Mitä vaatteita 30+ laittaa festareille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruisrock
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruisrock

Vieras
Ens viikonloppuna olisi tarkoitus mennä Ruisrokkiin ja mietityttää että mitä tällainen 34v voi laittaa sinne päälle? Kroppa on ihan kunnossa, joten pukeutuminen ei ole siitä kiinni, lähinnä tuo ikä rajoittaa :)

Eli mitä itse laittaisit festareille? (Vastaajan ei tietenkään tarvi olla yli 30v)

Sellasta missä säilyy hengissä jos on kuuma. Reppuun lisävaatetta, kun yöllä on kylmä. Mukavat kengät jotka ei hierrä. Päähän jotain ettei tu auringonpistosta. Tyylillä ei ole väliä, ihan sama vaikka oisit mummon vaatekaapilla käynyt.
T:Katherine 41 wee :D

[QUOTE="a p";26599402]Juu, hellettä on luvattu lauantaille, joten ilmeisesti mahdollisimman vähän päälle ja illaksi lämmintä mukaan :D[/QUOTE]

Jep. Äläkä unohda aurinkorasvaa ja kertakäyttösadetakkia.

mulla on yleensä ollu joko mekko tai sortsit ja paita.mukana sitten pitkähihainen iltaa varten.mahdollisimman vähän,siellä on oikeesti tosi kuuma jos on lämmin ilma =) jos on ollu sateista,ni sillon mulla on ollu farkut.

[QUOTE="a p";26599422]Kuulostaa aika raskaalle, itse ajattelin shortseja ja hihatonta toppia. Illaksi sitten laukkuun pitkät housut ja villapaita.[/QUOTE]

farkuissa on hyvä istuskella nurmikolla, nahkatakki torjuu tuulen ja sateen, tennarit ei hierrä

Joo, kyllä siellä ihan oman näköiset vaatteet saa olla päällä, oli ikää sitten 14 tai 34 vuotta. :) Pääasia taitaa siis olla se, että olet sellaisissa vaatteissa joissa ITSE haluat festareilla olla, turha sitä on miettiä että näyttää jotenkin "väärältä".

Käytännöllisyys on aina hyvä juttu silloinkin kun ei jää johonkin telttaan yöpymään tms. Ei sellaista päälle, joka ei missään nimessä saa likaantua hiekasta, ruohosta, tai kaljasta. Kengät, joilla jaksaa kävellä (etenkin Ruisrockissa kun sinne pitää se ~pari kilsaa tallustaa!) ja seisoa, mutta jotka ei ole liian kuumat. Kerrospukeutumista, koska aina on kuitenkin liian kylmä tai kuuma. Jotain suojaa auringolta jos sitä on luvassa. Jotain suojaa sateelta jos sitä on luvassa, ei kuitenkaan sateenvarjoa.

376844_10150963446572459_903110580_n.jpg

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä