Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:Yritin tuolta elosen sivuilta katsella, mut hiedän voiliepäkakusta en tietoja löytänyt (ja taisi olla niin että pitää varata jo viikkoa? etukäteen) mut siellä oli bageleita, onkohan niitä elosella myynnissä? ja kävisiköhän ne? Piirakka olisi kyllä jos käyttää valimispohjaa suht nopsa tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:Yritin tuolta elosen sivuilta katsella, mut hiedän voiliepäkakusta en tietoja löytänyt (ja taisi olla niin että pitää varata jo viikkoa? etukäteen) mut siellä oli bageleita, onkohan niitä elosella myynnissä? ja kävisiköhän ne? Piirakka olisi kyllä jos käyttää valimispohjaa suht nopsa tehdä.
Piirakka on nopea tehdä silloinkin, jos teet pohjn itse. Minkälainen piirakka sinusta olisi hyvä? Itse olen tehnyt muutaman kerran sellaista, jossa on paistettua sipulia, pekonia ja tomaattia täytteenä. Siihen päälle sitten muna-maito-kerma ja juustoraastetta. On tosi hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:http://plaza.fi/ellit/ideakeittio/ruokaohjeet/?r=&at=299&ra=&rv=&ap=&vs=258&va
Löytyiskö tuolta vinkkejä?