Mitä voi tehdä kun naapuri popittaa päivisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saunan takana ois tilaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saunan takana ois tilaa

Vieras
Ei kuulu isolla, mutta tuntien ajan häirtisevää jumputusta kuuluu toiselle puolelle asuntoa. Jos sana ei auta niin voiko tehdä mitään kun tapahtuu päivällä? Onko vaan kärsittävä? Kyseessä ( valitettavasti) omistusasunto.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ei mitään. jos jatkuu 22 jälkeen niin voi ilmoittaa eteenpäin.

Oikeastiko? Kuuluuko tämä normaalin elämiseen ääniin tai jotain?
Noh ei se auta, täytyy keksiä jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja Saunan takana ois vielä tilaa:

en oo ihan sata varma mutta tämmösen mielikuvan oon saanu. onko teillä jotain järjestyssääntöjä jossain?

No normaalia elämistä se popitus ei kyllä ole jos häiritsee naapureita

en oo ihan sata varma mutta tämmösen mielikuvan oon saanu. onko teillä jotain järjestyssääntöjä jossain?

En ainakaan muista nähneeni...
Mietinkin että olenko minä nipo kun valitan tällaisesta? Vituttaa!!

En ainakaan muista nähneeni...
Mietinkin että olenko minä nipo kun valitan tällaisesta? Vituttaa!!

et ole! tai jos oot niin sit minäkin oon.
|O :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja enga:

No normaalia elämistä se popitus ei kyllä ole jos häiritsee naapureita

On se normaalia, jos ei se isolla kuulu. Isolla kai on suunnilleen määriteltävissä niin että sanat erottaa jos naapurisas asuu.

Ekana kannattaa tietysti kohteliaasti huomauttaa naapurille asiasta ja pyytää hiljentämään tai jotain. Mutta jos se harrastaa musiikkia sillä on oikeus sitä päiväsaikaan kuunnella. Voit tietty pyytää, jos vaikka kuulokkeet kelpais osaksi aikaa. Sama asia se ei kuitenkaan ole.-

pitäistkö muuttaa maalle keskelle mettää pois kerrostalosta jos ei kestä naapurista kuuluvia ääniä päivälläkään.... liikenteen äänistä varmaan valitat poliisille ymsyms

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se normaalia, jos ei se isolla kuulu. Isolla kai on suunnilleen määriteltävissä niin että sanat erottaa jos naapurisas asuu.

Ei kuulu sanat ei vaan tuo basso. Tum tum tum. Argh. Ja toki kai tuollaisen popituksen voi "harrastukseksi" laskea. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hyvää päivää kirvesvartta...:
pitäistkö muuttaa maalle keskelle mettää pois kerrostalosta jos ei kestä naapurista kuuluvia ääniä päivälläkään.... liikenteen äänistä varmaan valitat poliisille ymsyms

kaikilla ei oo sitä vaihtoehtoo. ;)
onko se vaikeeta ymmärtää että jotkut haluu joskus että olis hiljaa..? mulla menee oikeesti hermot ku tarpeeks kauan joudun kuunnella. |O en oo tottunu tämmösiin ääniin. :|

No kuule en valita. Muuttakoon nuo hevon kuuseet kun eivät voi yhtään ottaa huomioon naapureita. Yhtenä päivänä tum tum tum kuului 5 tuntia putkeen!!
Vaikka rivarissa asun niin kyllä se pitäis kanssa-asujatkin huomioon ottaa. Vituttaa kun hyvät naapurit muutti pois ja tilalle tuli tuommonen.

mä valitan heti kun kello räpsähtää klo:22.00 eilen kävin viimeks huutaa takapihalla että nyt turvat kiinni että mun on mentävä aamulla töihin.. ja yleensä päivisin huudatan naapurin kans kilpaa rivarissa asun..

HelloShitty : laitoin viestii ja yrittäny soittaa.. =) :D

Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:
mä valitan heti kun kello räpsähtää klo:22.00 eilen kävin viimeks huutaa takapihalla että nyt turvat kiinni että mun on mentävä aamulla töihin.. ja yleensä päivisin huudatan naapurin kans kilpaa rivarissa asun..

HelloShitty : laitoin viestii ja yrittäny soittaa.. =) :D

onkohan se äänettömäl vai onko akku loppu..jompikumpi... :whistle: ootas...soitan kohta. :heart:

mulla sama ongelma harvase päivä....
nuori poika asuu äitinsä kanssa yläkerrassa ja poika tykkää popittaa päikkäriaikaan tuota musiikkia,useimmin sanat kuuluu selvästi.
olen oven takana käynyt pari kertaa mutta ei avaa ovea,kerran jättänyt lapunjossa mainitsin nätisti asiasta.

mutta ei se loppunut ole,viimeksi kuuntelin eilen illalla 21-22 kauheeta jumputusta mutta en jaksa valittaa,saahan sitä kymppiin saakka kuunnella mutta välillä mä täällä hiuksia revin päästä ja saan kauheen hepulin jos itteänikin väsyttäs...

pitäs tulostaa netistä kirjallinen valitus lappu ja pyytää muiltakin naapureilta nimet alle ja viedä isännöitsijälle/vuokranantajalle

No kuule en valita. Muuttakoon nuo hevon kuuseet kun eivät voi yhtään ottaa huomioon naapureita. Yhtenä päivänä tum tum tum kuului 5 tuntia putkeen!!
Vaikka rivarissa asun niin kyllä se pitäis kanssa-asujatkin huomioon ottaa. Vituttaa kun hyvät naapurit muutti pois ja tilalle tuli tuommonen.

Höpö höpö! Kerrostalossa asuvien pitää ottaa naapurit huomioon, kuulokkeet on keksitty! Ainakin meidän talon järjestyssäännössä sanotaan, että häiritsevä melu on aina kielletty, kaikenlainen melu yöaikaan. Kyl me valitettiin naapurin päivittäisestä kovasta popituksesta asuntotoimistoon, ne kyl pitivät myös juhlia ja yölläkin huusivat. Mut ei toi päivällä häiritsevästi meluaminenkaan ole sallittua.

Häädön muuten saivat nuo meidän naapurit. :D

Yhteistyössä