Mitä voi pyytää me&i vaatteista?

Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Katso huutiksesta sulkeutuneista kohteista vähän hintoja et millä on lähteneet. Paljon niistä kyllä maksetaan.

Peesi. Minäkin olen myynyt KÄYTETTYJÄ (hyväkuntoisia tosin) lähes ostohinnalla, joten kannattaa ensimmäinen pyynti laittaa tarpeeksi korkealle, jottei mene liian halvalla. :)

Sehän ei oo tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa -ja sitä ihmettelenki, että kuinka joku on niin "pöljä", että maksaa vanhasta vaatteesta saman kuin uudesta... Meandin vaatteet eivät todellakaan ole NIIN laadukkaita, että pysyisivät käytössä uudenveroisina.

mä ostin kirpparilta keväällä meandi - fleecetakin 86/92 ja maksoin siitä ihan hyvillä mielin pyydetyn 17 euroa :) aivan ihana ja hyvinpysynyt kunnossa meilläkin käytössä .

Alkuperäinen kirjoittaja Raivotar:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meandin vaatteet eivät todellakaan ole NIIN laadukkaita, että pysyisivät käytössä uudenveroisina.
Ennen olivat, mutta eivät enää. Siksi en enää niitä ostakaan.

Minä myös lakannut ostamasta meandia. Värit haalistuvat monista vaatteista muutamassa pesussa. Esim. ruskea pupupaita ihan kulahtanut ja venynyt. Ruskeat froteehousut hajosivat parin käyttökerran jälkeen. Punainen päärynäpaita on hailakan punainen kirkkaan sijasta jne.... Toki hyviäkin vaatteita meidän kaapista löytyy, mutta monien kohdalla olen ollut todella pettynyt. Olen päättänyt olla ostamatta mitään, kun laatuun ei voi luottaa.

Värit haalistuvat monista vaatteista muutamassa pesussa. Esim. ruskea pupupaita ihan kulahtanut ja venynyt. Ruskeat froteehousut hajosivat parin käyttökerran jälkeen. Punainen päärynäpaita on hailakan punainen kirkkaan sijasta jne.... Toki hyviäkin vaatteita meidän kaapista löytyy, mutta monien kohdalla olen ollut todella pettynyt. Olen päättänyt olla ostamatta mitään, kun laatuun ei voi luottaa.
Aivan sama meillä. Värit haalistuvat tosi nopeasti eikä niitä oikein kehtaa edes pistää uudelleen myyntiin... :(

Sehän ei oo tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa -ja sitä ihmettelenki, että kuinka joku on niin "pöljä", että maksaa vanhasta vaatteesta saman kuin uudesta... Meandin vaatteet eivät todellakaan ole NIIN laadukkaita, että pysyisivät käytössä uudenveroisina.

Joo mutta monet maksavat pelkästä merkistä, kannattaa siis pyytää ylihintaa :D

Yhteistyössä