mitä vauvalle päälle kantoreppuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äh, kun on vaikeeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äh, kun on vaikeeta

Vieras
10 astetta lämmintä, aurinko paistaa. Jos laitan takin sisälle, ainoa vaihtoehto on toppatakki. Viimeksi vauva oli toppatakin sisällä, kevyttoppapuvussa ja oli ihan punanen ja tulikuuma. Eli liikaa päällä. Jos laitan vauvan oman takin päälle, pitääkö olla toppapuku vauvalla vai tarkeneeko jollain fleecellä? Vai laitanko fleecepuvun ja oman takin sisälle?

joku varmaan on eri mieltä mutta ite harkitsisin kyllä tarkkaan laittaisinko vauvalle toppuapukua edes vaikka se olisi sun takin ulkopuolella. Kyllä meiän poika ainakin oli vauvana jo tosi kuumaverinen. Ja tosiaan kun siinä kantorepussaan vauva saa lämpöä myös susta. Tuntuu että vauvoja tulee helposti puettua liikaa.

Miks tämä on aina näin vaikeeta?! Jos mä tekisin niin et laitan vauvalle bodyn, potkuhousut, kypärämyssyn, tumput, villasukat ja hupullisen fleecehaalarin ja laitan sinne mun toppatakin sisälle? Itsellä on varmaan oltava vaan t-paita toppatakin alla. Kuitenkin saan varmasti juosta vielä esikoisen perässä et kuuma mulle ainakin tulee :/ Vai olisiko sittenkin parempi et vauvalle laitan samat sisävaatteet mutta fleecen tilalle toppapuku ja itselle välikausivaatteet ja vauva takin ulkopuolelle?

Yhteistyössä