Mitä mieltä ootte miehestä, joka käyttää sukkahousuja?

  • Viestiketjun aloittaja Ajatteluttavaa
  • Ensimmäinen viesti
Varjotar
Sukkahousut on alunperin miesten vaate, jonka naiset sitten ottivat itselleen vaatetuksen kehittyessä.
Nykymuodossa karsastaisin sukkahousuja pitävää miestä aika reilusti, ei sovi kuvaan.
 
mies52
Sukkahousut on alunperin miesten vaate, jonka naiset sitten ottivat itselleen vaatetuksen kehittyessä.
Nykymuodossa karsastaisin sukkahousuja pitävää miestä aika reilusti, ei sovi kuvaan.
voi minäkin käytän sukkahousuja,ne on tosi ihanat jalassa ja kiihottavat,vaimo tietää ,et käytän minusta ne on tosi ihanat jalassa,puristaa sopivasti etumuksesta,,paljon paremmat kuin miesten paksut välihousut,,minä ainakin nautin pitää niitä tulee semmoinen ihana seksuaalinen olo,,joskus kyllä kiihottaa hirveesti kun laitan sukkahousut jalkaan,,en tiedä onko vaimo huomannut et mulla on tosi iso pullotus,,mut kyllähän mua kiihottaa pitää niitä jalassa,,ja uskon et vaimokin sen jo tietää,,mut on ihana kun ei ala paasaan tai möykkää niistä,,saan pitää milloin haluun ja onhan vaimo joskus hieronut mua kun mulla sukkahousut jalassa se oli tosi kiihottavaaa,,mut eihän siinä kauan kestä tekee niin ihanaa,,kyllä sukkahousut sopii miehillekkin,,minä ainakin pidän silloin kun tuntuu et nyt jalkaa,,,musta sukkahousut saa mut kiihottuun,,,alle pienet pöksyt,,hui,,,,,,,on tosi kiihottavaa ja sexyy kun katsoo peilistä,,,nam,nam,,
 
Viimeksi muokattu:
no mielummin
[QUOTE="Minna-Maaria";8118915]Vastaan kysymykseesi, vaikka olenkin tavallaan jäävi eli transvestiitti...

Kuka on määrittänyt sen, mitä vaatekappaleita me miehet saamme käyttää? Emmeköhän me ihmiset ole sen tehneet. Samoin me ihmiset omilla valinnoillamme voimme kääntää kehityksen suuntaa.

Naisille kaikki vaatteet ovat sallittuja, eikö totta! Jos miehesi pitää sukkahousuista, so what.... Itsekin pidän niitä joskus, en kylläkään kovin usein, kun haluan korvata pitkät kalsarit ohuemmalla ja suorempana pysyvällä vaatekappaleella.

Ajattelepa äitinä, millaiseen maailmaan tulevan lapsesi opetat. Onko se maailma putkimaailma, jossa on tarkat normit vai onko se laajakatseinen maailma, jossa erivärisillä kukilla on mahdollisuus kukkia?

Nuo miehesi sukkikset on kuitenkin harmiton juttu, kun vertaamme siihen, miltä kaikelta lapsiamme saamme varjella (huumeet, alkoholi, tupakka jne.). Sukkahousut eivät vahingoita kenenkään terveyttä.[/QUOTE]


älä naurata mua.. ;D
no ehkä vahingoittaa lapsen mieltä ?? ei NAISTEN sukkahousut kuulu hetero miehille, ei pitkät miesten alushoustut jossa on munalle tehty reikä kuulu naisillekaan.
ja jos lapsi näkisi tuollaista, että äidillä isin pitkät alkkarit yllä, niin kyllä tekisi lapselle hallaa jos äidillä olisi isin pitkät alushousut päällä heh heh heeee ! ;D

Okei jääville kyllä käy nehän ovat "" naisia"" ;D
 
asiallinen vastaus
Lapsesi ei tietenkään saa mitään vääristynyttä kuvaa isänsä sukupuolesta. Sen sijaan koska äidillä näyttää olevan aika yksinkertaiset geenit voi lapsikin toisaalta periä tyhmyyden....olisin siis enemmän huolissani siitä kuin sukkahousuista
 
ardea
Niin, eihän sukkahousut ole välttämättä mitenkään erityisesti naisellinen asuste. Pakko kuitenkin myöntää, että mulla ois hyvin vaikeeta tuntea seksuaalista vetoa mieheeni, jos hän pukeutuisi sukkahousuihin tai hameeseen tms. Kaikki eivät kuitenkaan ole näin rajoittuneita. Ehkä mielen avartaminen voisi olla paikallaan ihan vaan rakkauden nimissä. Eikö?
Itse olen sukkahousuja käyttävä mies ja minulla on kokemusta sukkiksista jo 30- vuoden ajalta. En voisi kuvitella eläväni kokonaisena ihmisenä ilman niitä. Olen käyttänyt nisten sukkahosuja teinpojasta lähtien.

Sukkikset tuntuvat yksinkertaisesti ihanilta ylläni ja kaikki aika ilman niitä on kidutusta vain, koska ihmist ovat niin rajoittuneita etteivät voi ymmärtää asiaa. tänään sain taas mahdollisuuden pukeutua pitkän tauon jälkeen ja tunnen itseni taas rennoksi ja vapautuneeksi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Homon vinkeet voidaan toki kitkeä pois, jos ne havaitaan ajoissa ja riittävän nuorena. Vanhaa hinttaria ei käännytä vanha erkkikään, mutta ketä kiinnostaa?
Lesbonhan saa, kuten me kaikki sivistyneet hyvin tiedämmekin, käännytettyä heteroksi riskillä, erittäin voimakkaalla ja riittävän suurella peeniksellä suoritetulla yhdynnällä.
Kiinnostus naisten kamppeisiin saadaan loppumaan hyvinkin helposti riuskalla , mutta määrätietoisella piiskauksella.
Mikä sukkahousuissa saa aikaan noin voimakkaan reaktion? Olisiko parasta. että kokeilet itse. Vai pelottaako, että oma kikkeli pamahtaakin kovaksi ja niistä ei enää haluakaan luopua. Itse olen käyttänyt jo vuosia ja nauttinut joka hetkestä. Silti olen täysi hetero.

T. Sukkis Timo
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä