mitä vieraat lapset ovat möläytelleet teille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
toiseen ketjuun liittyen, onko kukaan vieras lapsi ikinä möläytellyt teille mitään, kaupassa,puistossa tms?

mulle sano puistossa joku pieni että eihän nuo kaikki lapset voi olla sinun :)

ei noloa, mutta hauskaa :D oo n nuoren näkönen ja mulla on 4 lasta, joiden iät 4v, 3v, 2v ja 0v

no mulle kävi niin että oltiin anoppilassa käymässä, ja anoppi on pph...olin sitten "tietokonehuoneessa", johon lapsilla ei oo asiaa, ja ovi oli raollaan...lapset siellä alkoivat keskustella että onko kenenkään äiti yhtä iso ku minä...vaikka en nyt kovin iso olekaan. Oli aika inhottavaa ku pikkukakarat arvosteli mua oven takana :kieh:

naapurin lapsi (n.5-6v.) kertoi, kuinka meidän pihapuusta tuleva siitepöly haittaa heidän pyykkien kuivatusta ja että kuinka meiltä kuuluvat satunnaiset kolinat tai koiran haukunta häiritsee hänen ja sisaruksensa nukkumista :D Kysyi oikein että mitäs te siellä aina välillä jynttäätte :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
naapurin lapsi (n.5-6v.) kertoi, kuinka meidän pihapuusta tuleva siitepöly haittaa heidän pyykkien kuivatusta ja että kuinka meiltä kuuluvat satunnaiset kolinat tai koiran haukunta häiritsee hänen ja sisaruksensa nukkumista :D Kysyi oikein että mitäs te siellä aina välillä jynttäätte :D

varmaan kuullut kun omat vanhemmat ovat valittaneet itsekseen, niin lapsi sanoo sitten suoraan :D

vanha permanentti päässä, silleen jo yli kasvanut, kun joku lapsi kysyi multa onko mulla peruukki päässä. seuraavana päivänä tilasin ajan kampaajalle :)

Multa kans kysyttiin (kaksi eri lasta eri kerroilla), miks mun tukka on sekaisin. Olin ottanu just pehmennyksen ja kun kerroin siitä, toinen lapsista kysyi "miksi?" :D

Terveyskeskuksessa odottelin lääkärille pääsyä, kun noin 5-v poika totesi isälleen "täti lukee lehteä". Katselin ympärilleni, että kuka muka täällä meidän lisäksi on. Tajusin vasta sitten että jaa minä! Juuri ja juuri täysi-ikäisenä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:

varmaan kuullut kun omat vanhemmat ovat valittaneet itsekseen, niin lapsi sanoo sitten suoraan :D

Juu näin myös päättelin :)

Yksi perhekahvilan pikkutytöistä kysyi että miksi mun naama on niin kamalan punainen, olin silloin raskaana ja oli iskenyt kamala ihottuma kasvoihin. Sitä ei voinut edes meikata piiloon :/ Silloin ei naurattanut mutta nyt jo naurattaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Yksi perhekahvilan pikkutytöistä kysyi että miksi mun naama on niin kamalan punainen, olin silloin raskaana ja oli iskenyt kamala ihottuma kasvoihin. Sitä ei voinut edes meikata piiloon :/
Sulla on huonot meikit.

Naapurin poika sanoi, että meidän äiti ei enää asu meillä, se otti eron minusta ja isistä, Nyt sillä on uusi mies.
Hieman ihmettelin pojan puheita, mutta ei mennyt kuin muutama viikko niin näkyi äiti " yleisesti" ilmoittavan asiasta, että uusi osoite on se ja se.

Yhteistyössä