Hae Anna.fi-sivustolta

Mitä lajia penkkiurheilet mieluiten?

Viestiketju osiossa 'Eläkkeellä' , käynnistäjänä iäkäs elli, 15.01.2010.

1. iäkäs elli Vierailija

Oma lempilajini on ehdottomasti taitoluistelu. Se on laji, jota vahtaan tuntitolkulla hievahtamatta. Jotkut sanovat, että se on yksitoikkoista, mutta mielestäni se on kaikkea muuta. Tällä hetkellä suosikkiluistelijani on Kiira Korpi, jonka näen joskus lenkilläkin, kun mennään samoissa maisemissa, minä koiran kanssa ehkä vähän hitaammin kuin hän. :)

Itse olen kiitänyt aikoinani pikaluistimilla ja se oli paljon hauskempaa kuin sen aikainen kaunoluistelu.

2. Kiysha Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ehdottomasti jääkiekko! Mutta tuota taitoluistelua on myös mukava kattoa. :)

3. Penkkiurheilijatar Vierailija

Yleisurheilu ja talvilajeista hiihto, mäkihyppy, luistelu. Nämä ovat lajeja joita lapsuudessa kuuntelin ja koko perhe seurasi radiosta, kun telkkaria ei vielä ollut. Odotamme jo mieheni kanssa olympialaisia ja ei yhtään haittaa, vaikka lähetykset tulevat yölläkin (aikaero), nyt eläkkeellä ollessa voi sitten päivällä nukkua. On tämä eläkkeellä olo mukavaa!

4. jutta-juulia Vierailija

Taitoluistelu ja mäkihyppy ovat lempilajeja. Muuta urheilua tulee enää harvoin katsottua. Joskus aikoinaan tuli käytyä paljon jääkiekko ja jalkapallomatseissa. Toinen pojistakin pelasi kiekkoa viitisen vuotta.
    Mieheni oli intohimoinen urheilunystävä. Hän harrasti itsekin kaikenlaista hiihdosta keilailuun niin kauan kuin voimat riittivät.
    Avioliittomme ensimmäiset kymmenen vuotta hänen lempilajit olivat niin tärkeitä, että jos telkkarista tuli vaikka jääkiekko-ottelu, televisio huusi täysillä ja radio samoin. Varmaan tuttu juttu monelle. Lapset ja minä hiivimme hiljaa nurkissa matsin ajan, muuten seurauksena oli raivokohtaus. Vuosien myötä hänen intohimo urheiluun vähän laantui.

5. ikikukka Vierailija

Nykyään katselen urheilusta pelkästään tanssia tähtien kanssa, kun täällä taitaa tulla lähinnä jalkapallomatseja telkkarista ja siitä en tykkää.

Suomessa katselin paljon talviurheilulajeja ja taitoluistelu ja pariluistelu olivat niitä mieluisimpia. Isolla porukalla katsominen on minusta kivempaa kuin yksin, voi huutaa ja kannustaa kaikin voimin.

6. seropin emäntä Vierailija

Naurakaa vain, mutta minä kyllä järjestän elämäni televisiosta tulevien urheilulähetysten mukaan!

Muistan kun ennen lapsena isän kanssa kuunneltiin radiosta mm. mäkihyppyselostuksia ja hiihtoa.
    Kyllä sen ajan selostaja Tiilikainen sai kummasti fiiliksen nousemaan ilman kuvaakin.
    Sittemmin olen seurannut tv:stä yleisurheilua, uintia sekä talvilajeista hiihtoa, luisteluja, mäkihyppyä.
    Jalkapallosta, lasketteluista en niin välitä.

Mäkihyppy muuten alkaa tänään mtv3:lla klo 9.45.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri