Hae Anna.fi-sivustolta

Mitä 50v lahjaksi naiselle?

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä heips88, 31.07.2009.

1. heips88 Vierailija

Mitä olette itse saaneet/haluaisitte saada.

2. n49*' Vierailija

Tuö täyttyy marraskuussa, meinaan pitää kunnon juhlat. Laitan jo kutsuun etten halua lahjoja. Tässä iässä en oikein osaa toivoa mitään ja tärkeintä on ystävien saaminen kokoon ja hauskanpito, mieluummin aamun puolelle.

Juhliin tuleminen on pääasia, ei lahja. Mutta jos nyt joku lahjoja haluaa niin minusta niiden arvo tms ei ole tarkeä vaan ajatua. Itselleni tulisi vaivautunut olo, jos joku toisi jotain kallista... joku pieni juttu, vaikka kuohuviinipullo ja ruusu, siinä se.

3. Elli-Noora Lydia Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Täytyypäs miettiä mitä sainkaan lahjaksi täyttäessäni 50v.

Sain mahtavan määrän ruusuja.
    Shampanjalaseja.
    Punaviinilaseja.
    Punaviiniä.
    Lahjakortin koruliikkeeseen.
    Lahjakortin urheiluliikkeeseen.
    Kalevalakorun.
    Rahalahjoja.
    Kirjoja.
    Viikonlopun Haikon Kartanossa.
    Venetsian matkan.

Nämä tulevat mieleeni, toki sain paljon muitakin lahjoja, ihan pyytämättä ;D

4. alkuperäinen Vierailija

Juu... Laittakaa vaan lisää vinkkejä tulemaan. Kyseessä oman äidin synttärit, joten tiedän etten halua patoja ja kattiloita ostaa, koska ne ei ole niin henkilökohtaisia. Ulkomaanmatka olisi varmasti toivotuin, mutta rahat ei riitä...

5. Näitä toivoisin Vierailija

Minusta suomalaisten pitäisi suosia enemmän palveluiden ostamista tavaroiden sijaan, etenkin silloin kun lahjan saajalla on jo kaikkea tai hänellä on itsellä vara hankkia mitä haluaa ja tarvitsee. Palvelun ostaminen minusta viestittää nimenomaan sitä hyvää ajatusta siitä, miten haluaa toisen nauttivan lahjastaan. Eli kauneushoitoja, hotelliviikonloppuja, teatteria, siivousta, ikkunanpesua, hierontaa, kylpylähoitoja, illallislahjakortteja, delicard tmv. kortteja, kaikkea sellaista mikä tuo arkeen pientä iloa ja helpotusta.

6. kohta lähestyy... Vierailija

Jahaas...voisin haluta hemmottelu viikonlopun kylpylään (useampi maksaja tietysti), haluaisin myös sen uuden Kalevala-korun, jossa on kaksi ketjua, Mocca-master kahvinkeittimen, pienen digi-kameran, kynsihoito-setin, omenapuun...
    Mutta makunsa kullakin :)

7. kohta lähestyy... Vierailija

Jahaas...voisin haluta hemmottelu viikonlopun kylpylään (useampi maksaja tietysti), haluaisin myös sen uuden Kalevala-korun, jossa on kaksi ketjua, Mocca-master kahvinkeittimen, pienen digi-kameran, kynsihoito-setin, omenapuun...

8. kohta lähestyy... Vierailija

9. yli 50 v Vierailija

Minä sain kylpyläloman ja hoitoja, en ole kylpyläihminen, joten siitä en pitänyt, toki kävin kyllä.
    Kalevalakoruja sain neljä, myöskään en ole 'kalevalaihminen',joten ovat vain laatikonpohjalla, mieluimmin olisin ottanut lahjakortin, olisin saanut itse valita.
    Ei mitään taloustavaraa, kamalia jotku punaviinilasit ta shampanajalasit, niitä kun on kaapit täynnä käyttämättöminä. 50 vuotiaalla on kaikkea tavaraa, ei mitään enään lisää.

Sain kasvo-käsi ja jalkahoitoja, niistä pidin ja kaikki tuli käytettyä. Kultaisen ranneketjun ja kaulaketjun sain,niistä tykkäsin.
    Puutarha aiheisia lahjoja, lahjakortteja eri liikkeisiin, joissa on kaikkia, ei mihinkään erikoisliikeeseen josta saa ostaa vain jotain määrättyä tavaraa.
    Työpaikalta sain polkypyörän, kysyttiin ja tuon pyysin, koska oli määrtty rahasumma tiedossa.
    Myös rahaa sain, se on aina hyvä vaihtoehto,itse tietää mitä haluaa.

Kannattaa vähän tiedustella mitä harrastaa ja haluaa...tuo digi kamera olis ollut mieluinen, taas kahvinkeitintä en haluaisi, kun en käytä.
    Nii'in makuja on monenlaisia ;)

10. Joku näistä olis kiva:

Ikkunanpesu ja suursiivous (joko firma tai kaverit talkooporukalla), lahjakortti kasvohoitoon tai johonkin muuhun hemmotteluhoitoon, lahjakortti kahdelle tasokkaaseen ravintolaan, jossa mahdollisuus syödä pitkän kaavan mukaan, matkalahjakortti Lappiin ruska-aikaan (on silloin myös synttärit). Tai juhlien järjestäminen nyyttikestiperiaatteella, jokainen tuo jotain (paitsi ei lahjoja), ollaan yhdessä lähimpien ihmisten kanssa, nautitaan yhdesäolosta ja kiireettömyydestä. Päivästä voisi jäädä mukava muisto.

Ei mitään tavaraa, sillä niitä on jo tähän ikään mennessä kertynyt enemmän kuin tarpeeksi.

11. Juhlija Vierailija

Osoitteessa www.juhlaparatiisi.fi on hyviä ideoita persoonallisiin lahjoihin. Voi tilailla suoraan netistä :)

12. tigg09 Vierailija

Omalle äidille olen ostanut lahjakortteja mm. vaatekauppoihin, ravintolaan (tietysti ovat menneet isän kanssa), kultaisia korvakoruja, hiustenhoitotuotteita... Mielestäni vanhemmalle ihmiselle ja vaikka nuoremmillekkin on ihan turha ostaa esim. astioita, niitä kun on kertynyt kaappeihin jo ihan tarpeeksi. Itselläni (olen 25v.) on valmistujais ym. kutsuissa lukenut, etten halua astioita, maljakoita, verhoja, lakanoita tms. koska niitä on jo nyt varastossa pahvilaatikoissa enkä ole kiinnostunut keräämään mitään astiasarjaa.

13. Elli-Noora Lydia Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Minun mielestäni kauniita astioita ja laseja ei koskaan voi olla liikaa ;D
    Minulla on esim. Riedelin ja Iittalan punaviini-ja valkoviinilaseja, sekä shampanjalaseja kaikkiaan n. 200 kpl, niiden lisäksi lukematon määrä Iittalan ja muidenkin valmistajien yleislaseja, olutlaseja ja konjakkilaseja, liköörilaseja, snapsilaseja etc.
    Silti kauniit lasit ( ja astiat yleensäkin) ovat aina tervetulleita lahjoja.
    Ostelen itsekin uusia tasaisin väliajoin kun mielestäni kauniita kohdalle sattuu ;)))

14. minä taas... Vierailija

en ymmärrä turhan tavaran keräämistä. Minulla on pari tusinaa valko-, puna- ja kuohuviinilaseja ja ne riittävät meidän juhlatarpeisiimme. Jos isompaa joukkoa kutsun, pidän juhlat erillisessä juhlahuoneistossa.

15. Mikko H. Vierailija

Osoitteesta: www.laululahjaksi.suntuubi.com ,voi tilata haluamansa tyylisen laulun taustoineen, riittää kun kertoo laulun saajasta asioita joita haluaa laulussa mainittavan näin siitä syntyy henkilökohtainen ja ikimuistoinen lahja, suosittelen. Sivustolla on esimerkkejä sanoituksista ja voit kuunnella näytteitä tehdyistä lauluista.

16. Mirkamaria Vierailija

200 kpl shampanjalaseja plus muita laseja lukematon määrä? Häh?

Missä ihmeessä tuollaisen määrän laseja säilyttää ja mitä sellaisella lasimäärällä tekee?

Minulla on kolme kuuden shampanjalasin sarjaa, siis yhteensä 18 kpl, ja niillä on pärjätty reilusti koko tähänastinen elämä. Niidenkin säilyttämisessä on oma harminsa, en tykkää sellaisista lasikokoelmavitriineistä, joissa kaikki mahdolliset lasit on näkyvillä. Minusta se on vanhanaikaista ja tyhmän näköistä.

En haluaisi yhtään mitään lasisarjoja enää. Olen kaikki ylimääräiset lasini myynyt kirpparilla, eikä ole tullut eteen hetkeä, jolloin olisin joutunut sitä katumaan. Ultimathulet ja upeat keltaiset grapponiat sentään jätin itselleni. Grapponiat sain aikanaan häälahjaksi, ja nyt ne onkin yllättävän arvokkaat.

Yhdellä ystävälläni, jolla ns. on kaikkea, mukaanlukien laaja ystäväpiiri, on aikanaan 50-vuotislahjaksi saamiaan esineitä ja näitä laseja vielä pakkauksissaan, täysin koskemattomina komeroissa. Hän on nyt 73-vuotias. Eli kun on vietetty 60- ja 70-vuotisjuhlatkin tuossa välissä ja muitakin juhlia, niin komerot pursuaa kaikkea mahdollista "epätavaraa," siis tavaraa jolla ei ole käyttöä. Koruja on myös pakkauksissa, niin ettei niitä ole ikinä sieltä otettu irti eikä käytetty.

Ihanat kukkakimput ja kenties ne lahjakortit kauneus- ja terveyshoitoloihin olisi parhaimmat lahjat ainakin minulle. Kylpyläviikonloppukin kävisi oikein hyvin, tai sellainen teatteri-hotelli -paketti. Myös lahjakortti urheiluliikkeeseen olisi kiva, saisi ostaa itselleen kunnon ulkoiluasun tai muuta vastaavaa. Ja miksei vaikka lahjakortti isoon kenkäkauppaankin olisi aivan mahtava, naisethan on yleensä kenkähulluja. Lahjakortilla raaskisi ostaa itselleen jotain sellaistakin, mitä ei ehkä muuten tulisi hankituksi.

17. seurannut Vierailija

Elli-Nora Lydia on Suomen paras ruuanlaittaja ja kodin hoitaja (siis ei kodinhoitaja) ja kaikin puolin erinomainen ihminen. Tottakai hän ansaitsee lahjoja.
    Mutta miten voi olla noin pröystäilevä ihminen, se on ikävää.

18. Elli-Noora Lydia Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Voi pientä, onko elämäsi noin kurjaa ja tapahtumaköyhää että pitää täällä elleissä seurata minun elämääni ja kirjoituksiani ;D tehden niistä omia, vääristyneitä kuvitelmiasi. Pröystäilevä... minäkö?
    Vain sinun mielikuvissasi joille minä en voi, enkä haluakaan voida, mitään.

Pikkuinen, tässä ketjussa aloittaja kysyi vinkkejä 50-v lahjaksi naiselle, minä vastasin asiallisesti esitettyyn kysymykseen kertoen mitä itse sain.
    Sinulta ei mitään vastausta ap:lle tullut, joten kerropas omat vinkkisi lahjakysymykseen itsellesi vieraan ihmisen kadehtimisen sijaan.

Äläkä edes yritä väittää etteikö hyökkäyksesi minua kohtaan johdu kateudesta, joka taas johtuu omasta ylivilkkaasta mielikuvituksestasi ja luetun tekstin ymmärtämättömyydestäsi.

19. saa huomioida Vierailija

Heh heh, joku muukin on tehnyt saman huomion kuin minä.

20. 50vee minäkin Vierailija

Hmm. minä en saanut juuri mitään. Ilmoitin näet kaikille että ei kiitos lahjoja, minulla on jo kaikki mitä tarvitsen. Ainoastaan puolisolta sain timanttikorvikset, ja ne ovatkin enemmän kuin ok!

Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että kannattaa kysyä juhlakalulta.

21. Ensi vuonna 50 v. Vierailija

MInä laitan kutsuuni: En ota vastaan lahjoja. Mahdolliset niihin varatut rahat voi lahjoittaa vaikka Lastenklinikan hyväksi (en ole vielä päättänyt kohdetta).

22. siipinen 3 Vierailija

Minä täytän tänä vuonna myös 50v,ja olen ilmoittanut työpaikalla,etten halua mitään lahjoja tai mitään muistamistilaisuutta itselleni.Myös sukulaisille olen ilmoittanut,ei lahjoja,tein samoin kun täytin 40v.En ole koskaan pitänyt mistään tavarasta tai astioista,ja lähden matkalle syntymäpäivänäni.En saa onnea jostain laseista sun muista,kyllä onni tulee sisältä ja matka ulkomaille antaa paljon enemmän iloa elämääni.Mutta kukin tyylillään,yritän muutenkin ostaa kotiini mahdollisimman vähän tavaroita.Ostan sitte itse ,jos jotain tarvin,yks hyvä lahja olisi,laittaa lahjarahat johonkin järjestöön,vaikkapa syöpäjärjestöön.

23. Suosittelen juhlia Vierailija

En tykkää myöskään olla juhlakalu, naimisiinkin menin aikanaan maistraatissa vain kahden todistajan läsnäollessa. Kun viiskymppiset oli tulossa, mietin myös reissuun lähtemistä mutta jo saman täyttänyt ja juhlat pitänyt sisareni lievästi "painosti" ja sanoi, että tulen loppuikäni katumaan ellen nyt pidä juhlia niin päätin sitten pitää. 40 läheistä ystävää meitä juhli lähes aamuun asti. Syötiin hyvin, juotiin, laulettiin, kisailtiin ja visailtiin ja muisteltiin kaikkea yhteistä hauskaa ja naurettiin niin että ikää tuli lisää kaikille vähintään muutama vuosi. Enemmän se toki tuli maksamaan kuin parin viikon Karibian risteily mutta kyllä kannatti. Lahjoja en toivonut mutta pari kuohuviinipulloa tuli ja muutama lahjakortti. Yhtään kippoa tai kuppia ei. Johtuisiko siitä, että vieraat tuntevat minut hyvin?

En kutsunut yhtään serkun kummin kaimaa, en naapuria enkä ketään muutakaan "pakolla" kutsuttua. Kutsuin ne kivoimmat muutamat työkaverit ja parhaat ystävät vuosien varrelta, osaa en ollut nähnyt moneen vuoteen. Oli hienoa, miten yhtä lukuunottamatta (ei ollut paikkakunnalla) kaikki tulivat paikalle, yksi jopa 800 km päästä. Vieraista suurin osa myös tunsi toisensa.

Sain niin paljon kiitosta juhlien järjestelyistä ja meillä oli todella HAUSKAA. Juhlat oli ikimuistoiset. Matkoja tulee ja menee ja sinne pääsee sitten vaikka milloin mutta 50 v täyttää vain kerran.

24. www.taulu.w2.fi Vierailija

Osta lahjaksi kaunis taulu, miehelle, naiselle, 30v, 40v, 50v, 60v, 70v.
    Isot valikoimat.
    Sopuhinnat.
    Meritauluja taulu taulut tauluja, taistelevat metsot, taidemyynti,taideliike,sisustustaulu,sisustustauluja,sisustustaulut,taidegalleria, sisustaminen taide galleria maalaukset lahja koti
    .
    Maisematauluja taulu taulut tauluja, taistelevat metsot, taidemyynti,taideliike,sisustustaulu,sisustustauluja,sisustustaulut,taidegalleria, sisustaminen taide galleria maalaukset lahja koti
    .
    Metsot tauluja taulu taulut tauluja, taistelevat metsot, taidemyynti,taideliike,sisustustaulu,sisustustauluja,sisustustaulut,taidegalleria, sisustaminen taide galleria maalaukset lahja koti
    .
    Taistelevat metsot taulu taulut tauluja, taistelevat metsot, taidemyynti,taideliike,sisustustaulu,sisustustauluja,sisustustaulut,taidegalleria, sisustaminen taide galleria maalaukset lahja koti
    .
    Kukkatauluja taulu taulut tauluja, taistelevat metsot, taidemyynti,taideliike,sisustustaulu,sisustustauluja,sisustustaulut,taidegalleria, sisustaminen taide galleria maalaukset lahja koti

.
    Asetelmatauluja taulu taulut tauluja, taistelevat metsot, taidemyynti,taideliike,sisustustaulu,sisustustauluja,sisustustaulut,taidegalleria, sisustaminen taide galleria maalaukset lahja koti
    .
    Purjelaivatauluja taulu taulut tauluja, taistelevat metsot, taidemyynti,taideliike,sisustustaulu,sisustustauluja,sisustustaulut,taidegalleria, sisustaminen taide galleria maalaukset lahja koti
    .
    Armas Hursti taulu taulut tauluja, taistelevat metsot, taidemyynti,taideliike,sisustustaulu,sisustustauluja,sisustustaulut,taidegalleria, sisustaminen taide galleria maalaukset lahja koti
    .
    Kaarlo Lauri taulu taulut tauluja, taistelevat metsot, taidemyynti,taideliike,sisustustaulu,sisustustauluja,sisustustaulut,taidegalleria, sisustaminen taide galleria maalaukset lahja koti
    .
    Kyllikki Salo taulu taulut tauluja, taistelevat metsot, taidemyynti,taideliike,sisustustaulu,sisustustauluja,sisustustaulut,taidegalleria, sisustaminen taide galleria maalaukset lahja koti
    .
    Taulujen kotisivu: taulu taulut tauluja, taistelevat metsot, taidemyynti,taideliike,sisustustaulu,sisustustauluja,sisustustaulut,taidegalleria, sisustaminen taide galleria maalaukset lahja koti
    taulu, taulut, tauluja, TAULU, TAULUT, TAULUJA, taistelevat metsot, galleria, taide, sisustus, sisustaminen, merimaalauksia, maisemamaalauksia, lahja, lahjaidea, meritauluja, maisematauluja, kukkatauluja, nude, taidemyynti, taideliike, taidegalleria. Lahjaksi naiselle / miehelle. 30 v, 40 v, 50 v, 60 v, 70 v

Taulujen kotisivu: taulu taulut tauluja, taistelevat metsot, taidemyynti,taideliike,sisustustaulu,sisustustauluja,sisustustaulut,taidegalleria, sisustaminen taide galleria maalaukset lahja koti

taulu taulut tauluja TAULU TAULUT TAULUJA taistelevat metsot galleria taide sisustus sisustaminen merimaalauksia maisemamaalauksia lahja lahjaidea meritauluja maisematauluja kukkatauluja nude taidemyynti taideliike taidegalleria. Lahjaksi naiselle / miehelle. 30 v, 40 v, 50 v, 60 v, 70 v

taulu, taulut, tauluja, TAULU, TAULUT, TAULUJA, taistelevat metsot, galleria, taide, sisustus, sisustaminen, merimaalauksia, maisemamaalauksia, lahja, lahjaidea, meritauluja, maisematauluja, kukkatauluja, nude, taidemyynti, taideliike. Lahjaksi naiselle / miehelle. 30 v, 40 v, 50 v, 60 v, 70 v

25. Anni62 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Itse täytin 50-v viime sykynä ja toivoin kalevala-koruja ja sainkin niitä peräti kolme.
    Tytär oli ostanut hienon rannekellon mitä kans toivoin. Sisot + veli kauniin kukkamaljakon omalla nimelläni samoin kun tytär oli kaiverettanut nimeni kelloon. Niin sain myös noille koruille rasian.
    Koruja mulla olikin tosi vähän.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari