Hae Anna.fi-sivustolta

Mitä 55-vuotis häälahjaksi?

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä lapsi, 16.03.2015.

1. lapsi Vierailija

Nyt on ongelma. Vanhemmillani on 55-vuotis hääpäivä tulossa enkä tiedä mitä heille ostaisin. Tavaraa on kaikkea mitä tarvii. Raha ei mielestäni ole tässä tilanteessa sopiva, Matkat on kalliita ja terveydentilakin jo asettaa rajoituksia sellaiseen. Mitä ihmettä keksisin?
    Olisko kenelläkään ehdotuksia?

2. Oho! Vierailija

No eipä ole koskaan tullut mieleeni, että minun pitäisi vanhempieni hääpäivää edes muistaa, eikös ne ole puolisot, jotka hääpäiväänsä vuettävät ja toinen toistaan muistavat?

Jos jotain pitää antaa, niin anna aikaasi! Pikku palveluksia, yhteisiä kävelyreissuja, niskan hierontaa jne.

3. Kirjekuori Vierailija

Parille tarkoitetut kylpylä-reissut jonnekkin, jos terveys ei estä sellaistakin reissua?
    http://www.spa.fi/lahjakortit/lahjakorttikauppa

Tai jotain muuta pareille tarkoitettua lahjakorttia?
    http://www.elamyslahjat.fi/lahjat-kategorioissa/lahja-pariskunnille-lahjat-pariskunnalle

Myös mansikat ja shampanjapullo voisi olla hauska ihan sellaisenaan :) Tai voi teettää jostakin hääkuvasta isomman, voit itse maalata heidän kuvansa, ostaa heidän häissään olleita kukkia heille. Voit myös kirjoittaa heille kirjeen tai kertoa suoraan mitä heidän avioliittonsa on merkinnyt sinulle, mitä heiltä olet oppinut kahden ihmisen välisestä rakkaudesta jne. Voit myös kirjoittaa heille runon miettien heidän yhteistä matkaansa.

4. lahja Vierailija

Osta heille lahjakortti kylpylään hoitoineen ja/tai maksa illallinen hyvässä ravintolassa.

Jotkut ovat järjestäneet vanhemmilleen yllätyskutsut luonaan, jonne on kutsuttu kaikki läheisimmät perheenjäsenet. Talkoilla on tehty tarjottavat ja siivoukset.

Tunnen erään reippaan iäkkään pariskunnan, jotka itse järjestivät luonaan kutsut 60-vuotishääpäivänään, jonne oli kutsuttu lapset, lapsenlapset ja lapsenlapsenlapset. Pitopalvelu hoiti ruoat ja tarjoilut, siivousliike siivoukset jälkeenpäin.

5. muumimamma Vierailija

Hei! Riippuen vanhempiesi iästä ja terveydentilasta. Omat appivanhempani ovat liki 80-vuotiaita, toisella on diabetes, hieman on liikuntarajoitusta ja kaikenlaisia jumeja ja kipuja. He tykkäävät kovin käydä Virossa kylpylälomilla. Ne ovat edullisia, siellä tehdään lääkärintarkastus ja kaikenlaisia hoitoja, joita ei Suomessa kuulemma edes ole, myös tietysti hierontaa. Ruokailu on myös järjestetty. Kävisiköhän parin päivän kylpylähoito heille?

6. ihmettelen Vierailija

eikö ihmiset lue näitä aloituksia kunnolla.

7. osta Vierailija

se museokortti niille. Maksaa 54 e ja voi käydä vuoden aikana kaikissa Suomen museoissa. Mutta itse ehkä ostaisin konjakkipullon ja kukkapuskan. Kyllä se varmaan riittää.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri