Hae Anna.fi-sivustolta

Mitä lahjaksi 70-vuotiaalle mummolleni?

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä Iita Esteri, 18.01.2018.

1. Iita Esteri Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Eli lahja hyvin tärkeälle mummolle, pitäisi olla helppoa keksiä jotain, mutta pää lyö tyhjää. Mummo ei juo alkoholia, asuu yksin pienessä mökissä ja on aika vanhanaikaimen ja "pahansisuinen". Leivonnaisia eikä makeaa mummo syö ja valokuvia on talon seinät täynnä. Vaikea on käyhänä opiskelijana keksiä mitään, sillä rahaa ei ole kauheasti, mutta eiköhän aina sen verran että lahjan saa ostettua. Haluaisin keksiä jotain hienoa, koska mummo on tosi iso osa mun elämää ja tuntuu että pelkkä kukkakimppu olisi tylsä lahja. Kiitos avusta jo valmiiksi ❤

2. Vierailija L. Vierailija

Entä jos tekisit jonkinlaisen kollaasin valokuvista, jossa olette yhdessä lapsuudesta nykypäivään? Jos poimitte aikanaa esim. sinivuokkoja, niin niistä kuvia, mitä tahansa.

3. Mummoiässä Vierailija

Minä ainakin nauttisin suunnattomasti, jos lapsenlapseni antaisi minulle itse omin käsin kasvojenhoidon. Ei tarvita hienoja aineita, vaan ihan tavallisin, sinulla itselläsi olevilla voiteilla/aineilla. Tärkeintä siinä on sinun lempeä kosketuksesi.
    Minulla ei ole lapsemölassta, mutta jos olisi, sellaisen lahjatoiveen hänelle esittäisin.

4. vierailija Vierailija

Eikös se yksi samanikäinen mummo hakenut Gambiasta itselleen nuoren miehen. Osta sille Gambianmatka.

5. vierailija Vierailija

Kenties kosmetiikkatuoteet saattaisi olla hyvä idea?? Ehkä jokin hemmottelupaketti voisi toimia? Tai ihan vaan hyväntuoksuinen kylpyvaahto, jos mummo tykkää kylpeä.

6. Happy Birthday Vierailija

Jalkahoito
    Hierontalahjakortti
    Lahjakortti uusiin vaatteisiin
    Matka
    Valokuvakollaasi on erittäin hyvä idea, sen voitte tehdä
    yhdessä muiden kanssa ryhmätyönä.
    Valokuvaamossa käynti - jää muisto valokuvan muodossa
    jälkipolvillekin.
    Järjestätte syntymäpäiväjuhlan tarjoiluineen.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri