Mitä vauvalle vaunukoppaan päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
poika on nyt 2 kk ja ajattelin alkaa nukuttamaan häntä ulkona, lasitetulla parvekkeella. Miten te puette näillä keleillä? On vaunukoppa, jonka sisällä vielä erillinen pehmeä kantokassi vetoketjulla. Onko hyvä jos laittaa sisävaatteet, töppöset, tumput, pipon ja kaulurin, äp-makuupussiin ja sit koppaan kantokassiin? tuosta tulee aika tiivis pakkaus jo... tietty kokeilemalla se pikkuhiljaa selviää...

ulkona täällä n. 10 astetta.

Joo, kokeilemalla selviää. :) Mä tosin laittaisin vielä tohon jonkun fleece tms. -haalarin ja jos haalarissa on suljetut käden- ja jalansuut niin töppöset ja tumput voi jättää pois. Kannattaa tietty ensin ylipukea kuin alipukea. :D Eli jos tulee hiki niin sit vaan vähentää vaatetta seuraavalla kerralla.

Mun 3 kk (tasan, sillä on "synttärit" tänään :) ) nukkuu ulkona varustuksessa sisävaatteet, neulehaalari tai fleecehaalari, myssy ja huppu, villasukat ja neulehanskat, päällä trikoopeitto, ja sitten pehmeään kantokoppaan. Kun nukkuu toisissa vaunuissa, joissa on kova kantokoppa, niin trikoopeiton sijasta on äp:n makuupussi.

kiitti, lykkäsin sen nyt noilla mitä ensin sanoin tuonne ulos ja nukahti samantien. Täytyy kokeilla onko hikinen vai kylmä tuolla varustuksella.

Mulla on fleecehaalari mitä ollaan käytetty ulkoillessa muuten, mutta vauva ei oikeen diggaa siitä, onhan se vähän jäykkä tietty... ehkä täytyy katsastaa kaupasta jotain pussukkamallista "haalaria", kun ilmatkin tästä kylmenee..

Yhteistyössä