Mitä mieltä olette?

  • Viestiketjun aloittaja In love
  • Ensimmäinen viesti
In love
Eli suhde ollut naiseen joka mielestäni juuri se oikea minulle. Eräät tekijät haittasivat seurusteluamme ja tämä nainen alkoi seurustella toisen miehen kanssa samanaikaisesti. Halusi kokeilla jotain muutakin. Ilmeisesti tiesi ettei ole pysyvää kun pyysi odottamaan jos suhteesta ei tulekkaan mitään. Nyt pyytää minua takaisin kun ei vissiin ollutkaan niin mieleinen mies se toinen. Kannattaako yrittää uudelleen? Sydän huutaa kyllä, mutta järki sanoo ei.. Mitä mieltä? Voiko antaa anteeksi ja onko oppinut mitään?
 
Tarkkaavaisuutta
Sinuna ehkä tarkkailisin, että onko nainen sittenkään niin tasapainoinen henkisesti, että olisi valmis ihan oikeaan parisuhteeseen ilman että muita miehiä eksyy kuvioihin. Kuulostaa aika huolestuttavalle, jos pyytää toista varta vasten odottamaan, oli suhde sitten suullitellusti lyhyt tai ei. Voi olla merkki siitä, että ei osaa selvitä yksin, vaan tarvitsee vierelleen jonkun.

Vain sinä voit päättää, että oletko valmis elämään sen kanssa, jos nainen ei olisikaan yhtään oppinut menneestä ja suhde ei merkitsisikään hänelle samoja asioita kuin sinulle.

Jos päätät yrittää, niin kehotan olemaan hyvin varovainen sen suhteen mitä ja miten paljon tarjoat hänelle taloudellisia/rahallisia etuja, apuasi jne. Myös sukupuolitestit on hyvä teettää molemmin puolin ennen kuin alkaa miettimään asioita pidemmälle. - Jos asiat menisivät pahasti pieleen, niin ainakin tietäisit toimineesi niin järjellä kuin sydämmelläsi.
 
realistina
Sanoisin että tuollaisessa suhteessa olet altavastaajana. Heittääkö nainen sinut taas syrjään, kun tulee eteen taas mielenkiintoisempi tapaus? Miten tuollainen ihminen voi olla se oikea, jos hän ei arvosta sinua kuin kakkosvaihtoehtona.
 
In love6
Sanoisin että tuollaisessa suhteessa olet altavastaajana. Heittääkö nainen sinut taas syrjään, kun tulee eteen taas mielenkiintoisempi tapaus? Miten tuollainen ihminen voi olla se oikea, jos hän ei arvosta sinua kuin kakkosvaihtoehtona.
Sitähän tuo järki juuri sanoo. Sen ymmärtäisin että olisi halunnut pitää taukoa suhteesta, mutta jos pitää sännätä kiinni seuraavaan huolestuttaa minua kovin.
 
Viimeksi muokattu:
Rea Listi
Eli suhde ollut naiseen joka mielestäni juuri se oikea minulle. Eräät tekijät haittasivat seurusteluamme ja tämä nainen alkoi seurustella toisen miehen kanssa samanaikaisesti. Halusi kokeilla jotain muutakin. Ilmeisesti tiesi ettei ole pysyvää kun pyysi odottamaan jos suhteesta ei tulekkaan mitään. Nyt pyytää minua takaisin kun ei vissiin ollutkaan niin mieleinen mies se toinen. Kannattaako yrittää uudelleen? Sydän huutaa kyllä, mutta järki sanoo ei.. Mitä mieltä? Voiko antaa anteeksi ja onko oppinut mitään?
Jäitä hattuun. Kerro miltä sinusta tuntuu, että tunnet olevasi kakkonen ja että järkesi sanoo, että ehkä hän ei ollutkaan sinulle se oikea. Nyt ei kannata kiirehtiä, anna hänen odottaa vuorostaan. "Voiko antaa anteeksi"? Tarkoitit kai voitko antaa anteeski? Aika näyttää voitko antaa anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä