N
"Noora"
Vieras
Olin töissä viimeksi eräässä pikkupaikkakunnan apteekissa ja minulla ei ole siitä työtodistuksta koska hän oli erittäin vaikea ihminen ja lopulta häneltä meni hermot koska entiset työntekijät "kiusasivat" häntä ja hän on joutunut opettamaan viimeisen vuoden aikana lähes 10 työntekijää, vaikka paikka vakituinen. Siis työntekijät on joko irtisanottu tai itse irtisanoutuneet työpaikasta. Apteekkia pitää siis nykyään eri henkilö. Mitä voin sanoa työhaastattelussa asiasta? Olen ilmoittanut aikoinani ottavani apteekkityön vastaan ja kieltäytyväni heidän tarjoamastaan työstä, joten henkilöstövuokrauksessa tiedetään tästä työpaikasta. Voinko kertoa totuuden, että työnantajalla on narsistisia piirteitä, raivoaa työpaikallaan ja ei ole kehenkään tyytyväinen ja että häneltä meni hermot ja siksi ei pidä enää apteekkia vai mitä voisin sanoa haastattelussa? He kysyvät kuitenkin todella pikkutarkkaan ja ihmettelevät työtodistukseni puuttumista. Olin työpaikassa 1,5 kk, mutta pidempään kuin kukaan muu vuoden aikana. En haluaisi, että asiasta on haittaa työnhaussani, koska ihminen ei ollut oikein terve, joten vika ei minun ja kaikissa muissa työpaikoissa minuun ollaan oltu tyytyväisiä ja olen tullut kaikkien kanssa toimeen hyvin. Kiitos kauheasti jo etukäteen jos joku voi auttaa