Mitä voisi viedä päiväkodin hoitajille kiitokseksi reilun 3 kuukauden hoidosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Lapset vaihtavat päiväkotia tämän kuukauden lopussa ja jotain pitäisi viedä nykyisille hoitajille kiitokseksi tästä päiväkotiuran alusta, mutta mietin, että mitä veisi. Lapset on eri ryhmissä, että kummallekin ryhmälle pitäisi jotain kyllä viedä.

[QUOTE="vieras";26876125]Kakku? Suklaarasia? En tiedä onko päiväkodissa jotain "henkilökunnan huonetta" mutta sinne siis jotain herkkua..[/QUOTE]

On niillä jonkinlainen taukotila, jossa käyvät kahvilla.

EI MITÄÄN? Töitäänhän se vaan tekee.
Odotatko sinä, jos vaikka olet työskennellyt kaupan kassalla, että joku kanta-asiakas tulee sinua jossain vaiheessa muistamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ööh;26876402:
EI MITÄÄN? Töitäänhän se vaan tekee.
Odotatko sinä, jos vaikka olet työskennellyt kaupan kassalla, että joku kanta-asiakas tulee sinua jossain vaiheessa muistamaan?

Minä koen, että jollakin tapaa pitää kiittää, etenkin kun olen ollut todella tyytyväinen noihin hoitajiin ja toisekseen minä en tuosta hoidosta mitään maksa, niin jollakin tapaa pitää kiittää. Eilen kun kerroin yhdelle kuopuksen hoitajalle, että ollaan siirtohakemus tehty, niin hoitaja totesi "miksi kaikki kivat lapset lähtee" Tuo nuorempi on helppoudellaan hurmannut kyllä kaikki tuolla, se on sopeutunut ihan älyttömän hyvin tuonne ja hoitajat ovat olleet aivan ihania.

Yhteistyössä