Mitä fetissejä sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja Fetissityttö
  • Ensimmäinen viesti
pecosbill
Joskus aikoja sitten minulla oli ratsastajatyttö kumppanina ja rakastelimme usein, kun hän tuli ratsastamasta ja riisui ratsastusvarusteensa. Se tietty hevostytön "tuoksu" jos vieläkin tulee nenään, aiheuttaa se väistämättömästi ainakin puolijäykkyyttä, ellei enemmänkin.
 
Näytän aina nuorelle
Alkuperäinen kirjoittaja Näytillä;10740208:
Olen huomannut kun nuoret katselee verkkosukkiani, metrossa ja pusssissa. Olen minäkin vanhempi eukko mutta tykkään pukeutua ja meikata, kesällä en pidä housuja. Kun on kiva nuori vastassa nostan hametta ja toivon että katselee. Kotona saan sitten kunnolla. Pojat haluu enemmän huoran kun äidin vaikka toisille pitää maksaa. En jaksa odottaa että saisin seuraavan, musta on tullut kyltymätön vanhoilla päivillä.
Olen huomannut kun katselevat, kun on hiljasta junassakin levittelen jalkojani. Jos nuori haluu katsella näytän sille kädellä ettää runkkaa itseänsä, joskus harvoin näkee kun kaivaa housuistaan ja hieroo kovaa munaansa. Silloin on valmis naimaan vaikka olis kuinka nuori. Kotona on kiva kiusotella kun toinen on kovana ja riisuu hitaasti, sitten nai että varmasti tuntuu munassa. Kiva pitää ohjat käsissä ja nauttia kunnon nuoresta erektiosta. Sääli kun näitä fetissejä ei pääse joka päivä toteuttamaan, onneksi usein (vakio poikia). On kiva nähdä julkisella paikalla jonkun nuoren muna kovana.
 
olopalihakkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Fetissityttö;10717293:
Itselläni on nahka ja latex-asu fetissi, kiihotun valtavasti kyseisistä asusteista ja käynkin aika usein tuolla nahkafoorumissa katsomassa kuvia nahka-asuisista ihmisistä ja muista ihanista fetissikuvista.

[linkki moderoitu]

mulla on sukkisfetissi. Nytkin seisoo ihanasti 9orlynin Satin Ultrat päällä. Pikkarit tuntuu my. Esinanka saa kyytiä ös hyvältä. Tosi hienoa o
 
olopalihakkaa
mulla on sukkisfetissi eli kiihotun pelkästä sukkahousujen näkemisestä. Siitä vasta riemu repeää, kun saan pukea ohuet nailonit jalkaan. Suoraan sanottuna: vittu että tekee gutaa. Kumihanskat käteen, liukkarit peppuun ja sormipanoille. Mutta nyt joutaa kirjoittelu, sillä käsillä on muuta puuhaa.
 
  • Tykkää
Reactions: nanu90
neiti fetissi
Mulla fetissinä verkkoasut, nännien kurittaminen esim pyykkipojilla, itteni esitteleminen miehelle, oman pilluni katteleminen kun mies työstää sitä sormilla tai milloin milläkin. Sitten on miehen "pakottaminen" tekemään minulle kaikenlaista, istuminen hänen naamallaan, pyllistely. Niin ja vilauttelu julkisilla paikoilla on aika jees. Hame, jonka alla latexalkkarit, joissa reikä haaroissa, siinä hyvä vilauttelukonsepti jossain yökerhossa. Monesti "pakotan" miehen kourimaan tms niin ettei muka joku näe. Uusin fetissi on pillupumppu, haluisin semmosen oikeen turpeen pillun jota esitellä. Tätä pitää työstää seuraavaksi. Ai juu, mahtavaa on kiusata mies siihen pisteeseen että hän raiskaa minut ja estellä tätä viimeiseen asti. Että kyllähän näitä riittää...
 
  • Rakkaus
Reactions: kroko2000
munamies47
Minun fetissini on pyytää naisila lähettämään alastonkuviaan, etenkin pillunsa kuvia. Ajatus siitä, että joku lähettää minulle kuvan pimpastaan saa kaluni kovaksi! Runkkaan kuville, ja lähetän kuvan kullistani ja lastistani pillukuvansa lahjoittaneelle naiselle =) Jos tällainen kiihottaa, lähetä viesti munamies47(at)gmail.com.
 
Mies 45
Onko tämä nyt sitten kumpaa, en tiedä. Kivalta vaan tuntuu ajatus joutua täysin alastomana yhden tai useamman normaalisti pukeutuneen naisen joukkoon ilman minkäänlaista mahdollisuutta olla tulematta nähdyksi. Tilannetta vaan parantaisi se, ettei tilanteesta pystyisi pakenemaan välittömästi, vaan huoneessa (tai mikä tila nyt sitten olisikaan) joutuisi olemaan jonkun aikaa kunnes viimein pääsisi poistumaan naurun ja "kivojen" kommenttien saattelemana.
Varsinaiseen exhibitionismiin en tunne minkäänlaista vetoa.
 
jortsukka
Alkuperäinen kirjoittaja Fetissityttö;10717293:
Itselläni on nahka ja latex-asu fetissi, kiihotun valtavasti kyseisistä asusteista ja käynkin aika usein tuolla nahkafoorumissa katsomassa kuvia nahka-asuisista ihmisistä ja muista ihanista fetissikuvista.

[linkki moderoitu]

Rouvat ohuissa namunyloneissa ja polviin ulottuvissa nahkasaappaissa. Hame tietty puoleen reiteen.
Orkku on jo tulossa!
 
naperomies
Onko tämä nyt sitten kumpaa, en tiedä. Kivalta vaan tuntuu ajatus joutua täysin alastomana yhden tai useamman normaalisti pukeutuneen naisen joukkoon ilman minkäänlaista mahdollisuutta olla tulematta nähdyksi. Tilannetta vaan parantaisi se, ettei tilanteesta pystyisi pakenemaan välittömästi, vaan huoneessa (tai mikä tila nyt sitten olisikaan) joutuisi olemaan jonkun aikaa kunnes viimein pääsisi poistumaan naurun ja "kivojen" kommenttien saattelemana.
Varsinaiseen exhibitionismiin en tunne minkäänlaista vetoa.



Kokemuksesta tiedän, että juuri tuo on kivaa.
Pari vuotta sitten vaimo järkkäsi noin kymmenen ystävättärensä kanssa viikonloppubileet mökillemme. Vein autolla vaimon mökille, johon saapuikin naisia, joista osan tunsin ja osaa en. Minun tehtävä oli ennen poislähtöä pilkkoa tarpeeksi puita koko viikonlopun saunomiseen. Yhtäkkiä vaimo tajusi jättäneensä yhden kassin pois kuormasta ja siinä oli tärkeimmät tavarat. Vaimo lähti autolla hakemaan ja minä jäin puita pilkkomaan näiden daamien kanssa. Tiesin, että matka oli pitkä ja veisi ehkä reilun kaksi tuntia.
Keksin mielessäni ovelan juonen, että laiturin portaat mukamas olivat alapäästä rikki ja siksi vaaralliset. Harmittelin naisille sitä, että minulla ei ollut uikkareita mökillä. Hieman jo päihtyneet naiset kehottivat minua kuitenkin korjaamaan partaat, vaikka sitten ilman housuja. Siitä sitten sain syyn riisuuntua täysin alastomaksi näiden naisten nähden. Heitä se ei haitannut, pikemminkin päinvastoin, tunnuin olevani kokoajan katseiden kohteena. Naiset istuivat verannalla siemailemassa juomiaan ja tietenkin minun oli aivan "pakko" hakea useita eri kertoja lisää työkaluja mökistä. Sisällä mökissä kuulin heidän tirskuvan viileässä vedessä kutistuneelle kalulleni. Eli juoni toimi. Kun laiturin "korjaus" oli tehty, haki eräs naisista minulle oluttölkin kylmästä, ikäänkuin palkkioksi ajatelevaisesta toiminnastani. Tarkoituksella en pukeutunut, vaan nojasin verannan tolppaan täysipukeisten naisten seurana, niitänäitä jutellen. Huomasin kyllä, että useilla katse oli jalkovälissäni, vaikka penikseni on normaalia pienempi. Sen jälkeen pilkoin loput puut alastomana. Kävin vielä järvessä uimassa ja kuivattelin ilman vaatteita naisten seurassa, vaimoni saapumista odottellen. Vähen ennen hänen paluutaan puin ja lähdin samalla ajamaan kotiinpäin.
Pelkäsin vaimoni saavan raivarin tempustani, mutta yllättäen ei kukaan ollut kertonut nakuilustani vaimolle. Toki he olivat kertoneet, että olin korjannut "rikkinäisen" laiturinportaan.

En tiedä, oliko se exhibitionismia vai fetissiä, mutta erittäin kivaa ja kiihottavaa. Jotenkin se ikäänkuin avuton tunne, kun muut ovat täysipukeissa ja itse kaikki paikat paljaana, saa adrenaliinin kohoamaan.
Tätä keikkaa olen monasti muistellut suurella ilolla ja tyydytyksellä. Vaimon kaverit ovat joskus letkautelleet "remonttireiskasta", mutta ei hän tiedä vieläkään, että ystävättäret ovat päässeet näkemään minut täysin alastomana ja vieläpä pitkän tovin ajan.
 
Viimeksi muokattu:
Manelius
Minun fetissini on naisten alusvaatteet. Tälläkin hetkellä on ylläni kaaririntaliivit, vyötärökorsetti, sukkanauhaliivit, ja pitkät sukat sekä naisten pikkuhousut Usein pidän myös sukkahousuja. Myös koko korsetin (korseletin) tai pitkien rintaliivien käyttö alaliivien kanssa on mahdollista. Pidän aina kutakin yhdistelmää puolen viikkoa ja em. asusteita on niin paljon, että niiden peseminen on tarpeen n. viiden viikon välein. Näin talvellä on näiden päällä miesten alusasut, mutta kesällä on vain naisten alusasuja. Vaimoni tietää hyvin fetisseistäni, mutta kokoeromme vuoksi emme voi käyttää samoja alusvaatteita. Häneltä olen kyllä saanut yöpaitoja ja muista yöllä käytettäviä asusteita.
 
  • Tykkää
Reactions: nanu90
Jusu
Joskus aikoinaan koulussa opettajalla oli sininen hame ja tyylikkäät sukkahousut. Sitten pilkahti valkoiset pöksyt ja vielä valkoinen pitsialushame. Se on jäänyt mieleen.
 
Nina 17
Eka kerta töissä annoin vanhoimmille mirhille, siitä tuli kai joku fetissi että anto tehdä mitä haluavat, Jotenkin nautin kun annan tehdä joka reikään vaikka törkeeltä aluks tuntukin. Vaanhaluu lisää viriilejä miehiä.
 
Teini
Alkuperäinen kirjoittaja Näytän aina nuorelle;10757368:
Olen huomannut kun katselevat, kun on hiljasta junassakin levittelen jalkojani. Jos nuori haluu katsella näytän sille kädellä ettää runkkaa itseänsä, joskus harvoin näkee kun kaivaa housuistaan ja hieroo kovaa munaansa. Silloin on valmis naimaan vaikka olis kuinka nuori. Kotona on kiva kiusotella kun toinen on kovana ja riisuu hitaasti, sitten nai että varmasti tuntuu munassa. Kiva pitää ohjat käsissä ja nauttia kunnon nuoresta erektiosta. Sääli kun näitä fetissejä ei pääse joka päivä toteuttamaan, onneksi usein (vakio poikia). On kiva nähdä julkisella paikalla jonkun nuoren muna kovana.
Tyttönä kiihottaa kun joku ukko katselee jalkojenväliä, ja kun lähtee perään metrosta niin käydään inva vc ssä missä antaa munaa pikana ja saa uusia kokemuksia.
 
Kulli kasvanut
Nuoresta pojasta olen halunnut esitellä vehkeitäni? Kun vanhenin niin vanhemmat naiset tykkäs katsoo., kotonaan katso alasti ja käytti hyväksi. Mitäs teit kun oli kokoajan kovana, kokemusta tuli pillusta naiden ja nuollen kun käskettiin.
 
Nailonit molemmolla
Alkuperäinen kirjoittaja Pitsiä;10733279:
Ninä kuuskyppisena naisena tykkään vielä pukeutua verkkosukkin ja lantiotokorssttin ja tykkään kun nuoret pojat katselee. Kerran tuli nuori jutustelemaan ja katseli sukkia, oli pakko nostaa hametta että naki ohuet sringit. Tuli mukaani ja halus itsekkin kokeilla sukkia ym, riisu itsensä ja halus punaiset sukat ja korsetit. Se oli kokoajan kiihottuneena kun puin sitä, ensimmästä kertaa sain NUORTA mitä olin haaveillut vaikka sillä oli korsetiti päällä ja nai kun viimeistäpäivää teki hyvää. Ei ole lapsen lapsille kertomista Saa sitä mammakin irrotella kun kerran nuoren saa kiihottumaan.
Olin yllättynyt kun nuori rupes kehuu mun verkkosukkia, sano että sopis sillekkin? Kotona annoin kokeilla kaikkia vanhoja sukkia ja korsettejakin, oli kokoajan kiihottunut kun puin sille sukkia ym. Ei hatannut vaikka 60v nainen otti välillä suihin(17v poikaa), komee oli sringit jalassa kun sillä oli tiukka pylly. Kyllä rupes hormoonit hyrrää kun nuorella ISO seiso jatkuvasti, ja ollaan usein "harrasteltu" samaa asiaa että on välillä vittu hellänä jatkuvasta seisokista.
 
Nailonit molemmilla
Alkuperäinen kirjoittaja Pitsiä;10733279:
Ninä kuuskyppisena naisena tykkään vielä pukeutua verkkosukkin ja lantiotokorssttin ja tykkään kun nuoret pojat katselee. Kerran tuli nuori jutustelemaan ja katseli sukkia, oli pakko nostaa hametta että naki ohuet sringit. Tuli mukaani ja halus itsekkin kokeilla sukkia ym, riisu itsensä ja halus punaiset sukat ja korsetit. Se oli kokoajan kiihottuneena kun puin sitä, ensimmästä kertaa sain NUORTA mitä olin haaveillut vaikka sillä oli korsetiti päällä ja nai kun viimeistäpäivää teki hyvää. Ei ole lapsen lapsille kertomista Saa sitä mammakin irrotella kun kerran nuoren saa kiihottumaan.
Olin yllättynyt kun nuori rupes kehuu mun verkkosukkia, sano että sopis sillekkin? Kotona annoin kokeilla kaikkia vanhoja sukkia ja korsettejakin, oli kokoajan kiihottunut kun puin sille sukkia ym. Ei hatannut vaikka 60v nainen otti välillä suihin(17v poikaa), komee oli sringit jalassa kun sillä oli tiukka pylly. Kyllä rupes hormoonit hyrrää kun nuorella ISO seiso jatkuvasti, ja ollaan usein "harrasteltu" samaa asiaa että on välillä vittu hellänä jatkuvasta seisokista.
 
KARI/ KATI
lantiokorsetti sukkanauhoilla, korkeavyötäröiset hameet, nilkkaremmikengät.. lakatut kynnet. huulipuna.
Olen hoikka poika ja välillä pukeudun tyttämäisesti, korsetit/verkkosukat ja rinsikat. Harvoin meen ulos minihame pällä, paarissa joskus vanhempi mies huomaa. Vaikka en niin miehistä tykkäänkään on kiva mennä "naisena" kun miestä haluttaa. Ei tee vähäänaikaan mieli kun on peppu kipiä, mutta mitäs haluilleen tekee kun haluuollla välillä tyttönä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nanu90
Boom
Ratsastushousut ja saappaat, mieluusti likaisena. Voi jessus että on kiihottavaa kun näkee naisen joka on ratsastanut ilman satulaa, tuntuu et laukee heti...
Minua ei ne normaalit ratsastushousut, joissa on nahka - paikat jne kiinnosta ollenkaan. Olen paljon nähnyt niitä kun perheessä oli boomi. Ne ei siis näyttänyt hyvältä kenelläkään, kun käytiin tallilla. Ehkä joku kouluratsastus tms jossa on valkoiset tiukat housut ja saappaat on ok.
 
Viimeksi muokattu:
M40
Ehkä tämä on fetissi. En pidä täyttä alastomuutta yhtä kiihottavana kuin puolittaista. Minusta esim se kun nainen on kontallaan edessäni on parempi, jos voin siirtää hameen tai muun vaatteen edestä pois itse, ennen sitä varsinaista aktia.
 
Tykkään Salaa
Tuntuu tosi kiihottavalta työntää täydessä seisokissa oleva kulli sievän tyytärpuolen ohutnahkaisen ja turkisvuorellisen nahkasaappaan varteen ja kietoa se kovan kyrvänvarren ympärille. Ajatus siitä että hänen seksikäs säihkysääri on ollut siellä hetki sitten saa hormoonit hyrräämään kiimaisina. Kun muutaman kerran vetelee esinahkaa edestaa, alkaa munaskuiden juuressa tuntua sellainen "kutina" että ei paremmasta väliä. Vielä kun on hänen ihanat käytetyt pikku stringit toisessa kädessä ja hänen kiimaisen pimpin tuoksut nuuhkittavana, niin se saa aikuisenkin miehen laukeamaan nopeasti. Voi luoja sitä nautintoa kun sperma ruiskahtelee saappaan sisään. Viimeisetkin pisarat on helppo tiristellä karvoitukseen. Vähän vessapaperilla pyyhkiä varren sisältä, ja loput kuivuu nopeasti siitepölyksi. Kukaan ei oo vielä huomannut mitään poikkeavaa. Tunne on kuin oikeasti naisin häntä.
 

Yhteistyössä