Mitä vauvalle mukaan synnärille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raffeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Raffeli

Aktiivinen jäsen
06.10.2008
1 316
0
36
Siinäpä se lyhykäisyydessään :)

Sairaalakassia täälä pakkailen ja omani sain pakattua kivuttomasti. Nyt tarttis vauvalle saada laukku pakattua mutta mulla ei oo mitään käsitystä mitä sinne tarttis pakata? Mitä kaikkea kuuluu "talon tarjottaviin"? Vaippoja? Jotain hygienia juttuja esim. puhdistusliinoja? Äidinmaidonkorviketta varuille?

Hjälppa!!

No et siellä synnärillä tarvitse vauvalle mitään! Kaikki on talonpuolesta. Kotiintulovaatteet vauvaa varten johonkin kassiin minkä mies sitten tuo mukanaan, kun tulee hakemaan teitä laitokselta. Ei mitään korvikkeita ja puhdistusliinoja.

siis mä en tajua mikä tää on etttä joku voi edes kuvitella että synnärille PITÄIS VIEDÄ MUKANA JOTAIN KORVIKKEITA tai jtoain muuta HOITOTARVIKETTA VAUVALLE!!! voe herranenaika sentään, täyden palvelun sairaalaan!! Äly hoi hoi hoi,,,,,,,

Mä laitoin synnärikassiin vauvalle valmiiksi kotiintulovaatteet,kun tilaa oli.
Itselleni en aio ottaa kuin vaihtovaatteet ja hygieniatuotteet,niin reppuun jäi hyvin tilaa myös vauvan vaatteille =)

Ei mullakaan ollu kun vaatteet vauvalle jotka mies toi hakiessaan kotiin. Kampa saatiin sairaalasta. Ja ne tumput+myssy oli omat. Mulla oli siellä pojan saama soittorasia jota soittelin öisin kun poika ei nukkunut ja itkeskeli, se rasia on ollut rauhoittimena myöhemminkin.

Yhteistyössä