Hae Anna.fi-sivustolta

Mitä lahjaksi 12v

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä Martta1, 25.11.2006.

1. -----12w---- Vierailija

no jos tykkää lukee nii joku sellanen nuorisokirja voi olla hyvä tai sit joku kiva kaulakoru tai korvikset jos on reiät niille.... ite oon 12v ja on mun meilest vähän synkkää ainaski jos jouluna antaa lahjaks rahaa. joku lempibändin levä vois olla hyvä siis jos tietää mistä tykkää..... ite toivoisin jotain hiusten hoito tuotteita ta jotain hiuslakkaa jne.

2. moi Vierailija

ite 12vee tyttö ja mä ainaki toivon jouluna/toivoin aina jonku kamerajutun, koska harrastan valokuvausta :)) esim viime jouluna sain uuden objektiivin .
    sitte raha, joku kiva vaate, lahjakortti, bodyshopin tuote, koru..?

3. Mölli Vierailija

4. 12v Vierailija

Mun isoäiti ostaa aina lahjaksi vaatteita. Aina niiiiiiiin täydellisii. Se aina kysyy mun kokoo ja osaa valita tosi ihqut vaatteet. Mun toinen isoäiti ei kyl oo kovin hyvä valitsee vaatteit, et toiset osaa, toiset ei.

5. tyttö12v Vierailija

OOn ite 12v ja mielelläni ottaisin jonku ihon hoito setin, hius klipsejä,ponnareita yms.
    korut on vähän tylsii... mut kaikill on oma mielipidweee.
    Lahjakortit on aina ihan mahTAVIAAA!!!
    Jos henkilö piytäää urheilusta niin sitte joku stadium, intersport yms.
    Ja kaikille käy joku h&m ,seppälä, lindex.
    Siinä pari vinkkiii

6. bansku Vierailija

ite oon 12 v tyttö ja tykkään tosi paljon valitut kirjasarjasta. Se vois olla hyvä lahja.

7. LAe Vierailija

Minä antaisin minun 13w tytölle IPhone

8. ubfrui Vierailija

Tietokonepelit on in ! jos haluat ostaa tyyriitä lahjoja, niin sims - peli on varma siirto. Mutta jos haluat pysyä edukkaammalla kannalla, kannattaa ostaa jäsenyys johonkin nettipeliin

9. rhjfsdfgh Vierailija

25-1000e

10. Vinkki! Vierailija

No itse antaisin korin jossa olisi esim. Ihonhoito tuotteita (the body shop) kynsilakkaa, hiusjuttuja, koru, karkkia, kirja (Twilight, Frendit ja Kundit yms.) jne. sitte vaan jotenki nätisti sellofaaniin rusetin kanssa.

11. 12tyttö Vierailija

oon ite 12v tyttö ja tossa on kyllä hyviä juttuja mulle ainakin kelpaisi nuo. täydellinen joululahja!!

12. lahja Vierailija

Minä tulen lahjaksi :-D
    Itse olen 12 v poika.

13. Moroooo Vierailija

Lahjakortteja, hajuvesi, käsilaukku, meikkipussi. Oon ite 12v joten..

14. 12v tyttö Vierailija

Oon ite 12v ja sillon ku oli synttärit nii sain mp3 soittimen ja tykkäsin saikeest
    saikeest

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari