Mitä fetissejä sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja Fetissityttö
  • Ensimmäinen viesti
merja 48
Mulla on ollut jo nuoresta fetissinä kynsien lakkaus . Lakkaan varpaankynnet parin päivän välein eri värillä ja aina pidän ne näkyvillä kuin vaan on mahdollista. Samoin sormenkynnet on aina lakatut ja pitkät , elehdin kovasti käsilläni kun selitän.
Kynsien lakkaus on kivaa!!!
 
Mikko
Moninaiset ovat fetissit, täytyy sanoa. Itse tunnen väristyksiä nähdessäni naisen tekevän jotain enemmän miehiseksi miellettyä hommaa, etenkin mikäli hän on vielä pukeutunut naisellisesti. Kerran riitti, kun huotoasemalla oli tankkaamassa hienohkoa autoaan nainen pukeutuneena hameeseen ja sukkahousuihin sekä korkokenkiin. Minun oli aivan pakko mennä viereiselle mittarille tankkaamaan, ihan vaan siksi että sain katsella.
 
siivooja_m
Mulla on ollut jo nuoresta fetissinä kynsien lakkaus . Lakkaan varpaankynnet parin päivän välein eri värillä ja aina pidän ne näkyvillä kuin vaan on mahdollista. Samoin sormenkynnet on aina lakatut ja pitkät , elehdin kovasti käsilläni kun selitän.
Kynsien lakkaus on kivaa!!!

Minulla voisi olla kyllä hyvinkin kauniiden lakatuiden kynsien katselufetissi :)
 
Viimeksi muokattu:
Vyötiäinen
Mulla on fetissinä hyvin kireät vyöt. Käytän niitä paljaalla iholla mekkoni alla. Pidän siitä puristavasta tunteesta ja on kiva kun vyö painuu vyötäröni sisään ja saa mahani pompottamaan nätin pyöreänä. Kun istun esim. junassa, painan yleensä mekkoni vyötä vasten ja huomaan miten muiden matkustajien silmät viipyilevät vyötärössöni. Vyö on siitäkin kätevä, että sen kireyttä on helppo säädellä esim. junan vessassa. Käytän toki myös mekon päällä.
 
lateksi-sami
* kahleet
* ruoskat
* suukapulat
* kumiasut
* sadeasut
* vaippa
* muovihousut
* muoviasut
* pvc
* latex
* kumi
* anustappi
* nipistimet
* penispumppu
* teippi
* siveysvyö
* levittimet
* pakottaminen
* väkisin
* kumikäsine
* huppu
* sähkösex / electrosex
* kidutus
* sidonta / bondage
* alistaminen
* peräruiske
* urethral
* kiveskäsittely
* bdsm
* sadisti / master / domina
* kellari / mökki / metsä / kammio / vankila / laitos
* kidnappaus
* nakki / makkara
* kumilakana
* pvc lakana
 
onlynen
Tykkään kans nahka-asuista, jotenkin tunnen niissä itseni seksikkääksi. Tiukat nahkahuosut on suosikkini, ne jalassa saa aina miehiltä pitkiä katseita.

Varsinainen fetissini on märät vaatteet. Vaatteet päällä uiminen ja vedestä nouseminen tiukat farkut ja kengät jalassa ja paita liimautuneena ihoon tuntuu ihanalta. Vaikea selittää, että miksi haluan aina kun menen uimaan kastella kenkäni ja jos on takki, niin en ota sitäkään pois. Vaatteiden kastelu tuntuu kielletyltä ja häpeän tunne on yksi asia mikä siinä kiihottaa minua. Pari kertaa olen ollut bileissä, missä on ollut uima-allas, niin olen toivonut, että joku tönäisisi minut altaaseen, mutta ei kukaan tönäissyt, enkä itsekään kehdannut mennä. Kerran pari kesässä harrastan tätä tilaisuuden tullen ja sellaisessa paikassa, missä ei ole muita. Muutaman kerran olen ihan varovasti kavereita houkutellut uimaan, niinkuin muka vitsillä ja katsonut kuinka ne reakoi, mutta ei ole niistä innostusta löytynyt.
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Minulla on fetissinä joutua alistumaan tai palvelemaan naisryhmää. Tämä naisryhmä olisi hyvin dominoiva ja ei ihan perinteinen.
Yhtenä malliesimerkkinä voisi olla mokkireissu johonkin saareen naisryhmän kanssa jossa olisin heidän palvelijansa ja käytössä miten he nyt haluaisivatkin.
Tai sitten tilaisuus jossa esiteltäisiin kaikenlaisia sekaivälineitä, piiskoja vaikka mitä ja minä olisin siellä koekaniinina.
 
Sukkispoju
Ninä kuuskyppisena naisena tykkään vielä pukeutua verkkosukkin ja lantiotokorssttin ja tykkään kun nuoret pojat katselee. Kerran tuli nuori jutustelemaan ja katseli sukkia, oli pakko nostaa hametta että naki ohuet sringit. Tuli mukaani ja halus itsekkin kokeilla sukkia ym, riisu itsensä ja halus punaiset sukat ja korsetit. Se oli kokoajan kiihottuneena kun puin sitä, ensimmästä kertaa sain NUORTA mitä olin haaveillut vaikka sillä oli korsetiti päällä ja nai kun viimeistäpäivää teki hyvää. Ei ole lapsen lapsille kertomista Saa sitä mammakin irrotella kun kerran nuoren saa kiihottumaan.
Uuh... nainen makuuni, jos kaipaat seuraa laita viestiä jussi.h(at)luukku.com myös muut vastaavat naiset
 
Viimeksi muokattu:
Haltija
Huh, onhan noita vaikka kuinka. <3 Nylon, mustat sukkahousut, naisten jalat, korkkarit, hameet, pitkät mustat hiukset, Dominoivat naiset, xl ja xxl kokoiset muodokkaat naiset, isot luonnolliset rinnat, leveä lantio, iso ja muodokas peppu, kauniit kädet ja kynnet. Tukistaminen, kuritus, facesitting, verbaalinen nöyryytys, ynnä muu kaikenlainen alistamiseen liittyvä... On tämäki... =) <3
 
strykpojke
Huh, onhan noita vaikka kuinka. <3 Nylon, mustat sukkahousut, naisten jalat, korkkarit, hameet, pitkät mustat hiukset, Dominoivat naiset, xl ja xxl kokoiset muodokkaat naiset, isot luonnolliset rinnat, leveä lantio, iso ja muodokas peppu, kauniit kädet ja kynnet. Tukistaminen, kuritus, facesitting, verbaalinen nöyryytys, ynnä muu kaikenlainen alistamiseen liittyvä... On tämäki... =) <3
Mitä sinä tarkoitat?Onko sinä tekee kaikki nuo palvelut eli oletko monta naisia joka kurittaa sellaisia kuin minä?Minä olen masokistimies ja haluan kaikenlaista kivaa mutta tietysti ilmaiseksi!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä