mitä vainopartio suosittelee iltapalaksi tai makeanhimoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton painontarkkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
valion kevyt mehukeitto pelastaa monelta tilanteelta ennekuin makeanhimon saa kuriin.

miten pitkään saa odottaa, et ei tee makeaa mieli?
noista mehukeitoista tykkään ja niitä on melkein aina varastossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
valion kevyt mehukeitto pelastaa monelta tilanteelta ennekuin makeanhimon saa kuriin.

Makeanhimo meni ohi mulla vko-kax, eikä tehnyt enää mieli vaikka ajattelikin sallivansa itelleen makeaa, mutta suolaset tekee tiukkaa...muu perhe vetää pizzaa tai lämppäreitä niin kuola valuen vieressä :)

kyl mulla vei pari kuukautta että en enää tarvinnut eikä tehnyt mieli mitään makeaa. pullan söin joskus harvoin kahvin kanssa.täytys lähteä samalle linjalle taas.makeanhimo on pirullinen juttu!!

Alkuperäinen kirjoittaja Äityli:

Makeanhimo meni ohi mulla vko-kax, eikä tehnyt enää mieli vaikka ajattelikin sallivansa itelleen makeaa, mutta suolaset tekee tiukkaa...muu perhe vetää pizzaa tai lämppäreitä niin kuola valuen vieressä :)

mä olen kyl välillä syönyt yhden lämppärin kevyillä täytteillä ja vitsi miten on hyvää;)

kyl mulla vei pari kuukautta että en enää tarvinnut eikä tehnyt mieli mitään makeaa. pullan söin joskus harvoin kahvin kanssa.täytys lähteä samalle linjalle taas.makeanhimo on pirullinen juttu!!

on juu.
mä olen pitänyt karkkipäivää kerran viikossa, mut pitää varmaan luopua siitä jos sekin helpottaisi tähän:(

Näkyy toisillekin hiipivän iltasella makean himo... mun heikko hetki on, kun saan lapset unten maille ja mies on iltavuorossa. Silloin alkaa hyväset huutelemaan kaapeista... :p
Monesti otankin lasin vettä ja kömmin nukkumaan, jotten vain sortuis..

miten saan hiikutin makea himo pois.!!!! i wont help.. =( viirypäle auttoi vaan pariviikko mut sit alko olla ett pakko syödää suklaata tai jotain niin makee jätskii kakkuu jne..