Hae Anna.fi-sivustolta

mitä on ja miksi minä

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä näen asioita, 11.09.2005.

1. näen asioita Vierailija

Olen elämäni aikana nähnyt usein enteitä ne on tapahtunut valveilla olessa,olin autossa ajamassa autoon tuli jostain savua haistoin sen aivan selvästi,menin isäni luo hänen asuntonsa oli palanut ihan kokonaan mutta hän selvisi siitä kuin ihmeen kaupalla,vähän ennen isäni pois menoa näin kolmena iltana hänen kasvonsa silmissäni siinä hän nukkui eikä näkynyt kuin pää yritin ajatella muuta ajoin asian pois mutta se ilmestyi aina vaan uudestaan,isäni kuoli seuraavalla viikolla kävin häntä katsomassa ja siinä se kuva oli aivan samanlainen.Usein aistin myös mummoni läsnäolon hajuna.Ja jos ennustan ystävilleni ne pitää usein paikkansa on semmoisia jotka eivät enää uskalla antaa minun ennustaa.Olen aika hämmentynyt tästä koska en ole kovin henkinen ihminen,mistä nuo viestit tulevat kun en asioista oikein tiedä?Tämä pelottaa myös itseäni koska tapahtumia on paljon en kertonut kuin osan.vastatkaa ja kertokaa mitä pitäisi tehdä tai ottaa asia?

2. Vinkki Vierailija

Laita viestisi tuonne kristallipallon puolelle. Luulen, että sieltä löytyy enemmän vastauksia.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri