Mitä fetissejä sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja Fetissityttö
  • Ensimmäinen viesti
Nuorista
Olin yllättynyt kun nuori rupes kehuu mun verkkosukkia, sano että sopis sillekkin? Kotona annoin kokeilla kaikkia vanhoja sukkia ja korsettejakin, oli kokoajan kiihottunut kun puin sille sukkia ym. Ei hatannut vaikka 60v nainen otti välillä suihin(17v poikaa), komee oli sringit jalassa kun sillä oli tiukka pylly. Kyllä rupes hormoonit hyrrää kun nuorella ISO seiso jatkuvasti, ja ollaan usein "harrasteltu" samaa asiaa että on välillä vittu hellänä jatkuvasta seisokista.
Olen vanhempa naisena tullut katsottua noita itsensä paljastia. Toiset esittelee vehkeitään oikein kunnolla. Yhdelä pojalla oli sukkaliivit ja verkkosukat housuen alla ilman alushousuja. Se oli kiv tiedä a poika ja esiinty kotonani pelkissä verkkosukissa, kyllä vanhaltakin lähti housut kun katteli 25cm munaa. En tiedä pojan ikää mutta kelpas kuukyppiselle hyvin ja "esiinty" monta kertaa jälkeenkinpäin alasti.
 
Viimeksi muokattu:
Domina
Alkuperäinen kirjoittaja Näytän aina nuorelle;10757368:
Olen huomannut kun katselevat, kun on hiljasta junassakin levittelen jalkojani. Jos nuori haluu katsella näytän sille kädellä ettää runkkaa itseänsä, joskus harvoin näkee kun kaivaa housuistaan ja hieroo kovaa munaansa. Silloin on valmis naimaan vaikka olis kuinka nuori. Kotona on kiva kiusotella kun toinen on kovana ja riisuu hitaasti, sitten nai että varmasti tuntuu munassa. Kiva pitää ohjat käsissä ja nauttia kunnon nuoresta erektiosta. Sääli kun näitä fetissejä ei pääse joka päivä toteuttamaan, onneksi usein (vakio poikia). On kiva nähdä julkisella paikalla jonkun nuoren muna kovana.
Monet nuoret pojat haluu komentelua mitä pitää tehdä. Kun käskee tissistä imee, pillusta tai pyllystä niin tekee. Jois ei tee saa piiskaa tai dildoa kunnolla pyllyyn. Onneksi halukkaita riittää vanhemmallekin dominalle.
 
Kaiken kokenut joskus
Olin yllättynyt kun nuori rupes kehuu mun verkkosukkia, sano että sopis sillekkin? Kotona annoin kokeilla kaikkia vanhoja sukkia ja korsettejakin, oli kokoajan kiihottunut kun puin sille sukkia ym. Ei hatannut vaikka 60v nainen otti välillä suihin(17v poikaa), komee oli sringit jalassa kun sillä oli tiukka pylly. Kyllä rupes hormoonit hyrrää kun nuorella ISO seiso jatkuvasti, ja ollaan usein "harrasteltu" samaa asiaa että on välillä vittu hellänä jatkuvasta seisokista.Kannattaa vanhanakin harrastaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ratsumies
Minua ei ne normaalit ratsastushousut, joissa on nahka - paikat jne kiinnosta ollenkaan. Olen paljon nähnyt niitä kun perheessä oli boomi. Ne ei siis näyttänyt hyvältä kenelläkään, kun käytiin tallilla. Ehkä joku kouluratsastus tms jossa on valkoiset tiukat housut ja saappaat on ok.
Makuja on erilaisia, mutta kyllä nainen tiukoissa ratsastushousuissa ja korkeissa mustissa saappaissa on kiihottava. Housujen tulee istua, niin että kauniit jalat erottuvat. Ja saappaiden tulee olla kovat, kiiltävät ja tiukat. Ja kun naisella on raippa kädessä, voisin välittömästi tarjota kiillottavani ne saappaat, jotta voisin tuntea nahan tuoksun sekoittuneena naisen tuoksuun.

Pari kertaa olen saanut hevosnaiselta, kiva tuntea saappaat olkapäillä poskia vasten....
 
Viimeksi muokattu:
salaa minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Tykkään Salaa;11425648:
Tuntuu tosi kiihottavalta työntää täydessä seisokissa oleva kulli sievän tyytärpuolen ohutnahkaisen ja turkisvuorellisen nahkasaappaan varteen ja kietoa se kovan kyrvänvarren ympärille. Ajatus siitä että hänen seksikäs säihkysääri on ollut siellä hetki sitten saa hormoonit hyrräämään kiimaisina. Kun muutaman kerran vetelee esinahkaa edestaa, alkaa munaskuiden juuressa tuntua sellainen "kutina" että ei paremmasta väliä. Vielä kun on hänen ihanat käytetyt pikku stringit toisessa kädessä ja hänen kiimaisen pimpin tuoksut nuuhkittavana, niin se saa aikuisenkin miehen laukeamaan nopeasti. Voi luoja sitä nautintoa kun sperma ruiskahtelee saappaan sisään. Viimeisetkin pisarat on helppo tiristellä karvoitukseen. Vähän vessapaperilla pyyhkiä varren sisältä, ja loput kuivuu nopeasti siitepölyksi. Kukaan ei oo vielä huomannut mitään poikkeavaa. Tunne on kuin oikeasti naisin häntä.

Tässä yhtenä päivänä oli kylppärissä tytärpuolen valkoiset pitkävartiset kumpparit. Pakko oli heti sovittaa niitä ja yllätykseksi mahtuivatkin. Vissiin kumppari venyy juuri sen verran, vaikka ovatkin pienempää kokoa. Kumpparit puristi ihanan syntisesti: Pelkäsin että jos vaikka en saakaan pois jalasta niitä! Aika hyvin kuitenkin sain ne vielä poiskin. Sitten oli ihan pakko kaivaa pyykkikorista pikkarit, rintsikat, alushame ja vielä mekko ja sukkikset. Ja saappaat kaiken komeudeksi jalkaan. Kyrpä valui mehua ja oli runkattava ihanasti, samalla katsellen peilistä. Annoin tulla pikkareihin ja sukkiksiin. Sukkikset liimaantuu kivasti sääriin spermalla.
Mä ihan yllatin itseni. Olin pitänyt itseäni vain transsuna bisserunkkarina, mutta löysin itsestäni vielä kumisaapasfetisistin... :))
 
hessu
olen vajaa kolmekymppinen kaveri ja kyllä naisten likaset pikkuhousut kiinnostaa. kyllä kun käyn kavereitten luona niin käyn aina tarkistamassa pyykkikorin jos on wc:n yhteydessä pikkareita=) emännän siskolla ihan parhaat pöksyt=)
 
joopa
olen vajaa kolmekymppinen kaveri ja kyllä naisten likaset pikkuhousut kiinnostaa. kyllä kun käyn kavereitten luona niin käyn aina tarkistamassa pyykkikorin jos on wc:n yhteydessä pikkareita=) emännän siskolla ihan parhaat pöksyt=)


Emännän siskon alushousut on aina pyykkikorissa otillaan.Sillä on vielä mielettömän karvanen pillu, joten karvojakin on housuissa liimaantuneena.
 
Viimeksi muokattu:
Maiju
Alkuperäinen kirjoittaja Fetissityttö;10717293:
Itselläni on nahka ja latex-asu fetissi, kiihotun valtavasti kyseisistä asusteista ja käynkin aika usein tuolla nahkafoorumissa katsomassa kuvia nahka-asuisista ihmisistä ja muista ihanista fetissikuvista.

[linkki moderoitu]

Tykkään kans nahka-asuista, jotenkin tunnen niissä itseni seksikkääksi. Tiukat nahkahuosut on suosikkini, ne jalassa saa aina miehiltä pitkiä katseita.

Varsinainen fetissini on märät vaatteet. Vaatteet päällä uiminen ja vedestä nouseminen tiukat farkut ja kengät jalassa ja paita liimautuneena ihoon tuntuu ihanalta. Vaikea selittää, että miksi haluan aina kun menen uimaan kastella kenkäni ja jos on takki, niin en ota sitäkään pois. Vaatteiden kastelu tuntuu kielletyltä ja häpeän tunne on yksi asia mikä siinä kiihottaa minua. Pari kertaa olen ollut bileissä, missä on ollut uima-allas, niin olen toivonut, että joku tönäisisi minut altaaseen, mutta ei kukaan tönäissyt, enkä itsekään kehdannut mennä. Kerran pari kesässä harrastan tätä tilaisuuden tullen ja sellaisessa paikassa, missä ei ole muita. Muutaman kerran olen ihan varovasti kavereita houkutellut uimaan, niinkuin muka vitsillä ja katsonut kuinka ne reakoi, mutta ei ole niistä innostusta löytynyt.
 
Ulkopuolinen mies
Ei taida olla yllätys että minäkin pidän nahkahousuihin pukeutumisesta..

Jatkakaa samaan malliin, nahkahousut on todellakin hyvännäköiset naisten päällä, ja aikaisempi kirjoittaja mainitsi märät vaatteet. Älä turhaan yksin piilossa uiskentele, kyllä märät vaatteet on ehdottomasti seksikkäämmät, kuin kuivat :)

Minkähänlaiset olisivat märät nahkahousut ... hmmm . Onko Ghanalla niistä kokemusta? :)
 
Viimeksi muokattu:
wettex-78
Tykkään kans nahka-asuista, jotenkin tunnen niissä itseni seksikkääksi. Tiukat nahkahuosut on suosikkini, ne jalassa saa aina miehiltä pitkiä katseita.

Varsinainen fetissini on märät vaatteet. Vaatteet päällä uiminen ja vedestä nouseminen tiukat farkut ja kengät jalassa ja paita liimautuneena ihoon tuntuu ihanalta. Vaikea selittää, että miksi haluan aina kun menen uimaan kastella kenkäni ja jos on takki, niin en ota sitäkään pois. Vaatteiden kastelu tuntuu kielletyltä ja häpeän tunne on yksi asia mikä siinä kiihottaa minua. Pari kertaa olen ollut bileissä, missä on ollut uima-allas, niin olen toivonut, että joku tönäisisi minut altaaseen, mutta ei kukaan tönäissyt, enkä itsekään kehdannut mennä. Kerran pari kesässä harrastan tätä tilaisuuden tullen ja sellaisessa paikassa, missä ei ole muita. Muutaman kerran olen ihan varovasti kavereita houkutellut uimaan, niinkuin muka vitsillä ja katsonut kuinka ne reakoi, mutta ei ole niistä innostusta löytynyt.
Minä olen mies joka pitää myös märistä vaatteista sekä naisten, että itseni päällä.
Kunpa löytäisin naisen jonka kanssa voisi mennä vaatteet päällä suihkuun.....

Vaatteet päällä ja kengät jalassa suihkussa tuntuu hyvältä. Mutta siitä puuttuu se, ettei ole naista kastelijana.
Haluaisin naisen kastelevan minut vaatteet päällä. Se olisi äärimmäisen kiihottavaa.

Haluaisin myös saunoa naisen kanssa vaatteet päällä. Silloin märkyydestä voisi nauttia kauemmin kun ei tulisi kylmä.
 
Viimeksi muokattu:
sankari
Tuntuu ihanalta vetää sukkahousut jalkaan heti näin aamusta. Säärikarvat on ajeltu ja kynnet lakattu. Ruskeat nailonit hivelee ihoa ja sandaalikorkkarit pukee jalkoja. Tunne on niin kiihottava, että tulen ah niin kiimaiseksi. Ihan hävettää, kun punaiset varpaat loistaa sukkahousujen läpi, kyrpä seisoo kuin viimeistä päivää ja vaaleanpunaiset stringit istuu tiukasti persevaossa. Sitten vaan kevyesti esinahkaa edestakaisin, onneksi on koko päivä aikaa.
 
siivooja_m
Monet nuoret pojat haluu komentelua mitä pitää tehdä. Kun käskee tissistä imee, pillusta tai pyllystä niin tekee. Jois ei tee saa piiskaa tai dildoa kunnolla pyllyyn. Onneksi halukkaita riittää vanhemmallekin dominalle.
Miksipä ei riittäisi ja aina vain nuoremmat ovat asioista kiinnostuneita. Siksi tällaiset jo hiukan varttuneemmat miehet eivät pääse kunnolla alistumaan ja naista palvelemaan vaikka oikeasti haluaisi. Nuorille se useimmiten on vain uusi kokemus.
 
Viimeksi muokattu:
eero
On tosi upeaa nähdä naisten ja tyttöjen jalassa raitaisia nilkkasukkia, polvisukkia ja sukkahousuja. Erinomaista, että raidat ovat palanneet muotiin. Saan valtavia kiihotuksen hetkiä kun näen naisten jalassa raitasukkia tai sukkahousuja. Ne ovat tosi HOT !!!!! Tyttöystäväni käyttää usein raitaisia sukkia ja sukkahousuja ja saa minulla aina seisomaan heti ! Erikoinen vaikutus, enkä tiedä miksi ! Usein pyydän rakastellessamme häntä jättämään sukat jalkaansa ja se lisää mielettömästi kiihotustani tai se kun riisun hänen jalastaan raitasukkahousut tai sukat esileikkien tai rakastelun aikana. Ja kun tyttöystäväni on pois kotoa käyn usein pyykkikorillamme ja otan likaisia sukkia tai sukkahousuja käteen ja tyydytän itseni niihin. Onko muilla tällaista viehätystä ja kiihotusta raitaisiin nilkka-polvisukkiin tai paksumpiin raitasukkahousuihin ?? Myös valkoiset polvisukat kiihottavat aivan hemmetisti !!!
 
Touho
haluan aina kastella vaatteeni ja uida vaatteet päällä märät vaatteet on ihanat joten suihkussakin käyn vaatteet päällä tekeekö naiset näin?vai onko tää jotenki vain miesten juttu sillä sitä usein törmään miehin jotka tätä tekee mutta entä ne naiset
 

Yhteistyössä