Mitä veisit (isän ja hänen naisystävänsä) luokse kun mennään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä veisit?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä veisit?

Vieras
Siis olemme menossa isäni ja hänen pitkäaikaisen naisystävänsä luokse. Jotain hyvää syömistä..kysyn kyllä että mitä tuodaan..tuskin sanovat että mitään tarviis..joten mitä oma aloitteisesti veisimme..hitsi ku vaikeata.karaokea+jutustelua+juomista+syömistä+saunomista luvassa..rentoa hauskaa illanviettoa. Viiniä mutta mitä muuta? Joku lahjakori olisi kiva viedä...itse nyt pitkien vapaitten kanssa ajattelimme että kysyimme heille että onko mitään viikonloun suunnitelmia ja tykkäsivät oikein paljon ajatuksesta mennä iltaa viettämään..joten, mitä veisin? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä veisit?;23013363:
Siis olemme menossa isäni ja hänen pitkäaikaisen naisystävänsä luokse. Jotain hyvää syömistä..kysyn kyllä että mitä tuodaan..tuskin sanovat että mitään tarviis..joten mitä oma aloitteisesti veisimme..hitsi ku vaikeata.karaokea+jutustelua+juomista+syömistä+saunomista luvassa..rentoa hauskaa illanviettoa. Viiniä mutta mitä muuta? Joku lahjakori olisi kiva viedä...itse nyt pitkien vapaitten kanssa ajattelimme että kysyimme heille että onko mitään viikonloun suunnitelmia ja tykkäsivät oikein paljon ajatuksesta mennä iltaa viettämään..joten, mitä veisin? :)

miehen kanssa siis menossa, en yksin..

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23013384:
tykkäävätkö (tykkäättekö ) pelata jotain peliä?
osta joku tietovisa,lautapeli tms, pullo (tai kaksi ) viiniä ja juustoja ja suolakeksejä tms

tää olisi kyllä hyvä idea, ei tullut mielenkään..vaikka tykkään tosi paljon itse juustoista +viinistä ;) KIITOS! Jotain muuta vielä? Olisiko tyhmä viedä jotain ihania kynttilöitä? :D Kattelin nimittäin yhdessä putiikissa sellaisia.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23013384:
tykkäävätkö (tykkäättekö ) pelata jotain peliä?
osta joku tietovisa,lautapeli tms, pullo (tai kaksi ) viiniä ja juustoja ja suolakeksejä tms

ja en oikein tiedä, tosi hjuumorilla höystettyjä ovat molemmat, mutten tiedä mitä peliä jaksaisivat pelata. :D

[QUOTE="mimi";23013576]No vie joku saunasetti mis on saunatuoksuja, saippuaa, pellavaiset laudeliinat yms.[/QUOTE]

heille juuri tehty sauna remppa, tämäkin siis kuulostaa siis hyvältä idealta! :) Kiitos!

Tällä jonka mielestä isän uusi vaimoke ei ansaitse mitään, hänellä taitaa olla jotain pahoja traumoja tai kokemuksia. Ei me voida sille mitään..kaikilla asiat ei ole hyvin. :) Onneksi!

Tällä jonka mielestä isän uusi vaimoke ei ansaitse mitään, hänellä taitaa olla jotain pahoja traumoja tai kokemuksia. Ei me voida sille mitään..kaikilla asiat ei ole hyvin. :) Onneksi!

Oletko todella sitä mieltä, että onneksi kaikilla ei ole asiat hyvin? Huh huh, miten narskua. Kyllä mä ainakin koen suurta surua jos toisella on asiat huonommin kuin esim. itselläni. Ihme empatiakyvytöntä sakkia täällä.

Yhteistyössä