Mitä voin tehdä lasten kanssa vappuaattona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa päähän jo valmiiksi :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottaa päähän jo valmiiksi :(

Vieras
Kolme lasta, joista nuorin vauvaikäinen... Keskustaan en viitsisi lähteä lasten kanssa pyörimään ainakaan aattona. Kyläilykutsuja kavereiden perheisiin ei tule, kun itse yh. Lapsia en saa hoitoon, koska äidilläni menoa aattona.
Mitä ihmettä sitä tekee? Taitaa tulla taas yksi tavallinen arki-ilta kotona. :(

simaa, tippaleipiä ja jotain lasten herkku naposteltavaa.... sitten puhkutte palloja ja serpenttiiniä. paljon jokapuolelle. musiikki päälle ja "disko "olkkariin. tai jos kaunis ilma niin terassilee tai parvekkeelle popsimaan herkkuja.

Mä käyn lasten kanssa vappumarkkinoilla aamupäivästä ja iltasella olisi tarkoitus pyytää lastenhoitajaa, jotta päästäisiin viihteelle miehen kanssa. Eri asia on, että onko mies halukas lähtemään..

Ei mekään mitään erikoista vappuaattona tehdä. Vapunpäivänä käydään torilla. Aattona varmaan syödään munkkeja ja juodaan simaa, heilutellaan ilmapalloja ja serpentiinejä ja pelataan jotain peliä.

Ise olemme monesti vappuaattona grillanneet ja syöneet munkkeja ym. herkkuja. Lapsille puhalleltu ilmapalloja.
Nytkin meinattiin ihan saman kaavan mukaan mennä :) Vappupäivänä sitten käydä torilla jos on.

Vappuaattona ollaan kotona minä, mies ja 2v.
Ihan normaai ilta. Leikkimistä ja iltatoimia.
Paitsi poikkeuksena se, että ostan munkkeja ja syödään niitä porukalla ja jos on nätti ilma niin ollaan myöhään ulkona leikkipuistossa ja pihalla.

Mä olen kanssa lasten kanssa kotona koska mies menee töihin. Käydään ulkona katsemassa vappuhumua ja syödään jotain hyvää ruokaa (varmaan nakkeja ja ranskiksia, lasten herkkua :)) ja syödään poppareita olohuoneen sohvalla ja otetaan rennosti :)

Yhteistyössä