Mitä fetissejä sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja Fetissityttö
  • Ensimmäinen viesti
spermismies
Spermasen märän oillun nuoleminen, pissajutut, öljyleikit ja nyrkkipanot. Näitä vaimon kans harrastetaan. Vaimolla haaveena et useampi mies panisi sitä ja mä pääsisin nuoleen niiden spermaa pillusta....myös oma haave!
 
Patty75
Saan älyttömät kiksit siitä, että ollaan mieheni kanssa samoissa aikuisten bileissä ja hän joutuu katselemaan, kun touhuilen muiden kanssa. Hän tietysti siveysvyössä. :)
 
Chastys
Saan älyttömät kiksit siitä, että ollaan mieheni kanssa samoissa aikuisten bileissä ja hän joutuu katselemaan, kun touhuilen muiden kanssa. Hän tietysti siveysvyössä. :)
Itse rakastan olla siveysvyössä ja palvella naistani. Teen mitä tahansa naiseni takia, että vapautuisin siveysvyöstäni. Nykyään nuolen myös omat spermani, koska se on ehto omalle tulemiselleni. Miten naiset kokevat tämän ja onko täällä aiheesta kiinnostuneista naisia? Tykkääkö naiset nöyryyttää miestä?

Pidän kuvablogia itseäni kiinnostavista aiheista:
https://homeslave.tumblr.com
 
Viimeksi muokattu:
susa
Itse rakastan olla siveysvyössä ja palvella naistani. Teen mitä tahansa naiseni takia, että vapautuisin siveysvyöstäni. Nykyään nuolen myös omat spermani, koska se on ehto omalle tulemiselleni. Miten naiset kokevat tämän ja onko täällä aiheesta kiinnostuneista naisia? Tykkääkö naiset nöyryyttää miestä?
Mun mies nuolee myös omat ja vieraiden spermat pillustani. En tiedä tunteeko alistavana mutta kumpaakin se kiihottaa!

Pidän kuvablogia itseäni kiinnostavista aiheista:
https://homeslave.tumblr.com
 
Viimeksi muokattu:
Jane
Saan älyttömät kiksit siitä, että ollaan mieheni kanssa samoissa aikuisten bileissä ja hän joutuu katselemaan, kun touhuilen muiden kanssa. Hän tietysti siveysvyössä. :)
Me taas harrastellaan yhdessä kimpassa, eli otetaan yhteisiin leikkeihin mukavaa seuraa mukaan. Yhdessä on aina kiva kun ei tartte kuumotella. Ollaan me tosijn josksu käyty myös eri aikoina näissä jutuissa ajatuksella että kaikkea saa tehdä kunhan suojauksesta pidetään huoli. :)
 
Viimeksi muokattu:
joskussilloin
Pissaleikit jäivät lapsuudesta, kun naapurin tytön kanssa selvitimme, mistä tyttö ja mistä poika pissaa. Tyttö piti pippelistäni kiinni, kun pissasin ja piti toista kämmentä siinä edessä. Myös maistelimme, miltä pissa maistuu.
Saman tytön kanssa myös annoimme toisillemme piiskaa. Siitä se lähti, kun se oli niin jännää.
 
  • Tykkää
Reactions: kroko2000
Onse
Löytyy muutamia fetissejä. Ykkösenä sukkahousut. Siis käytän myös itse, vaikka olen mies. No sama fetissi se on naistenkin käyttämänä. Mikään ei kiinnitä niin huomiota, kuin naisten sukkahoususääret, ellei naisten silmiä lasketa fetissiksi. Ja sukkahousuihin liittyen myös muut naisille tarkoitetut hepeneet, jotka eivät tietysti olisi mikään fetissi ilman - naista. Lisäksi monenlaiset naisten käyttämät univormut, työasut jne.
 
masok
Varmaan sama kuin monilla muillakin, eli piiskaa pitää saada säännöllisesti, ja kunnolla. Viimeksi piiskaajani sitoi minut sänkyyn kiinni niin, että takapuoli oli hyvin esillä ja jätti siihen pitkäksi aikaa. Tuli vessashätä ja pyysin päästä käymään, mutta hän ei edes vastannut vaan antoi rottinkipiiskan viuhua. Sänkyyn piti vaihtaa lakanat kun laskin alleni ja takapuoli on mustelmilla....että sellaiset huvitukset.
 
raitaP
Piiskaa,piiskaa! Jo pelkkä ajatuskin saa nesteet valumaan. Olen hankkinut kaikenlaisia piiskoja ison valikoiman ja aina kun näen piiskan kuvan jossakin, aiheutta se hillitömän halun ja kihelmöinnin alapään lihaksissa ja vatsanpohjassa.
 
Fetis
Minulla on tosi monta fetissiä ja fantasiaa. Kiihotun lähes kaikesta paitsi pissa ja uloste leikeistä. Olen siis mies ja fetisseihin ja fantasioihini kuuluu mm. Nuolla jalkoja ja tulla niiden väliin. Se että joku vanhempi nainen ottaisi minut. Joku nainen sitoisi minut sänkyyn ja ottaisi suihin ja dildolla leikkisi sekä toisinpäin. Joku lypsäisi minut kun olen polvillaan. Ottaa mieheltä suihin ja että joku mies panisi minua pyllyyn ja suuhun. Autossa paneminen naisen kanssa. Autossa ottaa suihin mieheltä ja hän minulta. Nuolla spermaa pillusta. Olla tummaihoisen naisen kanssa. Olla xxl kokoisen kanssa. Nainen isuisi naamallani ja hinkkaisi itsensä orgasmiin naamani vasten. Olla alistettuna. Katsoa kun vieras mies panee naistani. Se että nainen katsoisi kun minä panen jonkun muun kanssa. Ryhmäseksi. Gloryhole. Piiskaaminen. Seksi jonkun sukulaisen tai anopin kanssa. Tissipano. Anaaliseksi. Seksi ulkona. Julkisella paikalla sekstailu. Onhan näitä, ai että tässä ihan alkaa panettamaan kun näitä luettelee. Osa on sellaisia fantasioita joita en oikeasti haluaisi toteutuvan, vaan niitä on mukava ajatella vain omassa mielessäni. Osan olen saanut toteutuvan ja osan haluaisin joskus toteutuvan vielä, vaikka saattaa olla jopa mahdottomuus osaa toteuttaa.
 
Fetis
Minulla on tosi monta fetissiä ja fantasiaa. Kiihotun lähes kaikesta paitsi pissa ja uloste leikeistä. Olen siis mies ja fetisseihin ja fantasioihini kuuluu mm. Nuolla jalkoja ja tulla niiden väliin. Se että joku vanhempi nainen ottaisi minut. Joku nainen sitoisi minut sänkyyn ja ottaisi suihin ja dildolla leikkisi sekä toisinpäin. Joku lypsäisi minut kun olen polvillaan. Ottaa mieheltä suihin ja että joku mies panisi minua pyllyyn ja suuhun. Autossa paneminen naisen kanssa. Autossa ottaa suihin mieheltä ja hän minulta. Nuolla spermaa pillusta. Olla tummaihoisen naisen kanssa. Olla xxl kokoisen kanssa. Nainen isuisi naamallani ja hinkkaisi itsensä orgasmiin naamani vasten. Olla alistettuna. Katsoa kun vieras mies panee naistani. Se että nainen katsoisi kun minä panen jonkun muun kanssa. Ryhmäseksi. Gloryhole. Piiskaaminen. Seksi jonkun sukulaisen tai anopin kanssa. Tissipano. Anaaliseksi. Seksi ulkona. Julkisella paikalla sekstailu. Onhan näitä, ai että tässä ihan alkaa panettamaan kun näitä luettelee. Osa on sellaisia fantasioita joita en oikeasti haluaisi toteutuvan, vaan niitä on mukava ajatella vain omassa mielessäni. Osan olen saanut toteutuvan ja osan haluaisin joskus toteutuvan vielä, vaikka saattaa olla jopa mahdottomuus osaa toteuttaa.
 
vierailija
Minun fetissini on voimakkaat miehet, itse olen enmmän tavallinen mies. Haluan kuitenkin mitellä voimiani tuollaisen riskin juntturan kanssa ja hän nöyryyttää minua. Lievin muoto olisi esim. kuulan työntö, jonka hän voittaisi helposti. Vaikuttavampaa olisi hävitä hänelle käden väännössä tai painissa. Painissa riski mies pystyy monella tapaa nöyryyttämään heikompaansa.

Huippua olisi kuitenkin, jos tuollainen mies piiskaisi minut oikeasti ja väkisin. Ottaisi minulta housut alas ja antaisi notkeaa piiskaa paljaille pakaroille. Jos minä yhtään onnistuisin kiemurtelemaan huonoon asentoon, niin hän korjaisi hallintaotettaan ja taas jatkuisi vitsominen. Hän päästää minut ylös puhuttelun aikana, mutta kohta taas olisin rähmälläni hänen sylissään.

On mahtavaa, kun hän todistaa minun olevan täysin hänen vallassaan ja minä tietenkin ihailen häntä ja hänen voimiaan. Lihasvoima on minusta aina ollut jotenkin mystistä ja mielenkiintoista. Kaksi samankokoista ukkoa voivat olla voimiltaan toistensa vastakohdat. Oma arvioni on, että jos joku pystyy minut tuolla tavalla piiskaamaan, niin hänellä on tuplasti niin paljon voimaa kuin minulla.
 
strykpojke
Piiskaa,piiskaa! Jo pelkkä ajatuskin saa nesteet valumaan. Olen hankkinut kaikenlaisia piiskoja ison valikoiman ja aina kun näen piiskan kuvan jossakin, aiheutta se hillitömän halun ja kihelmöinnin alapään lihaksissa ja vatsanpohjassa.
Oletko enää täällä?En ole nähnyt tämä ennen!Siis sinä raitaP Minäkin ajattelen sama piiskaa piiskaa,ehkä me voimme autta toinentoisensa?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Naisen kädet. Leveät hopeasormukset, mieluiten lähes joka sormessa, rannekorut ja muut killuttimet. Saan ihan älyttömiä kiksejä noista jo katselemalla ja ne myös tuntuvat sängysssä hyvältä toisen koskettaessa. Olisi kiva löytää nainen joka tykkää koruista.
 
vierailija
Erilaiset piiskakertomukset ja tarinat ovat erittäin kiihottavia. Varsinkin sellaiset, jossa aikuinen mies piiskaa toisen miehen. Hyviä piiskaajia ovat poliisit, luonnostaan vahvat miehet, maalaistalon riski isäntä tai joku muu junttura, joka ei millään antaisi periksi ennen kuin "poika" olisi piiskattu. Parhaassa tapauksessa piiskattava polvilla poikittain, pylly paljaana ja piiska laulamassa.
 
vetissi
Kuten monilla muillakin, piiskaus eri muodoissa ja pissaleikit myöskin eri muodoissa. Päivisin, kun lähden asioille, laitan vaipat ja sen päälle sellaisen kissapuvun, jota ei saa pois missään vessassa, ellei riisuudu kokonaan. Ennen lähtöä juon kunnolla ja lähden liikkeelle, kun on ns. kupla otsassa. Kaupungilla sitten jossakin kaupassa tai kahvilassa tulee pissat vaippoihin eikä voi mitään. Iltaisin pimeällä lähden kävelylenkille samoin, mutta en laita vaippoja.
 
  • Tykkää
Reactions: kroko2000
ai että
Minun juttuni on katsella kun naisystävä istuu pissaamassa jalat levitettynä pissi suihkuaa pimpasta, lopuksi haluan nuolla pillun puhtaaksi. Toinen juttuni on kun naisystäväni tulee taakseni, ottaa vehkestäni kiinni ja runkkaa minua finaaliin asti.
 
  • Tykkää
Reactions: kroko2000
vierailija
Mun juttuni on vakoilla muita ihmisiä, Ja kun käy käry saan heiltä mitä olen heidän mielestä vaille. Usein on kaluni tarkistus edessä ja välillä tulee myöskin risua, vyötä tai avokämmentä heiltä mulle. Ja joskus ne kävelyttävät minua alapääni paljaana naapurille näytille. Kun olin kakara se oli ok. Mutta nyt kun olen yli 30w, Niin heidän mielestä en ole kakara, Mutta kyllä heille mun munani vain kelpaa vieläkin.
 
Nuorimies
Minulla oli nuorena miehenä fetisiana vanhemmat naiset, Ne olis saanut minua opettaa mihin mun haarojeni välissä olevaa osaa vois käyttää. Äitini oli ainut joka mulle opetti sen asijan ja kun se löysi miehen rinnalleen minusta tuli heille lelu.
Poika se ukko huuteli tules näytille ja mun piti sripata heille ja tehdä alaste mitä
heille mieleen tuli. Ja kun ukolle tuli tili päivä se ei minua unohtanut, Ja se oli syy miksi se ukko sai pitää minua omana. Se kerto monelle että olen sen lehto lapsi.
Vaikka minä tiesin että en varmasti ole mutta en sanonut sitä ääneen heille. Ja se
ukko oli tosi usein mun haaroissani kiinni, Ja multa se vaihtoi kalsarini monta kertaa pitkin päivää. Olet poika ilman temppuja mulle niin minä kyllä sut palkitsen se lupasi mulle. Ja minä olinkin ilman temppuja sille päin vastoin minä
oikein tyrkytin itseäni sille kun se oli sille mieleen ja minä sen huomasin kun sille tuli liksa päivä taas kerran. Nyt ovat kuolleet mun äitini sekä se ukko ja minä olen varakas mies tänään kiitos sille että en temppuilut sille ukolle silloin aikanaan.
 

Yhteistyössä