Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja munaton leipuri:Mä leivoin noita munattomia mokkapaloja just tolla ohjeella. Eikä niistä mitään mokkapaloja tulluIhan lättänä ohut pohja, ei ollenkaan mokkapalamainen.
Mutta kuorrutettuna niistä vois kyllä leikata pikkurisia neliöitä ja tehdä sellasia naposteltavia makeita paloja, vähän kuin suklaakarkkeja. Mokkapalaa tästä ohjeesta ei mulla ainakaan tullu, mutta hävis kyllä pikavauhtia koko leivos miehen ja lasten suihin eli ihan hyvää. Mutta sellasta kuohkeaa torttua....ei sitä tule ilman munia.
Mulla ei tullut mikään lättänä, vaan ihan samanlainen kuin normaalisti.Alkuperäinen kirjoittaja munaton leipuri:Mä leivoin noita munattomia mokkapaloja just tolla ohjeella. Eikä niistä mitään mokkapaloja tulluIhan lättänä ohut pohja, ei ollenkaan mokkapalamainen.
Mutta kuorrutettuna niistä vois kyllä leikata pikkurisia neliöitä ja tehdä sellasia naposteltavia makeita paloja, vähän kuin suklaakarkkeja. Mokkapalaa tästä ohjeesta ei mulla ainakaan tullu, mutta hävis kyllä pikavauhtia koko leivos miehen ja lasten suihin eli ihan hyvää. Mutta sellasta kuohkeaa torttua....ei sitä tule ilman munia.