Hae Anna.fi-sivustolta

mitä minulle yritetään viestiä

Viestiketju osiossa 'Kanava' , käynnistäjänä vierailija, 26.07.2019.

1. vierailija Vierailija

Mitäs henkimaailmasta yritetään nyt minulle viestiä, kun tavarat tippuu pöydiltä ja näen henkimaailmaan liittyviä unia? nyt juuri keikahti kumoon basilika-astia, johon oli kuivattanut itsekasvattamaani basilikaa... harmittaa, siellä ne nyt on lattialla... mikä on se tärkeä asia, jota minulle yritetään välittää, mutta mitä en selvästikään ole osannut vastaanottaa, kun pitää näin kovasti tuoda sitä esiin. Paljon on sukulaisiakuollut nyt viimeisen vuodenaikana. kuka sitä viestiä yrittää tuoda, saatko tuntomerkkejä? vähäisetkin voivat auttaa.

Saako kukaan otetta? Täällä tummanvaalea nelikymppinen nainen.

2. aloittaja Vierailija

... ei ole vielä ratkennut. uusin käänne on se, että erään sukulaiseni kännykkä soittelee minulle itsekseen.

3. vierailija Vierailija

Varmaan haluaa kertoa, että kaikki on hyvin ja hän seurailee sinua henkimaailmasta. Mene meediotilaisuuteen. Irene Naden on hyvä meedio. Toki muitakin on. Meedion kautta voisit saada viestiä henkimaailmasta rakkailta.

4. aloittaja Vierailija

Kiitos vaivannäöstä vastaamiseen.

En nyt ajatellut mennä meediotilaisuuteen, vaan kysyä täältä. En usko, että haluavat viestittää vain sitä, että ovat läsnä, koska tietävät kyllä, että tiedän sen.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri