mitä olet laittanut pilluusi

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
minna
Mitkä esineet ovat käyneet pillussasi ?

Tekikö hyvää vai sattuiko?

Oliko kondomi esineen päällä?

Käytitkö liukastetta?

Olitko yksin vai miehen kanssa?

Minä tykkään kurkusta paljaana miehen työntämänä
 
Nahka sakke
Moi minna... Meillä on kanssa vaimon kanssa tuollaisia perversioita... Käytämme aikasta useasti.... Dildoa samalla kun nuolen... Ja tykkään antaa sitä teko kyrpää ja katsella kuinka naiseni antautuu... Olemme käyttäneet myös paksua kurkkua.... Ilman mitään sen päällä... Ja parasta on naida pyllyyn samalla kun naiseni antaa itselleen sauvaa... Kiihoittavaa.... Katsoa peilistä... Miten sinä teet näitä...?
 
pete
olen laittanut vaimoni pilluun hänen pyynnöstään jääpaloja,isoja laakerikuulia. olutpullon. makkaralenkin eri aikaan tietysti ja olemme kiihoittuneet molemmat
 
tuija
viinipullon ja sattu niin saatanasti, liukastetta oli kyllä runsaasti. Mutta lopuksi rupesi tuntumaan hyvältä.
Mieheni ja sen kaveri sitä sinne änki.olin kyllä aikas jurrissa mutta oli pillu seuraavana päivänä aikas hellä
 
Vaikka mitä
Mun mies keksii aina kaikkea kivaa.pillussa on ollu kaljapullo,kurkku banaani, makkara, suihku,mutta parasta oli kun olin oikein kostea,niin mies sano et katsotaan montako sormea menee.ja se kiihotti mua kun vähän ajan päästä aina lisäsi,lopulta mä olin jo niin märkä että se sai nyrkkinsä mun pilluun.Ja sain tosi upeat orgasmit kun se hitaasti heilutti kättään mun sisällä.
 
anskutin
Mulle on laitettu pippeliä, dildoa, kurkkua, porkkanaa, banaania, nyrkkiä ja pulloja.. Monta vuotta sitten olin juhannusta viettämässä Yyterissä niin siellä oli sammuneelle laitettu ahven pimppaan pää edellä. Eivät ihan olleet tempun tekijät miettineet että kuinka sen saa pois, tai sitten olivat ja voi tyttö parkaa kun heräsi :(
 
mimosa_5
Miehen nyrkki ei useinkaan mahdu, mutta naisen nyrkki on mennyt liukasteen kera. Samoin banaanit, kurkut jne. kasvikset. Joskus nuorempana ennen dildoa käytin sellaista talouspaperitelinettä ja sen puuvartta välineenäni. Jotain pientä pulloa pitäisi kyllä kokeilla. Samoin ehkä pieni erikoisuus on tullut koettua - kaksi pippeliä, jotka olivat oikein pitkiä ja ohuita - hieman akrobatiaa vaativa juttu, mutta silloin oltiinkin jotain 17 tai 18.
 
Hans Besättning
Työnsin kerran isohkon duunarinnyrkkini eukon sisuksiin, ja sinnehän se lupsahti pienen ähellyksen jälkeen. Myöhemmin huomasin rannekelloni kadonneen, ja kun sitä ei muualtakaan löytynyt, työnsin nyrkkini uudestaan eukon sisään löytääkseni tuon ranta-roleksini.

Vähän aikaa tunnusteltuani tunsinkin kädessäni jotakin kovaa, jonka vedin sitten ulos naisestani. Ja kuinka ollakaan, kellohan se oli! Mutta riemu vaihtui pian pettymykseksi, kun huomasin, ettei kello ollutkaan omani, vaan siihen oli kaiverrettu naapurin äijän nimi.

No, erohan siinä sitten tuli, ja ex-eukkoni asuukin nykyään siellä naapurissa. Koko tapauksessa minua harmittaa eniten se rannekello, jonka hukkasin. Se oli sentään melkein aito roleksi.
 
no food
Mulle riittää ihan perusjutut, dildo, sormet ja penis. Oon joskus kokeillut banaania ja kurkkua ja jotain muutakin, mutta se ei vaan tunnu hyvältä. Jotenkin varsinkin ruoalla leikkiminen seksin aikana ei oo mun juttuni. Menee vaan fiilis.
 
nojunk
Jarkyttavia juttuja! Ihme paastaan pipia porukkaa taalla!

Pimpissani on ollut penis, dildo ja muutama sormi, joskus teinina tyydyttelin kurkulla, sattui.
 
naikkonen -83
Mitkä esineet ovat käyneet pillussasi ?
- Kulli, sormet, dildo, hartianhierontalaite, kurkku, grillimakkara, nakkimakkara

Tekikö hyvää vai sattuiko?
- Hyvää teki kulli, sormet, dildo, hierontalaite ja grillimakkara. Nakki oli liian pieni ja kurkku ei ollut mun juttuni.

Oliko kondomi esineen päällä?
- Kullien päällä on ollut irtosuhteissa ja grillimakkaran päällä myös

Käytitkö liukastetta?
- Dildon ja kurkun kanssa on tullut käytettyä

Olitko yksin vai miehen kanssa?
- Mies on ollut mukana kullin ja dildon kanssa. Loput yksin. Dildoa myös yksin.


 
Eevertti34
Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen -83:
Mitkä esineet ovat käyneet pillussasi ?
- Kulli, sormet, dildo, hartianhierontalaite, kurkku, grillimakkara, nakkimakkara

Tekikö hyvää vai sattuiko?
- Hyvää teki kulli, sormet, dildo, hierontalaite ja grillimakkara. Nakki oli liian pieni ja kurkku ei ollut mun juttuni.

Oliko kondomi esineen päällä?
- Kullien päällä on ollut irtosuhteissa ja grillimakkaran päällä myös

Käytitkö liukastetta?
- Dildon ja kurkun kanssa on tullut käytettyä

Olitko yksin vai miehen kanssa?
- Mies on ollut mukana kullin ja dildon kanssa. Loput yksin. Dildoa myös yksin.
Mun vaimoni tykkää kun työnnän sen vittuun kaktuksen. Se tekee gutaa.


 
Löysät paikat
Alkuperäinen kirjoittaja kohta 40v!!!!!:
Kun täytin 30v niin mieheni laittoi 30:tä kakkukynttilää pilluuni,siinä oli synttärikakku valmiina.
Mitä aiot laittaa lisäksi, että nuo 40 kynttilää pysyvät tiiviisti pillussasi?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä