Hae Anna.fi-sivustolta

Mitä mieltä Astral-tv:n annista?

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä skeptinen, 25.06.2014.

1. Klaus Koo Vierailija

Sorry,.. I put one response just too early...

Oot oikeassa, leidi..! Sun määrittely on NIII-IN totta!

I hope to see you sometimes - kaikkea hyvää SINULLE ja läheisillesi.

Terveisin: Not-evil, not-angel

2. Neitopeikko Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    4
    http://www.hs.fi/sunnuntai/a1407475332014
    Luin vähän aikaa sitten tuosta 35-vuotiaasta miehestä,joka huijasi muita miehiä netissä.Ihan mielenkiintoinen juttu. http://www.hs.fi/sunnuntai/a1407475332014

3. Mollukkapullukka Vierailija

Aina välillä tulee noita katseltua tai siis lähinnä kuunneltua kun heräilen aamuyöstä, vois kuunnella pitempääkin juttua kun muutamalla on sellaset ihanat unettavat äänet ja puhetyylit - käytän tuota siis vähän niin kuin nukahtamislääkkeenä. Voisivat tulla mun sängyn laidalle ilmaiseksi jutustelemaan - en usko noihin asioihin mutta mukava kuunnella.

4. Neitopeikko Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    4
  5. vieras Vierailija

Hei.
    Olen mielenkiinnolla seurannut Astral TV. En ole soittanut vielä mutta mieli tekisi ja suorassa lähetyksessä kysellä muutamia asioita. Ikävä sanoa mutta nämä ovat huijareita kaikki vaikka osa heistä itse uskoo itseensä/ osa tietää huijaavansa. On pokkaa tulla suoraan lähetykseen huijaamaan, siitä hatunnosto.
    Olen itse näkijä. Olen saanut kykyni äitini puolelta. En mainosta itseäni enkä ota rahaa.Oikeat näkijät eivät kysele. Ei ainakaan sellaisesta mitä Astral Tv kysyvät. Ne pitäisi näkyä kysymättä. T. Sahari ei vastaa vaan kyselee johdattelee arvailee. Energioihin ei pääse puhelimen kautta. Ihminen on kohdattava. Kaikille ei edes näe automaattisesti. Näillä asioilla ei pitäisi leikkiä. Olen nähnyt yli 40v (olen 49v) joten tiedän ettei asioilla pitäisi leikkiä rahastaa vaan auttaa. Minua on pyydetty tuohon ohjelmaan mutta en rahastuksen vuoksi lähtenyt ja siksi ettei puhelimen kautta voi nähdä!!! Valitettavasti soittaja naiset eivät näillä sivuilla surffaile ja lue näitä meidän kirjoitukdia vasn uskovat Astral TV.
    Meistä kaikista pidetään huolta. Luottakaa siihen! Siunausta kaikille!!

6. surullista Vierailija

AstralTv:hen näyttää soittavan moni yksinäinen ja puhekaveria vailla oleva naisihminen. On surullista, että nämä ihmiset soittavat, jaarittelevat minuuttitolkulla niitä näitä ja ennustaja antaa puhua ja raha juoksee kassaan. Mielestäni todella edesvastuutonta.

7. outoa menoa Vierailija

Olen seurannut tätä rahankeruuta ja olin varma että loppuu lyhyeen, mutta ei sehän vaan leviää 24h/vrk.

Säälittää kun selvästi hyvin yksinäiset ja rahattomat naiset puhuvat puoli tuntia, ja nämä ennustajaeukot kuuntelevat ja sitten ilmoittavat että soita uudelleen, nyt aika meni umpeen. Miehet pottuilevat, mutta sekös näitä ennustajaeukkoja pysäyttää.

Nämä eukot kehuvat kuinka ASIANTUNTIJAT vastaavat kaikkiin kysymyksiin. Minkä hemmetin asiantuntijoita he ovat? Pahinta on kun puututaan aikuisten lasten asioihin, edesvastuutonta. Monet ilmoittavat jopa sotun jopa läheistensä sotun koko kansalle.
    Olen itse käynyt psykologilla, eivät he johdattele, eivätkä anna neuvoja. Yhtä tyhjän kanssa toki hekin, saman asian ajaa jos on rakkaita läheisiä ja ystäviä.
    Olen nyt eläkkeelle jäätyäni huomannut kuinka inhottavia ja luotaantyöntäviä vanhat, nimenomaan naiset voivat olla. Heidän kanssaan on hyvin vaikea tulla toimeen, hyppivät silmille jopa kaupan kassoilla. En siis ala vapaaehtoistoimintaan heidän parissaan, en missään tapauksessa.
    Ehkä juuri nämä ihmiset jäävät tosi yksin ja ovat sitten näiden hyväksikäyttäjien armoilla. Tosi sääli.

Yksi nuori mies Suomessa käytti seksuaalisesti hyväkseen vanhuksia ja kukaan ei huomannut? On jos mitä kontrollia ja instanssia tässä maassa, mutta mitään ei huomattu, kukaan ei huomannut ;)

Vanhukselle tulee jossakin vaiheessa hyvinkin seksuaalista käytöstä, (enoni vaimo oli aika roisi) johon pitää suhtautua järkevästi, eikä laittaa jotain hullua vanhuksia HOITAMAAN. Tämä yhteiskunta on läpeensä sairas, ettei miehen toimia muka huomattu? Esim. hyväksikäytettyjen vanhusten käytöksen muutoksina? Mediaa ei kiinnosta pätkääkään, koska kyseessä oli VANHA IHMINEN jota käytettiin.

Jos vanhuksella on rahaa, käydään kiinni, jos taas olet köyhä saat mädäntyä mökissäsi.

Nyt työttömät ja maahanmuuttajat alkavat hoivaamaan vanhuksia- ja vammaisia, sitä sanotaan hoidoksi.

Mietin, eikö nämä ennustajaeukot koe huonoa oloa lainkaan, uskovatko toimivansa oikein? Onhan siellä joku Kale joka höpisee onneksi vain öisin, kuunnelkaapa.

8. Mervi Vierailija

Olen jonkun aikaa seurannut vain Johanna Karpovia. Hänhän ei yritä "nähdä" mitään puhelimen kautta, vaan hänellä on soittajan astrologinen, henkilökohtainen kartta edessään, josta näkee asioita. En itse ole näkijä enkä minkäänsortin meedio, mutta voin hyvin ajatella, että ihmisen elämänkaaren näkee niin sanotusti tähdistä. Elämä on tähtiin kirjoitettu. Ja tämän henkilökohtaisen tähtikartan perusteella Karpov tulkintansa tekee. Mielestäni hyvinkin uskottavaa. Muita tulkitsijoita on ole seurannut enkä osaa heistä mitään sanoa, mutta ymmärrän kriittisyyden. Mielestäni Karpov on heistä luotettava, koska hänellä on "faktat" silmiensä edessä.

9. kaarina77 Vierailija

Olen aina ajatellut, että näkijöitä on monenlaisia, jopa sellaisia, jotka eivät tarvitse fyysistä kontaktia ihmiseen. Voihan joku olla niin taitava näkijä? Miksi ei voisi olla? Ehkä ne näkijät, jotka eivät tähän kykene, ovat kateellisia tästä taidosta, jota heillä itsellään ei ole...?? Minä ainakin uskon vakaasti, että koska me ollaan kaikki värähtelevää energiaa, sen voi tuntea myös tapaamatta henkilökohtaisesti. Vai onko niin, että nämä Astral-tv:n näkijät on todistettavasti huijareita? Kuka on näin todistettavasti esittänyt? Kysyn kuin kunnon skeptikko, että missä on todisteet :) Vai ammutaanko täällä vain puskista, kun asiat menee itsellä yli ymmärryksen? Näin vaan kyselen, enkä tosiaan itse ole näkijä, ainostaan kokija ;)

10. surullinen Vierailija

11. Karpov???? Vierailija

Karpoviin en luota pätkääkään. Tiedän ihmisen ja on tosi tyly ja törkeä. Itseltä meni häneen luotto normielämässä. Halusi vaan pahaa minulle ja vaikeuttaa elämääni. Onneksi pääsin hänestä eroon.

12. krol Vierailija

13. krol Vierailija

Minkä takia Anna Lehti on linkitetetty astral tv mustalaiskanavalle.

14. krol Vierailija

Mustalaiset ovat hanurista.

15. krol Vierailija

mustalaiset ovat hanurista.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä