Mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mami80

Uusi jäsen
02.12.2004
10
0
1
mieltä olette avomieheni isästä? Ensinnäkin meillä on ihana kohta 1,5 vuotta täyttävä poika, joka syntyi keskosena ja imetys ei onnistunut kuin n. 1kk ajan. Monet itkut itkin sen asian takia! Maitoa ei siis kertakaikkiaan tullut ja tämä kyseinen mieshenkilö syyttää minua edelleen siitä etten muka halunnut imettää omaa poikaani (viimeksi toissa päivänä). Oltiin heillä syömässä ja siinä ruokapöydässä otti taas asian puheeksi. Ja muutenkaan en kuulema osaa hoitaa lastani. Ja tämän kaikki sanoo mies joka ei pitänyt omia lapsia kertaakaan sylissä heidän ollessaan pieniä.
Mitä sitten "anoppiin" tulee niin siinä vaan nauraa vieressä. Antakaa hyvät ystävät minulle neuvoja mitä pitäisi tehdä tai sanoa takaisin. Nyt rupee olemaan jo mulla kärsivällisyys lopussa.

Sanot sille suoraan, että olet lapsellesi paras mahdollinen äiti, etkä ole tilivelvollinen asioistanne. Hänen olis paras kunnioittaa teit vanhempina, jos haluaa lapsenlapsensa kanssa aikaa viettää!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 13:42 puhkarhu kirjoitti:
Sanot sille suoraan, että olet lapsellesi paras mahdollinen äiti, etkä ole tilivelvollinen asioistanne. Hänen olis paras kunnioittaa teit vanhempina, jos haluaa lapsenlapsensa kanssa aikaa viettää!

Tämä on hyvä. JA sano vielä, että eiköhän neuvolassa siihen puututtaisi jos lapsen ei olisi hyvä olla... Ärsyttää sun puolseta... :kieh: :kieh: Tai sitten joku kerta räväytät päin naamaa mitä mieleen tulee tai lähdet pois mitään sanomatta ja sanot miehellesikin että haluat pitää etäisyyttä niin kauan kunnes ymmärtävät lopettaa...

Toivottavasti loppuu pian, sillä ihan varmasti sä olet paras äiti teidän ihanalle lapselle... :hug:

Meilläkin poika syntyi keskosena rv:lla 29+5. En imettänyt poikaani ollenkaan kun ei maitoa tullut kuin sen verran että sain just ja just lypsettyä että sai sitä pullosta ja nenämahaletkun kautta teholla olo ajan eli kaksi kuukautta. Se ei todellakaan ole silloin äidistä kiinni. Maidon tulo on usein heikkoa jos lapsi syntyy ennenaikaisena.

Yhteistyössä