Mitä isänpäiväksi?

  • Viestiketjun aloittaja Klaara80
  • Ensimmäinen viesti
oooll
Me muistamme isoisää ja isää. Isälle annoimme(tai no, ehkä sen vauvan osallisuus oli aika pieni) paidan, jossa luki iskä yhdelle ja sitten oli kuva vauvasta. Vaarille taisi mennä silloin kortti. Tänä vuonna taidan teettää molemmille, isälle ja vaarille mukit, jossa lapsen kuva/kuvat(ifolor). Siihen saa pienen tekstinkin sitten. Töissä molemmat käyttää mukeja joten..
Sitten kun lapsi kasvaa niin isoksi, että osaa piirtää yms. näinä päivinä, tuskin lahjoja menee enää. Mutta nyt tuntuu myöskin tyhmältä piirtää enää itse :D ja valmiskortti on tyhmä. Kortti, jossa on sitten jotain omaa voisi olla ihan kiva, jos ei halua lahjaa ostaa.
 
Rollepa
Me maalattiin sorimiväreillä kortteja reilu 1.5 vuotiaan kanssa. Siinä samassa tuli isälle ja isoisälle. Ostin miehelleni lahjaksi yhden hänen himoitsemansa merkkipaidan (vaikken itse moisten päälle niin ymmärräkään), jonka annamme yhdessä itsetehdyn kortin kanssa. Lisäksi ajattelin että tehtäisiin munapekoniaamiainen, joka tarjoiltaisiin sänkyyn.
 
ooooll
Alkuperäinen kirjoittaja Rollepa:
Me maalattiin sorimiväreillä kortteja reilu 1.5 vuotiaan kanssa. Siinä samassa tuli isälle ja isoisälle. Ostin miehelleni lahjaksi yhden hänen himoitsemansa merkkipaidan (vaikken itse moisten päälle niin ymmärräkään), jonka annamme yhdessä itsetehdyn kortin kanssa. Lisäksi ajattelin että tehtäisiin munapekoniaamiainen, joka tarjoiltaisiin sänkyyn.
Olipa hyvä idea sänkyyn aamiainen. Meillä vaan ei mitään saa vastalahjaksi, eikä mies ehkä tajuakaan tuollaisen päälle. :( Mitään lahjoja kun meillä ei äiti saa ja lapsi saa sen mitä äiti ostaa. Plääh. Anteeksi valitus
 
meillä
isi sai isyyspakkauksen viime vuonna, vauva kun oli vielä vatsassa. Tänä vuonna ajatus on pyhittää isin unille ensin puoli päivää, sitten mennään syömään ja pojan kanssa (10kk sillon) yritetään tehdä korttia jne ja sitten joku lahja, kuten paita, koru tai muuta sellaista. Merkkilompakko olis hyvä, on vaan hirmukalliita.

Isoisää/isiä muistetaan varmaankin jollain kuvamukeilla tms. Ja kortein.
 
Eka isänpäivä
Teetätin mustavalkoisen kuvan isästä ja vastasyntyneestä vauvasta, johon hankin kunnon kehykset. Toisena isänpäivänä yritin etsiä isälle ja lapselle samanlaista puseroa, mutta ei löytynyt; tai no tasaraitapaitoja tietty löytyisi...
 

Yhteistyössä