Mitä miehelle vuosipäivälahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vinkkejä kaipaan..
  • Ensimmäinen viesti
vinkkejä kaipaan..
Kertokaa minulle, että mitä voisi ostaa miehelle lahjaksi, kun tulee täyteen vuosi seurustelua?

Meillä on samaan aikaan kun tuo vuosi täyttyy, tarkoituksena lähteä yhdessä juhlistamaan sitä erääseen musiikkitapahtumaan, ja tätä vuosipäivää edeltävänä viikkona on syntymäpäiväni, joten sitä tulee juhlittua myös samalla, ja mies on ilmeisesti ostanut jotain pientä synttärilahjaa.

Olen joululahjaksi, ystävänpäivälahjaksi ja syntymäpäivälahjaksi hänelle ostanut jo vaatetta, tarjonnut ulkona ravintolaillallisen, sekä hankkinut kaulakorun, joten jotain muuta pitäisi keksiä. Ihanan kortin löysin jo, jonka aion antaa, mutta onko muita vinkkejä?

Ei mitään ökykalliita rensseleitä, mutta kuitenkin jotain spesiaalia kun keksisi.

Kyseessä on hieman alle 30-vuotias mies.
 
ap.
Sori vaan reiska, mutta ei juo kaljaa, eikä pahemmin viinaakaan, seksiä saa ilman vuosipäivääkin.

Joten niitä ihan aikuisten oikeesti järkeviä vinkkejä kaipailen. En minkään 12-vuotiaan pikkupojan kirjoittamia muka hauskoja juttuja.
 
anni.
Anna tyynyliina, johon on värjätty sinun kuvasi. Älä teetä painettua kuvaa, siitä väri irtoaa helposti, vaan sellainen, missä itse kangas värjätään. Tai kirjoita kirje miehellesi, jossa kiität häntä tästä ensimmäisestä vuodesta ja kerrot asioista, joita hänessä arvostat, muistele yhteisiä hetkiänne jne. Tuommoinen kirje teki ainakin omaan mieheeni suuren vaikutuksen.
 
=arska=
Valmista kultsullesi lämmin ruusun terälehdillä koristeltu aromaattinen kylpy, jonka aikana tarjoilet hänelle suklaata, kuohuviiniä, kermavaahtoa ja mansikoita. Romanttista.

Lausu samaan aikaan Saima Harmajan runoja ja lue otteita Väinö Linnan Tuntemattomasta Sotilaasta, merisäätiedoitus ja vittuile tekemättömistä töistä ja huomauta kaljamahasta. Muistuta, että Suomi on voittanut vain yhdesti jääkiekon MM-mestaruuden, eikä jalkapallossa ikinä.

Noudata *reiskan* (viesti moderoitu) ohjetta.
 
eräsperäs
Tjaaa... ajatteles. Edessä on vielä monia jouluja, syntymäpäiviä ja vuosipäiviä. Nyt jo ideat loppu...

Jospas tosiaan panostaisit yhdessäoloon. Teet hyvää ruokaa, ostat samppista´(aitoa).

Kyllä sä selviät.


 
anunöömi
Tämä mua jaksaa hämmästyttää, ihmisten negatiivisuus ja suoranainen vittuilu aina kun joku erehtyy täällä kysymään lahjavinkkejä kumppanilleen. Mistä ihmeestä se tulee? Miksi niin monen on vain pakko olla niin ilkeä näiden lahja-asioiden suhteen? Inhoan sitä aina esiin vedettävää kateuskorttia, mutta ehkä tässä on kyse siitä; joku toinen voisi osata antaa kumppanilleen hyvän lahjan, joku muu voisi saada ihanan lahjan ja minä en. Vai mistä ilkeilynne johtuu, voisitteko kertoa.
 
ap.
Joo, ei täällä pitäis kysellä yhtään mitään, kiitos teille, jotka vinkkejä annoitte ja vielä ihan ilman vittuilua. Ajattelin ainakin jouluksi tai vaikka jo ennen sitäkin kutoa miehelle villasukat ihan omakätisesti, kun valittelee aina viluisia jalkojaan, tosin tähän vuosipäivään mennessä eivät ehdi valmistua :D

Eräsperäs, sulle sanoisin, että elämäsi taitaa olla aika kurjaa, kun täällä arvostelet tuntematta meitä sen kummemmin. Nuo ruuanlaitot ja yhdessäolot on muutenkin itsestään selviä asioita, ja kyllä minä ainakin haluan ilahduttaa merkkipäivänä sitä toista jollain muulla kuin ruualla ja juomalla.

En kaipaa sinulta enää kommentteja tähän aiheeseen liittyen, kiitos.

Perustakaa ihan oma vittuilkaa toisillenne-osio, missä voitte aukoa päätänne ja arvostella toisianne ihan mielin määrin.
 
ap.
ja =arska=:lle samat. Se että sulla on onneton parisuhde, ja tyttöystäväsi vittuilee ja arvostelee kaljamahaasi, ei tarkoita, että meillä olisi samanlaista. Otan osaa.
 
eräsperäs
Aloittaja hyvä. Jos teidän suhteessanne ruuanlaitot ja hemmottelut ovat arkipäivää, niin teillä on suhde hyvällä mallilla. Teidän arkenne on siis yhtä juhlaa jo itsessään.

Miksi ihmeessä siihen enää tarvitsisi sitten enää ostella tavaroita välittämisen merkikisi, monta kertaa vuodessa?

Varsinkin jos niitä vinkkejä joutuu kyselemään netistä tuntemattomilta ihmisiltä, jotka eivät kumppanisi mieltymyksiä tunne.

 
mutta sitten parin vuoden päästä...
Alkuperäinen kirjoittaja anni.:
Anna tyynyliina, johon on värjätty sinun kuvasi. Älä teetä painettua kuvaa, siitä väri irtoaa helposti, vaan sellainen, missä itse kangas värjätään. Tai kirjoita kirje miehellesi, jossa kiität häntä tästä ensimmäisestä vuodesta ja kerrot asioista, joita hänessä arvostat, muistele yhteisiä hetkiänne jne. Tuommoinen kirje teki ainakin omaan mieheeni suuren vaikutuksen.
kirje...
ja joo, voi kun se alkuhuuma on aina ihanaa ;D
 
noin se menee
Aloittaja hyvä. Jos teidän suhteessanne ruuanlaitot ja hemmottelut ovat arkipäivää, niin teillä on suhde hyvällä mallilla. Teidän arkenne on siis yhtä juhlaa jo itsessään"

joo mutta, for how long? ;D
 
eräsperäs
Alkuperäinen kirjoittaja mutta sitten parin vuoden päästä...:
Alkuperäinen kirjoittaja anni.:
Anna tyynyliina, johon on värjätty sinun kuvasi. Älä teetä painettua kuvaa, siitä väri irtoaa helposti, vaan sellainen, missä itse kangas värjätään. Tai kirjoita kirje miehellesi, jossa kiität häntä tästä ensimmäisestä vuodesta ja kerrot asioista, joita hänessä arvostat, muistele yhteisiä hetkiänne jne. Tuommoinen kirje teki ainakin omaan mieheeni suuren vaikutuksen.
kirje...
ja joo, voi kun se alkuhuuma on aina ihanaa ;D
Ei huonoja ideoita. Siitä tyynyliinasta voi askarrella vaikka tikkataulun myöhemmin, jos suhde karahtaa karille pahastikin :)
 
-Witchie
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta sitten parin vuoden päästä...:
Alkuperäinen kirjoittaja anni.:
Anna tyynyliina, johon on värjätty sinun kuvasi. Älä teetä painettua kuvaa, siitä väri irtoaa helposti, vaan sellainen, missä itse kangas värjätään. Tai kirjoita kirje miehellesi, jossa kiität häntä tästä ensimmäisestä vuodesta ja kerrot asioista, joita hänessä arvostat, muistele yhteisiä hetkiänne jne. Tuommoinen kirje teki ainakin omaan mieheeni suuren vaikutuksen.
kirje...
ja joo, voi kun se alkuhuuma on aina ihanaa ;D
Ei huonoja ideoita. Siitä tyynyliinasta voi askarrella vaikka tikkataulun myöhemmin, jos suhde karahtaa karille pahastikin :)

Tikkatauluna exän kuvan käyttäminen on muuten ihan terapiassa hyväksi todettu. Exmieheni terapeutti erotilanteessamme kehotti häntä liimaamaan minusta tikkataulun päälle kuva ja heittelemään siihen. Helpotti kuulemma.
 
*jorska*
AP, millaisia vinkkejä odotit saavasi? Arskan ehdottamia ruusunlehtikylpyjä, eroottista intiimi-aroma-hierontaa, nami-namia ja pusi-pusia, lällynlällyä?

Miehesi on aivan sama mies, kuin vuosi sitten ja vuosikymmenet tästä eteenpäin. Miehelle riittää kun sillä on kunnon akka! Eikä mikään lässyttäjä.
 
98ihj0o87upäjk
Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta sitten parin vuoden päästä...:
Alkuperäinen kirjoittaja anni.:
Anna tyynyliina, johon on värjätty sinun kuvasi. Älä teetä painettua kuvaa, siitä väri irtoaa helposti, vaan sellainen, missä itse kangas värjätään. Tai kirjoita kirje miehellesi, jossa kiität häntä tästä ensimmäisestä vuodesta ja kerrot asioista, joita hänessä arvostat, muistele yhteisiä hetkiänne jne. Tuommoinen kirje teki ainakin omaan mieheeni suuren vaikutuksen.
kirje...
ja joo, voi kun se alkuhuuma on aina ihanaa ;D
Ei huonoja ideoita. Siitä tyynyliinasta voi askarrella vaikka tikkataulun myöhemmin, jos suhde karahtaa karille pahastikin :)

Tikkatauluna exän kuvan käyttäminen on muuten ihan terapiassa hyväksi todettu. Exmieheni terapeutti erotilanteessamme kehotti häntä liimaamaan minusta tikkataulun päälle kuva ja heittelemään siihen. Helpotti kuulemma.
Ex-vaimo aloitti suhteemme loppuaikoina lady-boxingin. Hankki kotiin hiekkasäkin ja hanskat. Liimasin säkin kylkeen kuvan vaimon "poikaystävästä", jonka olin netin kautta saanut selville. Vetelin "Kari-ihanaisen" kuvaa turpiin illoin aamuin... Ai, kun teki hyvää!
 
a`vot
Alkuperäinen kirjoittaja =arska=:
Valmista kultsullesi lämmin ruusun terälehdillä koristeltu aromaattinen kylpy, jonka aikana tarjoilet hänelle suklaata, kuohuviiniä, kermavaahtoa ja mansikoita. Romanttista.

Lausu samaan aikaan Saima Harmajan runoja ja lue otteita Väinö Linnan Tuntemattomasta Sotilaasta, merisäätiedoitus ja vittuile tekemättömistä töistä ja huomauta kaljamahasta. Muistuta, että Suomi on voittanut vain yhdesti jääkiekon MM-mestaruuden, eikä jalkapallossa ikinä.

Noudata *reiskan* (viesti moderoitu) ohjetta.
Tuhannet kiitokset oivallisesta vinkistä.
Tuon teen kun mieheni seuraava vuosipäivä koittaa!!!

Kyllä on mukava havaita kuinka kekseliästä ja auttavaista porukkaa täällä kuljeskelee.

Kiitos vielä kerran....ja taas siinä joulun maissa;)
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja *jorska*:
AP, millaisia vinkkejä odotit saavasi? Arskan ehdottamia ruusunlehtikylpyjä, eroottista intiimi-aroma-hierontaa, nami-namia ja pusi-pusia, lällynlällyä?

Miehesi on aivan sama mies, kuin vuosi sitten ja vuosikymmenet tästä eteenpäin. Miehelle riittää kun sillä on kunnon akka! Eikä mikään lässyttäjä.
Joo, mutta on se kiva yllättää se toinen jollain pienellä, vaikkapa itse tehdyllä esineellä.

Sinäkään et meidän suhteestamme tiedä yhtään mitään, taidat itse olla pahimman sortin lässyttäjä.
Ja toiseksi, en ole sitä sorttia joka haluaa jatkuvaa lääppimistä, halailua ja pussailua ja lässyttämistä.


Ylläpitäjä voisi samantien moderoida kaikki nuo vittuilu-viestit, ei kiinnosta sellaisia täällä lukea, kun ihan asiallisesti kysyin ideoita.

Ja se tyynyliina on yksi hyvä idea ainakin.

Ja ei, ei ole kylpyammeita ja isoja kylppäreitä missä voi tehdä aromaattisia ruusun terälehti-kylpyjä, ja ei, emme asu samassa asunnossa, emmekä edes samalla paikkakunnalla työtilanteidemme takia.

Älkää kirjoittako jos ei ole mitään järkevää kirjoitettavaa. Turhaan rasitatte sormianne, kun on vain IHAN pakko näppäillä noita iänikuisia nälvintä-viestejä, jotka on ihan turhanpäivästä jorinaa.

Oikeasti, aika naurettavaa kun pitää joka keskusteluun tunkea noita säälittäviä negatiivisia kommentteja. Kertoo vain kyseisten kirjoittajien ajatusmaailmasta ja sielunmaisemasta, kuinka kurjasti heillä on asiat omassa elämässään, ja mikään ei ole koskaan hyvin.
 
eräsperäs
Alkuperäinen kirjoittaja a`vot:
Kiitos vielä kerran....ja taas siinä joulun maissa;)
Joululahjavinkki etukäteen: hanki miehellesi anustappi. Jos miehelläsi on jo oma anustappi, osta isompi.

Tätä linjaa voit jatkaa kunnes voittekin siirtyä sträppäriin tai fiildou-osastolle.

Ole hyvä.

 
mielenkiintoista olisi saada vinkkejä
Kerropa minkälaisia ylläreitä olet tähän mennessä tehnyt miehellesi ja minkälaisia hemmottelujuttuja olet itse saanut.
Vastauksestasi moni saisi vinkkejä eikä jo tekemisisiäsi toistettaisi enää. Kiitos !
 
heippsss
Jos miehesi piti korusta, mikset jatkaisi samaa linjaa. Saman sarjan ranneketju tai sormus (ei kihla-:). Tästä voi tulla teille kunnon perinne: mies myös tajuaa sitten ostaa Sinulle merkkipäivinä koruja.

Kirja/levy/lehtitilaus (molemmille iloa).

Jos harrastaa kokkausta, jokin laadukas keittiöväline.
 
-Witchie
Minäkin sorruin kettuiluun. Mutta, jos miehesi on mies, älä tilaa lehteä/osta mitään laaaaaav-korttia/-mukia/älä tee aromakylpyjä/älä väsää romanttisia kirjeitä.

Tee kunnon ruokaa. Ja vie se rock-konserttiin.
 
ihan sama jo
Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:
Minäkin sorruin kettuiluun. Mutta, jos miehesi on mies, älä tilaa lehteä/osta mitään laaaaaav-korttia/-mukia/älä tee aromakylpyjä/älä väsää romanttisia kirjeitä.

Tee kunnon ruokaa. Ja vie se rock-konserttiin.
No mutta kun tuo hyvän ruoanlaitto on hänelle niin perusjuttua jo, niin kirjoitti.
Eikä liioin tunnu rock-likalta. Paras jos tekisi sen tyynyliinan, karseeta !
 
ap..
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintoista olisi saada vinkkejä:
Kerropa minkälaisia ylläreitä olet tähän mennessä tehnyt miehellesi ja minkälaisia hemmottelujuttuja olet itse saanut.
Vastauksestasi moni saisi vinkkejä eikä jo tekemisisiäsi toistettaisi enää. Kiitos !
Eli, olen tehnyt hänelle ruokaa, leiponut kakkuja, antanut hierontaa, tarjonnut illallisen ravintolassa, yllättänyt ja ilahduttanut pienillä yllätyksillä, kuten korteilla ja esim. itsetehdyillä lahjoilla, olen tehnyt mm. seinälle koristeeksi unisiepparin.

Itse olen saanut myös koruja, kortteja, hyvää ruokaa (mies osaa kokata), pieniä ylläri-lahjoja silloin tällöin, mies on myös piirtänyt minusta taulun (koska on hyvä piirtämään), ja tällä hetkellä maalaa minusta muotokuvaa.

Yhden vinkin toteutin jo, tein itse tyynyliinan, jonka koristelin ja tekstasin tekstiilitusseilla, eli kiitos siitä vinkistä. Lisäksi on tosiaan se kortti, ja kakun voisi vielä tehdä. Eipä sitä välttämättä muuta tarvikaan. Jos vielä joululahjaksi kutoo ne sukat..
 

Yhteistyössä