Mitä miehen

  • Viestiketjun aloittaja päässä liikkuu?!
  • Ensimmäinen viesti
päässä liikkuu?!
En tajua miehiä, en tajua!

Seurustelin yhden miehen kanssa yli 2 vuotta. Suhde meni poikki melkein vuosi sitten, minä olin se joka laittoi poikki vaikka mies ei olisi halunnut. Mutta minulle riitti hänen pettämistouhunsa useiden naisten kanssa.

Nyt mies on alkanut soitella minulle viimeisen viikon aikana joka päivä. En ole vastannut.

Mietityttää vaan mikä yhteydenotto rumba on nyt alkanut..soittoja tulee parikin päivässä.

En ole vastannut, koska en halua enkä pysty kuuntelemaan miehen ääntä. Tulee kaikki taas mieleen=(
 
Kata
Tai sitten hänellä on todettu sukupuolitauti ja haluaisi informoida sinua asiasta että tiedät tutkituttaa itsesi. Tuollaisesta tuskin haluaa jättää viestiä vastaajaan tai laittaa tekstaria.
 
Vanha suola...
... janottaa.
Älä vastaa, kuulet vaan vuodatuksen miten hän oli silloin tyhmä ja katuu sitä syvästi. Sinä olet niin ihana ja hän ei ole päässyt sinusta yli. Ja että olisi kiva tavata ja muistella vanhoja hyviä aikoja (eli naida).
Älä mene siihen halpaan.

 
yks
Entä jos vastaat kerran ?

Mies soittaa ehkä niin kauan, että vastaat.

Vuosipäivä voi tuoda muistoja hänellekin, mutta hän voi myös kutsua sinut tuleviin häihinsä. Syitä on monia.

Jos ehdottomasti et halua olla hänen kanssaan tekemisissä, anna jonkun tuttavasi vastata puhelimeen.

Hän voi kertoa, että on juuri hankkinut liittymän, eikä tunne edellistä numeron haltijaa. Sitten voidaankin yhdessä ihmetellä, kun tiedot numeropalvelussa eivät ole päivittyneet ;)

 
Juho
Et tajua miehiä... ja kuitenkin kirjoitat kokemuksistasi (yhden) miehen kanssa. Älä siis yleistä - meitäkin on moneksi!

Ehkäpä mies ei ollut silloin oikein sitoutunut suhteeseenne ja hänellä oli ""monta rautaa tulessa"". On myöhemmin muka tullut katumapäälle...
 
AM
Eiköhän kannattas laittaa tää tuonne kristallipallopalstalle. Et vastaa miehen puheluihin, mutta kysyt meiltä mitä sen päässä liikkuu. Hohhoijaa. Eikö olis paljon yksikertaisempaa vain vastata sen puheluihin!? Eipä tarviis ihmetellä enää.
 
heh heh
Veikkanpa, että sinua hulluna kutkuttaa, että mitähän se mies SINUSTA haluaa.
Tyhmää tuomoinen.
Vastaa toki niin pääset perhana siitäkin.
Noi on aina tuollaiset ihmiset rasittavia...
Nököttää puhelimen vieressä ja arpoo vastatako vai eikö.
Onko se niin ""jänskää"" kun joku soittaa? :)

Se varmaan kerjää sinua takaisin, kun sinä olet kerran oikein aloitteestasi lopettanut suhteen, voi että.
ja nyt se sinua niin rasittaa kun puhelinkin soi kesken päivän.

Kyselet varmaan tärkeänä kavereiltaikin, että voi voi mitähän minä nyt kun se mies soittaa.
Saat huomiota ja lässytyksiä kuulla.
Oikeesti olet vaan jonkin sortin pervo sen puhelimes suhteen, ei millään pahalla :)

 
hyvä pasi
en ole tyhmille kade ja mies on.
:))))
Onnelinen olen kuin pieni apina, ja sanoin vain, että ärsyttää katsoa kun joku rimpuilee vaivaisen puhelimen kanssa, ja kitisee.
Se on pelkkä laatikko, ja joku puhuu toisessa päässä.
Voihan siihen vastata samalla vaivalla.

Sinä taidat pasi olla vähän tosikko.
 
mitä kuuluu?
se haluaa vain kysyä sinulta ""mitä kuuluu"" ....

siis ei kannata vastaa! koska sitten petyt! kun et saakkaan kuulla mitään sellaista mitä haluat 'ääähhh mul on sua niih ikävä nyyhhh ,haluan sut takas,tule takas rakas ;)))
 

Yhteistyössä