mitä voi tapahtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Kannoin tänään ylipainavia ostos kasseja kotio ja nyt tuli mieleeni, että mitä vauvalle voi sattua, kun rehkii kauheat kauppakassit kotia? vauva liikkuu ihan hyvin nyt. Onko vaaraa, et jotain on käynyt?

Olen nyt rv 40+5

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei vauvalle mitään käy, mutta miten on selkäsi laita?

Olen niin itsepäinen, että kannoin kassit kiukulla sisään, vaikka fiksuna olisin jättänyt osan autoon odottamaan miehen tuloa...
Harmittaa aina välillä tämä itsepäisyyteni.
Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin tästä eteenpäin.

Tämä on jo kyl naurettavaa, mutta mietin jo nyt voinko edes ajatella lähtöä huomenna sukulaisiiin,jos tämä synnytys käynnistyy siellä niin olisi tosi noloa...

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei vauvalle mitään käy, mutta miten on selkäsi laita?

Olen niin itsepäinen, että kannoin kassit kiukulla sisään, vaikka fiksuna olisin jättänyt osan autoon odottamaan miehen tuloa...
Harmittaa aina välillä tämä itsepäisyyteni.
Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin tästä eteenpäin.

Tämä on jo kyl naurettavaa, mutta mietin jo nyt voinko edes ajatella lähtöä huomenna sukulaisiiin,jos tämä synnytys käynnistyy siellä niin olisi tosi noloa...

Ei siinä ole mitään noloa. Syntyy kun syntyy. Anna miehesti auttaa, nyt kun on kerran niin hyvä syykin. Rentoudu vähän.

Minä kanssa mietin tuota kun olis painavia mattoja nostellut ja huonekaluja miehen kanssa siirrellyt (keveitä kylläkin) rv 30 tai jotain. Kysyin neuvolassa että mitä haittaa siitä voi olla. Käski varomaan nopeita äkkinäisiä riuhtaisuja ja nostoliikeitä, sillon voi kuulema istukkaan sattua jotain tai kohtuun... MUtta varovasti nostelemalla ja kehoa kuuntelemalla oman voinnin mukaan, ei pitäisi olla haittaa.

Sitä vaan miettii jokaista vihlaisua!

Aina aamuisin supistelee ihan kivasti, mutta sitten loppuu taas samoin nukkumaan mennessä ja olen ollut jo monta kertaa varma, et nyt lähdetään, mutta ei...
Tuntuu niin erikoiselta, että voiko ne oikeat supistukset sitten alkaa kuin salama kirkkaalta taivaalta?
Pitäisikö tässä lähtä lenkille, että supistukset alkavat vai olla vaan ja rentoutua...syntyykö se sitten ikuna?

Yhteistyössä