Hae Anna.fi-sivustolta

Mitä lapsi ymmärtää seksistä?

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä Pelottaa, 12.04.2008.

1. Pelottaa Vierailija

Minulle tapahtui tänä iltana kauhea juttu. Olen ollut yksinhuoltaja jo pidempään ja tottunut hoitamaan tarpeeni itseksen. Kuvittelin 4-vuotiaan tyttöni nukkuvan ja olin sängyssäni ilman peittoa tyydyttämässä itseäni dildolla. Saatuani orgasmin huomasin tyttäreni katselevan touhujani sänkyni jlkopäässä. Koitin selitää hänelle jotain kipeiden listen hieronnasta, mutta olin tosi vaikeena. Miten paljon tuon ikäinen lapsi voi ymmärtää tälläisesta? Voiko hän muistaa sian myöhemmin?

2. ttyu Vierailija

En ymmärrä, mikä sua pelottaa. Hävettää tai nolottaa ehkä, mutta en nyt näe tuossa muuta pelottavaa kuin sen, että lapsi ilmoittaa suureen ääneen kaupan kassalla, että meidän äiti työnsi jotain jonnekin (lapsi luultavasti itse keksii sanat). Oletettavasti meidänkin vanhemmat on harrastaneet seksiä joskus, mutta onko sinulle jäänyt siitä muistijälkiä? Ei minullekaan.

3. Milla Maqia Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Älä ole kauhean peloissasi. Näin on käynyt muillekin, suurelle joukolle vanhempia. Ja tosiaan joskus kaupan kassalla tai anoppilassa on sitten tullut lapsen kertoma tarina tapahtuneesta. Esim yksi lapsi kertoi äitinsä pussanneen isin pippeliä illalla. Tuskin sinun tapauksesi (ts hieromasuavan käyttö) on kauheampi juttu lapsen silmissä.
    Henkisesti kannattaa varautua kuulemaan lapsen kertomus jossain julkisella paikalla illan tapahtumista....

4. 4*mummi Vierailija

Tässä pari lapsen suusta kuultua tosi tarinaa siellä kaupan kassajonossa.
    1) Eno tapasi sisaren pojan kaupassa (äiti oli hiukan kauempana) ja kyseli pojalta mitä isille ja äidille kuuluu, johon poika totesi vain, että isipä sano äitille ätken kotona; kiitot pyllyttä kiitot pyllyttä.
    2) Lankoni oli pienen tyttärensä kanssa kaupan kassajonossa ja heidän edellään seisoi heille tuntematon mies, jolta tytär kysyi: Mitä paltulia tetä käyttää? Mies oli lähes kalju. Joten tytär totesi isälleen eihän mennä tiihen paltuliin.

5. timanttipaita Vierailija

En tiedä mitä lapsi voi ymmärtää seksistä, mutta minullekkin on tapahtunut kauheita, viime yönä (klo 03.35):

Tein seksiä mieheni kanssa. Kiljuin aika lujaa, sillä se tuntui ihanalta, ja mieheni tunki munaansa aika syvälle. Yhtäkkiä lapseni tuli sisään (15v), ja sanoi: "Hei äiti, onko sinulla joku hätä", ja sitten hän huomasi, että me teimme seksiä. Hän mäiskäytti oven kiinni, ja suuttui aika pahasti, sillä hän vihaa sitä, että teemme seksiä..

6. leipuri hiiva Vierailija

tehdä seksiä?
    Tuliko valmista? Vai kypsää?

7. Pentujen kommentteja, näemmä.
    Olen sitä mieltä, että aikuisten, omien vanhempien seksi ei kuulu lapsen näkyville.
    Sen verran voi olla varuillaan, että reagoi lapseen.
    Paras tapa on lukita makkarin ovi seksin ajaksi.
    Tai olla naimatta silloin kun lapset on lähistöllä, koskee myös masturbointia.

Järkätkää vapaita viikonloppuja keskenänne silloin tällöin ja naikaa sielunne kyllyydestä vaikka hotellissa.

8. Sellaiset ihmiset, jotka elävät kuin kiimaiset kanit lastenkin läsnä ollessa, eivät halua kantaa vastuutaan tekemisistään.
    Eivätkä kanna vastuuta myöskään omista lapsistaan. Tällaisten itsekeskeisten ja itserakkaitten ihmisten jälkeläisistä yleensä kasvavat ne joutavuuksiin ja huumeisiin sortuvat nuoret.
    Heille kun on kotona annettu esimerkki, että mitä tahansa saa touhuilla IHAN (vastuuttomien) vanhempien suostumuksella.
    Suurimmaksi osaksi lasten käytöshäiriöt ovat itsekkäiden, vain omaan napaansa tuijottavien vanhempien aikaan saamia.
    Luullaan, että se on rakkautta kun lapselle annetaan kaikessa periksi ja työnnetään vielä rahaa muka rakkauden osoituksena, niin kuin tavaran paljous ja houkutusten helppous olisi muka rakkautta.

RAKKAUTTA ON ASETTAA RAJAT, -SÄÄNNÖT, HUOLI, TAPOJEN OHJAUS JA VASTUU LAPSESTA.

9. Minä itse olen lapsi. Tai siis 12v. Näin jo 5 vuotiaana seksiä, vahingossa. Olin askartelemassa parhaalle ystävälleni joulukorttia. Huomasin, ettei ollut teippiä. No, kävelin muitta mutkitta äitin ja isin huoneeseen. OMG!! Äiti nojasi käteensä, ja hymyili, ja isi nuoli äidin persettä! Huusin että 'MITÄ PIRUA???'. Siitä on jo 7 vuotta, mutta olen saanut suuret traumat.

10. Lainasin viestiä: "Kun minä tulin kotiin, lapseni ja naapurin tyttö olivat sängyssä. He ovat 5-vuotiaita. Silloin mieheni tuli kotiin. Kerroin hänelle, mitä makuuhuoneessa tapahtui. Sitten hän meni katsomaan lähemmäs. Silloin he huomasivat. Poika sanoi: -Me lapset tehdään lapsia."

No ensinnäkin; millä tyylillä he harrastivat? Siitä tietää jo paljon. Ja toisekseen; oliko lapsesi terska tosiaan naapurin tytön pillussa? Ei ole (välttämättä) mahdollista, että lapset tekisivät lapsia, mutta kun lapsi kasvaa, samat siittiöt voivat olla vieläkin pillussa. Silloinhan heillä on lapsi/lapsia. PS. On asia erikseen, voiko lapsesi terskasta edes tulla spermaa 5-vuotiaana!

11. Kehitysoppiakin Vierailija

Voikohan tämän kansan sivistystaso ja tiedot kehityksestä enää tämä alemmas mennä? :(

12. koojjjvee Vierailija

Lapsesi on 15vee. Onko jotain unohtunut kasvatuksessa kun 15 v. lapsi hätääntyy ja vihaa isän ja äidin välistä seksiä. Mikäli 15 vuotias lapsi vihaa vanhempien välistä seksiä on viimeiset ajat hakeutua terapeuttien ja lääkärin puheille. Siis 15vee lapselle on oikeasti kerrottu lastenteko ja miten se tapahtuu??? Mikäli tämän asian käsittely perhepiirissä on jostakin syystä jäänyt unholaan, on melkoinen kiire hoitaa asia kuntoon. Myös isä/äiti/lapsi-suhteet varmaankin kaipaisivat tarkistusta. Jos olet tosissasi asian suhteen ota myös tämä todesta. Olen nähnyt monta surullista tapausta elämäni aikana. En ole mikään sosiaalityöntekijä vaan vastuullinen homoseksuaali, lapsia pitää suojella ja hoitaa suuntautumisestani huolimatta.

13. koojiivee Vierailija

Kyllähän lapsille tulee opettaa lapsenteko kuten muutkin seksuaaliset asiat varhaisessa vaiheessa sen mukaann kuin he sen ymmärtävät. Myös oman kehon toiminnot lapsuudessa pitää opetta. Kun lapsi saa opetusta lapsenteosta ja mahdollisesti näkee lapsenteon käytännössä, hän saa realistisen kuvan elämästä ja kykenee suhtautumaan oikein tulevaan aikuisuuteensa. Kaikki nämä asiat jouduin opettelemaan kirjoista kun mitään ei kotona kerrottu tai näytetty. Toki olen nyt perillä sekä lapsenteosta, homo-, bi-, lesbo-ja monista muistakin sukupuolivåhemmistöistä.

14. jonsku :) Vierailija

Minulla oli poika ystävä hän kysyi multa että voitaisko mennä sänkyyn sitten sanoin en ja että en halua olla semmoinen huara joka seksaa joka ilta.
    Seuraavana päivänä mä menin niille ja tieetenkin hänen huoneeseen.
    Sit se tuli puristaa mun tisseist ja persuksesta .
    Sit mä kiljakin ja tönösin sen kauemmas ja sanoin et lopeta .
    Se tuli taas mun viereen ja alko suudella mua kaulast se vähä kutitti sit me tehtiin kielaria ja se otti mun farkuist kii eli ( reunats sillee et mun pikkarit näky )
    Yritin tönätä sen kättä pois mun housuista mutta se laitto kätensä mun paidan sisään sit huomasin että se yritti avata rintsikoitani .
    tönäsin sen taas pois ja sanoin että me vaan joko seurustellaan tai jätän vaik sut .
    Se sano että jos et anna seksii niin ei sit .
    kun olin lähössä se aneli multa kodomin käyttöö.
    Mä sanoin että haista v**** senkin pervo ja potkasin sitä munille .
    Siis mulla on traumoja mut oon selvinny niist ja mull on parempi poika frendi .

15. Seksifani Vierailija

Moi olin mieheni kanssa sängyssä ja meidän 7v. Lapsi oli mennyt nukkumaan hän nukkui sikeästi. Minä ja Mieheni olimme menneet siis sänkyyn ja olimme tekemässä seksiä (tietenkin) mieheni oli riisumassa minulta rintaliivejä ja kun hän oli riisunut minut hän riisui itsensä ja alkoi tehdä kielaria kun olimme tehneet kielaria niin mieheni alkoi nuolla minun tissejä sitten hän alkoi nuolla minun pimppiäni ja nuoli aika kauan sanoin koko ajan että aah ja se oli ihanaa sen jälkeen huippukohta hän pani minut 69 asentoon ja alkoi nuolla pimppiäni ja minä pippeliä se oli ihanaa sitten hän pyysi minut ratsastus asentoon ja minä suostuin tietenkin se oli ihanaa olimme ratsastus asennossa puolituntia se oli parasta sitten hän käänsi minut selälteen ja työnsi munansa tosi syvälle pimppiini se oli taivaallista sitten hän pani minut taas selälteen ja alkoi nuolla pimppiäni mutta sitten tyttömme tuli makuuhuoneeseen ja kysyi mitä teemme sanoimme että se on äidin ja isän tapa tykätä toisistaan. Olisiko pitänyt kertoa seksistä?

16. 12 Vierailija

hei lapseni löysi minun ja mieheni vanhan seksikirjan ykkös luokalla eikä ole vielä nelos luokallakaan ilmoittanut mitään ja hän ei tiedä että tiedän mitä hän näki mitä teen

17. 12 Vierailija

moi oon kymmenen ja sain tietää ykkösellä seksistä ja en oo kertonu kellekään se on mulle jotenkin raskasta mitä teen

18. jaajaa Vierailija

No mitä phaa siinä on vaikka näkis seksiä ite oon 13 ja haluisin kovasti jo seksata.

19. hehu Vierailija

Täällä ei ilmeisesti ole moderointia laisinkaan.

20. sohvis Vierailija

Lapset ovat liiankin tietoisia seksistä. Pikkutytöt, ala-asteella, heidän seksuaalipitoinen olemus, pukeutuminen, he ovat valmiita namusedille.
    Ovatko nämä seksipikkuneidit yh-äidin aikaansaannoksia, vai kenenkö?
    Iltasanomat tänään, artikkeli tyttöjen seksipukeutumisesta, johon koulun on puututtava.
    On ihmeellisiä vanhempia, että sallivat lastensa pukeutua huorahtavasti jo ala-asteiässä.
    Syyttäkää itseenne, jos kullanmuruille käy huonosti.
    Namusedillä on sensorit on-asennossa, ja tollaset pikku tyttöset on heidän herkkupaloja.
    Ei taida moniakaan vanhempia kiinnostaa jälkikasvunsa tekemiset, pukeutuminen.
    Seuraava vaihe, pikku tytölle kouluun korkkarit jalkaan, ja meikkiä naamaan.
    Sillä lailla.

21. Teoriassa kokenut Vierailija

Minulla itselläni oli niin viaston lapsuus, etten minä tiennyt yhtään mitään seksistä, ennekuin 10-vuotiaana kysyin omalta äidiltä. Sekin lähti siitä, että löysin kerran kesällä uimarannalta käytetyn kondomin, jota luulin ilmapalloksi. Sitten vanhempien oli pakko selittää minulle, mikä se kondomi on. Oma äitini kertoi sitten minulle suurpiirteisesti, että kun mies ja nainen rakastavat toisiaan,
    niin he suutelevat ja hyväilevät ja harrastavat seksiä. Kyllä äitini selitti myös itse yhdynnän siten
    että ymmärsin sen. Minä ajattelin silloin itsekseni, että minun vanhemmatkin ovat olleet sellaisia, että he ovat tehneet sitä, vaikkei millään uskoisi heistä.
    Minä kuulun siihen ikäpolveen, joka sai sukupuolivalistusta 70-luvulla koulussa ja vielä 80-luvun alussa. 70-luvulla sukupuolivalistusta antoi koulun terveydenhoitaja, mutta meidät pojat ja tytöt
    kutsuttiin erikseen terveydenhoitajan luokse ja hän puhui eri tavalla pojille ja tytöille seksistä.
    Minä sitten satuin huomauttamaan siitä terveydenhoitajalle ja hän sanoi minulle, että sinähän olet hyvän perheen tytär ! Mutta lukiossa saimme vielä parempaa sukupuolivalistusta meidän
    oman biologian opettajan ansiosta. Hän oli sellainen hyvin reipasotteinen naisopettaja, joka ei
    turhia ujostellut. Kerran hän päätti näyttä meille oppilaille, millainen on aikuisen miehen penis,
    kun se on kiihoittunut. Biologian opettaja pisti ihan oikean valokuvan miehen seisovasta peniksestä suurelle valkokankaalle ja kuva oli kiletämättä hyvin vaikuttavan näköinen. Kaikki pojat lehtivat heti tulipunaisiksi ja meitä tyttöjä sekä hämmennytti että hymyilitti samalla kertaa.
    Silloin 80-luvulla tuli kyllä jotain seksiä sisältäviä ohjelmia ja elokuvia televsiostakin ja silloin tuli kondomimainoksia myöhään illalla telkkarista, muistan sen kyllä hyvin.
    Siihen aikaan ehkäisyvalistus oli erittäin hyvää, eikä kukaan minun tuttapiiriini kuulunut tyttö tullut raskaaksi alle 20-vuotiaana, ei ainakaan vahingossa.

22. Lastenlikka Vierailija

23. ölkjö Vierailija

Joo, mutta olet laittoman ikäinen. Vasta peruskoulun ala-asteen kolmannella luokalla. Unohda koko juttu muutamaksi vuodeksi, kunnes tyttöystävä osuu kohdalle.

24. vieras Vierailija

Vai tällaisessa maailmassa elänkin, lapsetkin irstailee. En halua enää elää. Menen nyt tekemään itsemurhan, joten hyvästi mätä maailma.

25. klmoi Vierailija

Ei vittu saatana, minkälaiset kodit teillä oikein on. Seksistä ei kerrota kuin murrosikäisille ja silloinkin vaan sen takia, etteivät murrosikäiset tulisi/tekisi ketään raskaaksi.

Nyt on suomalaiset geenit happanemassa selvästi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri