Mitä miehelle vuosipäivälahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vinkkejä kaipaan..
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan sama jo:
Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:
Minäkin sorruin kettuiluun. Mutta, jos miehesi on mies, älä tilaa lehteä/osta mitään laaaaaav-korttia/-mukia/älä tee aromakylpyjä/älä väsää romanttisia kirjeitä.

Tee kunnon ruokaa. Ja vie se rock-konserttiin.
No mutta kun tuo hyvän ruoanlaitto on hänelle niin perusjuttua jo, niin kirjoitti.
Eikä liioin tunnu rock-likalta. Paras jos tekisi sen tyynyliinan, karseeta !
Kyllä minä rockista tykkään, just sanoin aloituksessa, että ollaan menossa vuosipvänä yhteen musatapahtumaan, joka on nimenomaan rock-tapahtuma.
 
anne
Hei, itse olen sinkku ja en todellakaan kade millekkään parisuhteille, kun olen ne kokeillut ja ihanat lapset niistä saanut :) OLEN ONNELLINEN KUN KAKSI SAMANMOISTA IHMISTÄÄ KOHTAA TOISENSA JA LÖYTÄÄ SITÄ kautta onnensa <3 ota noi pilkka kommentit toisesta korvasta sisään! ovat vaan kateellisia sinun onnellesi ja että näet vaivaavuosipäiväänne. minä tykkäisin ostaa jos olisi kysessä vuosipäivä, niin ylellinen kylpyläreissu hemmotteluineen- tai käy,googlettamassa vuosi päivä lahjat. pitäkäähän hauskaa! olet onnesi ansainnut <3
 
kateudesta
Hei, itse olen sinkku ja en todellakaan kade millekkään parisuhteille, kun olen ne kokeillut ja ihanat lapset niistä saanut :) OLEN ONNELLINEN KUN KAKSI SAMANMOISTA IHMISTÄÄ KOHTAA TOISENSA JA LÖYTÄÄ SITÄ kautta onnensa <3 ota noi pilkka kommentit toisesta korvasta sisään! ovat vaan kateellisia sinun onnellesi ja että näet vaivaavuosipäiväänne. minä tykkäisin ostaa jos olisi kysessä vuosipäivä, niin ylellinen kylpyläreissu hemmotteluineen- tai käy,googlettamassa vuosi päivä lahjat. pitäkäähän hauskaa! olet onnesi ansainnut <3
Öö, hieman ristiriitaista kirjoittaa että et todellakaan ole kade parisuhteelle ja sitten sanoa että muut ovat kateellisia. Niinpä niin. Miksi aina pitää kiskoa tuo kateuskortti esiin, se tuntuu olevan suomalaisten tapa ylentää itseään "minä olen niin mahtava että kaikki ovat kateellisia minulle". Niin, tai ehkä ne muut käyttäytyy ikävästi sinua kohtaan koska olet niin täynnä itseäsi ettei sitä kukaan normaali ihminen jaksa katsella...?

Seuraavan kerran kun lyötte kateuskortin pöytään, katsokaa ensin peiliin. Ehkä siinä naamassa ei olekaan niin paljon kadehtimista kuin luulette, vaan joku muu asia tökkii persoonassanne.
 
Viimeksi muokattu:
joo joo juu
mun on pakko kommentoida tätä ketjua myös negatiiviseen sävyyn.

Ap, luulet, että materia korvaa parisuhteen "sisustan".

Näin liki 40 vuotta yhden ja saman ihmisen kanssa yhdessä eläneenä, tässä vinkkini.

Parisuhteessa merkkaa tuhat kertaa enemmän parisuhteen sisältö, sinä ja sinun tapasi kohdella kumppaniasi arkena. Ja se miten kumppanisi kohtelee sinua.

Kun tämän oivallat, tiedät myös mitä kumppanillesi annat lahjaksi merkkipäivinä.
Lahja voi olla hyvinkin arkinen asia, mutta pääasia on että sillä on kumppanillesi merkitystä.
Mutta sitä lahjaa ei tarvitse koskaan elleistä kysellä.
 
ap.
Aloittajan suhteen kolmevuotispäivä on jo ovella! Mitä tänä vuonna ajattelit ostaa merkkipäivänä lahjaksi?
Pehmosukat. Mutta ne on vaan hämäys, oikea lahja on että olen jättänyt salaa pillerit pois! Vielä ei tärpännyt, en saa tätä lahjaa annettua vielä kolmivuotispäivänä vaikka niin oli tarkoitus :( Parempi kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaan!
 
Viimeksi muokattu:
Siner
Kylläpä tämän aloittaja sai tyrmääviä vastauksia. Onhan näihin täällä tottu8nut, mutta tämä oli kyllä yhtä ilkeilyä melkein alusta loppuun. Miksi ihmeessä?

Tämähän tosiaan on jo vanha viestiketju. Epäilyttää jopa, onko tuo edellinen viesti todella siltä aidolta ap:ltä. No oli tai ei.

Mutta siis, miksi täällä aina pitää olla niin ilkeilevä? Mitä te vastailijat siitä saatte? Onko mielestänne jotenkin nokkelaa ja huvittavaa ehdottaa seksin antamista (vieläpä yleensä mahdollisimman törkein ilmaisuin)? Mitä iloa siitä saatte?

Jos tuota samaa kysyttäisiin nyt, minun ehdotukseni olisi, että menisivät jonnekin hauskanpitopaikkaan viettämään iltaa ja siellä voisi tilata molemmille jotkut oikein hienot drinkit, vaikka sellaiset, joissa on se sädetikku mukana tms. Ja sitten vain skoolataan ja kiitetään ihanasta yhteisestä vuodesta.

Ei lahjojen tarvitse olla kovin kummoisia. Jos yhdessäolo jatkuu, niin kuin tietysti tarkoitus olisikin, niin kaikenlaista merkkipäivää tulee kyllä riittämään.
 
Pikkusydän
Kertokaa minulle, että mitä voisi ostaa miehelle lahjaksi, kun tulee täyteen vuosi seurustelua?

Meillä on samaan aikaan kun tuo vuosi täyttyy, tarkoituksena lähteä yhdessä juhlistamaan sitä erääseen musiikkitapahtumaan, ja tätä vuosipäivää edeltävänä viikkona on syntymäpäiväni, joten sitä tulee juhlittua myös samalla, ja mies on ilmeisesti ostanut jotain pientä synttärilahjaa.

Olen joululahjaksi, ystävänpäivälahjaksi ja syntymäpäivälahjaksi hänelle ostanut jo vaatetta, tarjonnut ulkona ravintolaillallisen, sekä hankkinut kaulakorun, joten jotain muuta pitäisi keksiä. Ihanan kortin löysin jo, jonka aion antaa, mutta onko muita vinkkejä?

Ei mitään ökykalliita rensseleitä, mutta kuitenkin jotain spesiaalia kun keksisi.

Kyseessä on hieman alle 30-vuotias mies.

Hei!

Minä otin valikoimaan rannekoruja, jotka on valmistettu käsin moottoripyörän, auton, crossipyörän ja normi fillarin osista! Muutama on tästä erästä vielä jäljellä.
En nyt yhtään nää pvm milloin olet kirjoittanut, eli onko jo vanha juttu!
Fb sivut on @LahjaRakkaalle sieltä voi tilata, kunnes verkkokauppa valmistuu
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä