haluavansa avioeron. Menin unessa aivan paniikkiin, en saanut mitään kontaktia mieheeni ja itkin elämääni. Käskin mieheni peruuttaa talokaupat ja pakotin hänet asumaan syksyyn asti saman katon alla vauvan vuoksi, muuten olisin antanut vauvan adoptioon. Mies syytti kiristämisestä ja naureskeli vain, kun kysyin onko sulla toinen. Iik!

No mä synnytin unessa vauvan huomaamatta, siis niin, että tajusin vaan että tossahan se nyt on ja varmaan pitäis syöttää. :o Sitte kyselin kovasti mieheltä, milloin se on syntyny ja miks en muista mitään, et oliko taju kankaalla, otinko lääkkeitä ym. Mies ei oikein suostunu kertomaan mitään, myhis vaan ja sano et verta roisku. Tarkistin sitte fiksuna tyttönä neuvolakortista, et vauva oli syntyny viikolla 35+1 ja sitte vasta ihmeissäni olinki, et miks se on niin iso eikä edes missään hoidossa tai seurannassa.

Mä oon kyllä niin taikauskonen, et mun oli heti pakko laittaa toi päivä kalenteriin, etten sille päivälle varaa mitään tekemistä. Sekä mulla että äidillä on ollu vähän taipumuksia tollasiin "enneuniin", ni nyt jänskättää. ;)

Ainon äiti, ootko raskaana vai näätkö muuten vaan tollasia kauhu-unia?

No taas näin unta susista. Nyt joku jolla on unikirja niin tulkitkaan!!! Näen usein susiunia, nyt on ollut jonkun aikaa taukoa vaan taas tuli sudet mua kummitteleen.

rypäle: Olen raskaana. Ja vuoden aika tuntui olevan sama kuin nyt. Uudesta asunnostakin ollaan haaveiltu, mutta nykyisessäkin ollaan asuttu vasta vajaa vuosi, eikä tod. uutta samanlaista lainaa saatais. Eli taloudellisesti mahdoton uni (kahden asunnon loukku).

sain tyttären (ainon :))
multa irtos hammas
ja sain töitä hartmanilta.

aika jännä kun äiti on aina nähny unta että sen hammas irtoo ennenkuin se on saanu plussan raskaustestiin...

Mä olen taas viime yönä paennut. Yleistunnelma, pimeä, uhkaava ja painostava. Minut yritettiin raiskata, aviomies pelasti, otti riveleistä kiinni ja nosti miehen mattotelineelle. Muistan meidän lakanat tuolla ulkona naruilla mustaa taivasta vasten, niitä yritin kerätä. Pätkiä sieltä täältä... enemmänkin muistan tunnelmia, joita minulla oli unessa kuin tapahtumia. Sydämen takominen, adrenaliinin virtaaminen suonissa, hätä... Hieman sekavaa tekstiä ehkä.

oltiin äidin luona pojan kanssa kylässä. äiti asuu kerrostalossa,joka on mäenpäällä,heti olohuoneen ikkunan alla on "pudotus".
unessa istuttiin olkkarissa kun yhtäkkiä kuului hirmuinen pamaus,koko talo tärähti ja sitten se lähti kaatumaan jyrkänteeltä alas :o
Siinä vaiheessa jo tajusin että näen unta ja yritin herätä,siltikin silmien avauksen jälkeen oli hetken ihan kumma olo ja kesti hetken rauhoittua.
Tiedätte tunteen kun unessa tulee tunne että putoaa...

Juu, noi pakenemis- ja putoamisunet on hirveitä. Ja heräämisen jälkeenkin täytyy selittää, että se oli vain unta. En muista milloin viimeksi olen tuollaista unta nähnyt. Yleensäkin olen nukkunut niin huonosti jo yli kuukauden päivät etten muista unia edes nähneeni, joskus täytyy ihan miettiä että olenko edes nukkunut.

Yhteistyössä