Mitä vikaa on "toisella kierroksella" olemisessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelee

Vieras
Siis deittaillessa? Olen päälle kolmikymppisenä avioeronneena tätä ihmetellyt, kun osa vaatii, että deittikumppani ei saa olla ns. eronnut ja/tai karannut (ällöttävä määritelmä :D) kuten itse olen. Ymmärtäisin jotenkin lapsettomuuden vaatimuksen, mutta että aiempi avioliitto olisi este?

En ole siis vaatimassa suhdetta niiltä, joille aiempi avioliitto on este, ihan ihmettelymielessä otan asian esiin. Onko niin, että avoliitto ei tarkoita vielä tätä eronnut-karannut porukkaan liittymistä? Onko näin ajattelevalle myös joskus myös pitkä avoliitto tai lapsi aiemmasta _avo_liitosta myös este, vai onko juuri avioliitto se Juttu, joka estää mielenkiinnon heräämisen?

Palsta ei ole ehkä tähän järkevin, mutta kun täällä on aika paljon porukkaa, niin kysyn täällä. Täytyy miettiä, mkä muu(kin) foorumi olisi hyvä keskustelun aikaan saamiseksi, saa vinkata. :) Mutta kertokaa, jos täällä on joku toisella kierroksella olevia karttava päälle kolmekymppinen, olisi oikeasti kiinnostavaa tietää.

En ole huomannut että moisia vaatimuksia olisi? Tosiaan epäilyttäisi, jos ei mitään pitempiä suhteita olisi ihmisellä ollut päälle 30v ehtineenä! Ja samoin mua epäilyttää 40 v miehet joilla ei ole jälkikasvua - ite en halua lapsetonta miestä, kun itellä niitä on useampi!

Yhteistyössä