Hae Anna.fi-sivustolta

Mitä lahjaksi epäsovinnaiselle 60-vuotiaalle?

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä pikkusysteri, 08.12.2006.

1. Salla M. Vierailija

Hopeariipus voisi olla yksi vaihtoehto. Esimerkiksi tuolta http://www.hopeakorut.net löytyy niin edullisesti koruja, että jaa rahaa vielä vaikka pariin vuoheenkin ;)

2. aikarajoitteinen Vierailija

Kiitti vinkistä. Avantouintikengät ja pipo hyvä idea! Oli myös muita, kuten rinkka, säämiskähanskat, omenapuu (myös muut puut ja pensaat) Kokoan parahillaan kuuskymppisen puuhalaatikkoa. Ostin arkun, jonka täytän värikkäillä langoilla, käsityökirjoilla, vitamiineilla ja nyt ilmeisesti lisään avantouintikengät ja pipon. Heh, en ota kantaa onko neulova mummo erilainen mummo vai protomummo. (vai onko sellaisia?). Sukan neulonta ei mielestäni ole mikään peruste. Tämä asianomainen mummo on joka tapauksessa erilainen mummo! Hyväntekeväisyyttä hän on tehnyt koko elämänsä ja oman toimeentulonsa hinnalla, että ansaitsee välillä jotain itselleenkin. Sukkaa kutoo, vaikka on nosturikuski ja metsässä viihtyy. Mahtava mummo! Olisipa hänen kaltaisiaan enemmän!

3. Eltzra Vierailija

4. Vanha ketju mutta Vierailija

Vanha ketju. Mutta jos nainen pitää 60-vuotisjuhlat, niin kyllä hän mielestäni aika perinteinen on, ei mitenkään epäsovinnainen.

5. outolintu Vierailija

Eikö nainen saa pitää 60-vuotisjuhlia olematta epäsovinnainen tjsp. ?

6. Ukko Vierailija

Itse haluaisin todellakin jotain muuta kuin tavaraa... eiköhän sitä lajia ole tullut jo vuosien saatossa hankittua ihan omastakin takaa.
    Olin eräissä ystäväni juhlissa ja sankari sai sellaisen isopäisen hauskan pilakuvan, kutsutaankohan niitä karikatyyriksi.
    Googlettamalla varmasti karikatyyri lahja löytyy - jos joku vaikka keksisi minulle sellaisen teettää :D

7. martti Vierailija

8. Lahjahuolet pois Vierailija

Käyppä sivuilla www.lahja10ideat.fi

9. jeina Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä