Mitä V?Oikeasti selittäkää joku mulle!Mies käy hermolle!Miksi ei saa nettin kauta maksaa master cardilla

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
eli maksu pitää mennä Saksaan,mä sain tilin nro sähköpostille.Mutta mies sanoi ettei se onnistu ja että onnistu vain tavallisen korttin kauta ja mä just eilein laitoin kaikki rahaa master cardille,eli siis maksoin ne muut isot laskut että olisi taa sluoto ja olisin pystyynyt ostamaan muut tuoteet.Nyt hermostun kun kaikiki pankkit on jo kiinni vaikka olisin voinut laita tilille rahaa,mutta kun tileillä ei riitä

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
jos olisin tiennyt niin en olisi eilen laitanut ne rahaa,mä vaan olen tottunut jo että kaikki maksetaan vain ja ainoastaan master cardin kauta jos ulkomaailta tilataan

Saksassa on jonkin verran noita yrityksiä, jotka haluavat maksun tilisiirtona mieluummin kuin luottokortilla.

Ja voit maksaa myös suoraan säästötililtäsi, yleensä niissä on joku nostorajoitus että montako kertaa vuodessa voi ottaa rahaa ennen kuin vaikuttaa mihinkään. Voithan myös siirtää säästötililtä rahaa käyttötilillesi ja maksaa sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja poo:
tuoteita yritykselle tilasin,enkä tajua maksanko tänään vai ei,hermostutta kun niitä jo pakko saada äkkiä

Tilasit sä niitä kopio laukkuja??

juu toki mä haluan vankilaan,onko sulla muuta tekemistä vai pitääkö mua ihan idiottina?Voi olla sä vain kyseleet tai voi olla taas se Vittuilu jatkaa.
En ole tilanut kopio laikuita,enkä tilaa kuin itselle tai jos joku tuttu halua ostaa ja mulla ostettiin jo laukku ja kengät(tuttuja).Mulla ihan ERI tuotteet kuin piratiismi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos olisin tiennyt niin en olisi eilen laitanut ne rahaa,mä vaan olen tottunut jo että kaikki maksetaan vain ja ainoastaan master cardin kauta jos ulkomaailta tilataan

Saksassa on jonkin verran noita yrityksiä, jotka haluavat maksun tilisiirtona mieluummin kuin luottokortilla.

Ja voit maksaa myös suoraan säästötililtäsi, yleensä niissä on joku nostorajoitus että montako kertaa vuodessa voi ottaa rahaa ennen kuin vaikuttaa mihinkään. Voithan myös siirtää säästötililtä rahaa käyttötilillesi ja maksaa sieltä.

Kiitos sulle,nyt meen katsomaan mitä se mies sielä konella tekee,sekä selitän tää kaikki =) :hug: